quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het duidelijk. Die rode baard staat duidelijk symbool voor het vuur waardoor je die spin wilde laten verzwelgen. Door aan te geven dat er niks mis is met rode baarden geef je dus ook aan dat er niks mis is met dat vuur. Dat je al zegt niet zo stom te zijn er een (rode baard = vuur) te laten groeien laat meteen zien dat het helemaal niet je bedoeling was dat het vuur zo groot zou worden.
Zonder die beelden van jou was het allemaal nooit zo helder geworden, dank je wel daarvoor.quote:
We zijn er op de wereld om elkaar te helpen niet waar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonder die beelden van jou was het allemaal nooit zo helder geworden, dank je wel daarvoor.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn er op de wereld om elkaar te helpen niet waar.
Maar dat komt omdat die alweer ligt te slapen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.![]()
En Epiales al helemaal niet.
Hé je hebt te vaak mijn dromen gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het duidelijk. Die rode baard staat duidelijk symbool voor het vuur waardoor je die spin wilde laten verzwelgen. Door aan te geven dat er niks mis is met rode baarden geef je dus ook aan dat er niks mis is met dat vuur. Dat je al zegt niet zo stom te zijn er een (rode baard = vuur) te laten groeien laat meteen zien dat het helemaal niet je bedoeling was dat het vuur zo groot zou worden.
Epiales lult zich onder een brandstichting uitquote:
Epiales heeft helemaal niks met die brandstichting te maken. Jij bent daar zelf schuldig aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Epiales lult zich onder een brandstichting uit
Ik denk niet dat de politie dit heel serieus neemt
Was het maar waar. Hij zit te kijken naar een Amerikaanse die kijkt naar de Water interval act van Davina.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die alweer ligt te slapen natuurlijk.
Och. Hoe vaak is te vaak?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé je hebt te vaak mijn dromen gelezen
Epiales zit braaf naar Eurovisie reactie videotjes te kijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Epiales lult zich onder een brandstichting uit
Ik denk niet dat de politie dit heel serieus neemt
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar. Hij zit te kijken naar een Amerikaanse die kijkt naar de Water interval act van Davina.![]()
Volgens mij hoorde ik haar net zeggen dat er altijd zo veel Soul in Davina haar zang zit.![]()
Kom maar eens met bewijs!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Epiales heeft helemaal niks met die brandstichting te maken. Jij bent daar zelf schuldig aan.
Ik droom veel, maar heb niet elke dag zin in een droomverslagjequote:
Ik kijk naar een persconferentie van de 3JS uit 2011quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Epiales zit braaf naar Eurovisie reactie videotjes te kijken.![]()
Ga hem nou niet hierin betrekken aub.
Het is wel een Amerikaanse, vergeet dat niet.quote:
Helder, duidelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De beelden bewijzen genoeg.
[ afbeelding ]
Dit ben ik nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De beelden bewijzen genoeg.
[ afbeelding ]
Maak jij achteraf droomverslagen, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droom veel, maar heb niet elke dag zin in een droomverslagje
En die weten het verschil tussen sweet en salt water toch niet om de onnozelheid van de tekst door te krijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is wel een Amerikaanse, vergeet dat niet.![]()
Die zielloze lui hebben waarschijnlijk genoeg aan een hartslag en wat beweging om meer Soul te vinden dan in zichzelf.
Dit is hoe je eruitziet als je onderbewuste het roer over neemt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ben ik niet
Ik zou veel paniekeriger kijken bij een spin en in het rond hupsen met die vuurspuit uit angst
Vooral om te voorkomen dat ze criminele feiten gaat plegen. Minority Report is er niks bij.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maak jij achteraf droomverslagen, dat wist ik niet.![]()
Ik lees jouw dromen altijd live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |