ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafelquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een tamme lamzak heb je sowieso niks aan
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn lamzak geruild met een tafeltennistafel
ik had er op m'n werk 1 gewonnen. Collega had tafeltennistafel gewonnen. We hebben geruildquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso raar ding... beetje lopen rennen om er lucht in te krijgen
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.quote:
wat heeft dit met je date te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
2 spijkerbroeken besteld en pas ze beide niet
In een zak doen, vol ruften, dicht plakken en terug sturen!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Ze maken die broeken ook steeds kleinerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:45 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Brooklyn Nine-Nine vanaf begin weer kijken. Later maar eens kijken wat voor film ik nog niet gezien heb.
Wat kijk jij?
dat is het hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze maken die broeken ook steeds kleiner
Nieuwe afleveringen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer.
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Ghibli films op Netflix. Die zijn zoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁
ghibliquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Na seizoen 2 had ik die wel gezien eigenlijk. Staan nu heel veel Studio Gibli films op Netflix. Die zijn zo
noooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ghibli
maar die hebben hoop toffe films ja..
Nicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste deel van seizoen vijf. 👌🏼
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze maken die broeken ook steeds kleiner
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh daar was ik laatst ook aan begonnen. Ik kijk nieuwe afleveringen van Lucifer. 😁
Ik heb er nog 2,5...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja laatste deel van seizoen vijf. 👌🏼
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hemquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hem
Het is de buikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen naar de herenliefde over te stappen voor hem
Gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat niet alleen.... bij elk merk is de pasvorm weer verschillend. Misschien moeten ze bij de vrouwen ook eens op inches overstappen....
Mazikeen ken ik alleen als een Fok nickquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik zou voor Mazikeen wel weer terugstappen
Ik hoefde niet naar buiten dus ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je het beetje drooggehouden in Eindhoven Bos?
Minder last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon accepteren.
Net als dat BH's per merk verschillen.
Zij is ook knap ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar buiten dus ja...
Trio... zou ik ook doenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:12 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewaterenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Morgen gaat het sowieso regenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier moet ik als er niks valt morgen de tuin eens bewateren
https://www.omroepbrabant(...)n-voor-wateroverlastquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen maar eens kijken of mijn huis niet weggewaaid is. Zag wat foto’s dat mensen met een kano door de buurt aan het varen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |