abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199745072
~O>
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199745129
Wat zijn jullie verwachtingen bij een fwb?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199745819
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef Avianflu het volgende:
Toch wel op z'n minst dat er geneukt wordt :@

Nee, toch wel dat er gewoon een leuke vriendschap is, maar dan met neuken erbij. Soort relatie, maar veel vrijblijvender.

Ik heb het idee nav de profielteksten die ik op Tinder lees, dat veel vrouwen FWB in principe gelijktrekken met ONS, puur seks en meer niet.
pi_199745833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef Avianflu het volgende:
Persoonlijk? Iemand waarmee ik een vrij goede vriendschappelijke relatie heb en waarbij ik gewoon één keer per 2 - 3 weken een leuke avond mee heb en blijf slapen.
pi_199745842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Faxie het volgende:
Nee, toch wel dat er gewoon een leuke vriendschap is, maar dan met neuken erbij. Soort relatie, maar veel vrijblijvender.
Ja, same.
pi_199745846
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Persoonlijk? Iemand waarmee ik een vrij goede vriendschappelijke relatie heb en waarbij ik gewoon één keer per 2 - 3 een leuke avond mee heb en blijf slapen.
Dit ja.
pi_199745850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, same.
Lol
pi_199745890
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dit ja.
Maar zou je met die persoon in dezelfde vriendengroep kunnen zitten? :P Dat je haar ook ziet zeg maar als je met andere vrienden een beetje aan het drinken bent, maar dan niet die avond seks.

Ik zou dat ook wel kunnen denk ik. Nee, vind het niet per se heel vreemd ofzo.
pi_199746618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Maar zou je met die persoon in dezelfde vriendengroep kunnen zitten? :P Dat je haar ook ziet zeg maar als je met andere vrienden een beetje aan het drinken bent, maar dan niet die avond seks.

Ik zou dat ook wel kunnen denk ik. Nee, vind het niet per se heel vreemd ofzo.
Prima hoor :9
pi_199746945
Mijn probleem is denk ik dat ik 1x per 2/3 weken echt te weinig vind. Moet je er weer meerdere op na houden :') , kan maar op de lange termijn weer ik niet of dat wat is.
Denk dan liever een soort lat-relatie, iets tussen fwb en volledig toe geweide relatie in.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199747085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:24 schreef Avianflu het volgende:
Mijn probleem is denk ik dat ik 1x per 2/3 weken echt te weinig vind. Moet je er weer meerdere op na houden :') , kan maar op de lange termijn weer ik niet of dat wat is.
Denk dan liever een soort lat-relatie, iets tussen fwb en volledig toe geweide relatie in.
Ik heb vaker tijd dan dat hoor :9
pi_199747504
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:24 schreef Avianflu het volgende:
Jij wel. _O-

Nee, maar 't is ook wel weinig ofcourse. Ik denk juist dat voor FWB het een respectabele hoeveelheid is. Kan me niet voorstellen om wekelijks of twee keer per week langs te komen. Dat voelt dan toch weer iets anders ofzo.

Maar je moet helemaal doen wat je zelf wilt. :)
pi_199747538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jij wel. _O-

Nee, maar 't is ook wel weinig ofcourse. Ik denk juist dat voor FWB het een respectabele hoeveelheid is. Kan me niet voorstellen om wekelijks of twee keer per week langs te komen. Dat voelt dan toch weer iets anders ofzo.

Maar je moet helemaal doen wat je zelf wilt. :)
Nouja... je doet het toch gewoon meerdere keren op een dag? :9 Ik ben er wel van om samen leuke dingen te doen, en tussendoor een rustig plekje te zoeken om andere leuke dingen te doen :@ :9~
pi_199749260
Ik heb het idee dat m'n date van zondag toch wel interesse heeft ofzo. "Ja, laten we vrienden zijn. Ik weet het niet zo goed." is nu ineens ontzettend veel praten, videobellen en ook over hele persoonlijke dingen, een heel levensverhaal. Dat zeg je toch nog niet geven iemand die je één keer gezien hebt en een beetje mee gechat hebt. Echt een beetje te veel lijkt me. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.

Afstand houden gewoon en wachten tot ze het eventueel zelf zegt?
pi_199749385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:10 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb het idee dat m'n date van zondag toch wel interesse heeft ofzo. "Ja, laten we vrienden zijn. Ik weet het niet zo goed." is nu ineens ontzettend veel praten, videobellen en ook over hele persoonlijke dingen, een heel levensverhaal. Dat zeg je toch nog niet geven iemand die je één keer gezien hebt en een beetje mee gechat hebt. Echt een beetje te veel lijkt me. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.

Vrouwen will be vrouwen
pi_199749479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen will be vrouwen
Echt hé. Maar wat kan ik het beste doen? Afstand of gewoon in meegaan?
pi_199749682
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:31 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Echt hé. Maar wat kan ik het beste doen? Afstand of gewoon in meegaan?
Meegaan, maar pas op voor de friendzone :P
pi_199749844
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Meegaan, maar pas op voor de friendzone :P
Dus wat zou ik moeten doen om daar niet in te komen? Als het de FWB-zone is vind ik het prima.
pi_199749860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 23:10 schreef Discombobulate het volgende:

Chat is anoniem. Je wil niet weten hoeveel men dan van zichzelf bloot geeft.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199749871
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:01 schreef Hineni het volgende:

[..]

Chat is anoniem. Je wil niet weten hoeveel men dan van zichzelf bloot geeft.
Uh, ik heb haar nummer en we videobellen ook gewoon. Ik ben zondag met haar op date geweest. Hoezo anoniem?
pi_199749877
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dus wat zou ik moeten doen om daar niet in te komen? Als het de FWB-zone is vind ik het prima.
Flirten :P Aftasten :P

Ik weet vrij zeker dat ik bij mijn match in ieder geval niet meer in de friendzone zit :@
pi_199749982
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Flirten :P Aftasten :P

Ik weet vrij zeker dat ik bij mijn match in ieder geval niet meer in de friendzone zit :@
Ik dacht dat het zo moeilijk was om daaruit te komen? :P

Het is me wel eens vaker gelukt overigens. Ja, dan ga ik gewoon wel beetje flirten en aftasten. Wat bedoel je eigenlijk precies met aftasten?

Ik ga er wel gewoon in mee, beetje flirten en proberen een FWB constructie te bouwen en dan hoor ik het wel van haar. Ik ga denk ik niet flirten in de zin van hoe ik dat eerst deed, want het is na de date toch uitgelopen op "Ja ik ben niet toe aan relatie, ik zie het vooral vriendschappelijk." Ik ga niet weer op de relatiemanier te werk. Als zij dat alsnog wel blijkt te willen dan moet het van haar komen. Maar dan ga ik lekker hard to get spelen, dan had ze maar niet moeten afwijzen.
pi_199750263
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik dacht dat het zo moeilijk was om daaruit te komen? :P

Het is me wel eens vaker gelukt overigens. Ja, dan ga ik gewoon wel beetje flirten en aftasten. Wat bedoel je eigenlijk precies met aftasten?

Ik ga er wel gewoon in mee, beetje flirten en proberen een FWB constructie te bouwen en dan hoor ik het wel van haar. Ik ga denk ik niet flirten in de zin van hoe ik dat eerst deed, want het is na de date toch uitgelopen op "Ja ik ben niet toe aan relatie, ik zie het vooral vriendschappelijk." Ik ga niet weer op de relatiemanier te werk. Als zij dat alsnog wel blijkt te willen dan moet het van haar komen. Maar dan ga ik lekker hard to get spelen, dan had ze maar niet moeten afwijzen.
Nouja, ik zat er nog niet in, en heb het weten te ontwijken :P

Met aftasten... tja gewoon af en toe wat dubbelzinnigs oid en kijken hoe er op gereageerd wordt. Leverde me gisteren een leuk gesprek op dustja O-)

Je moet in ieder geval niet gelijk haar beste maatje proberen te zijn :')
pi_199750294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Met aftasten... tja gewoon af en toe wat dubbelzinnigs oid en kijken hoe er op gereageerd wordt. Leverde me gisteren een leuk gesprek op dustja O-)

Heeft iemand een Faxie with benefits aan de haak geslagen?
pi_199750319
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tips? Gewoon weer op dezelfde manier als eerst? Of via een andere weg?
pi_199750722
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Heeft iemand een Faxie with benefits aan de haak geslagen?
Daar lijkt het op :o

Maar oke, eerst nog afspreken natuurlijk :') Ze heeft een beetje druk weekend nu...
pi_199750724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tips? Gewoon weer op dezelfde manier als eerst? Of via een andere weg?
Kan niks concreets bedenken helaas ;(
pi_199751607
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 03:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zeg vanavond wel gewoon tegen haar dat ik me super aangetrokken voel tot haar en zin heb om bij haar te zijn en dat ik dat gevoel nog niet echt opzij kan zetten. Kijk wel wat ze zegt, anders moet het de volgende keer echt FWB zijn, want anders ik ga niet zo veel moeite meer doen. :P
pi_199752902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 08:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik zeg vanavond wel gewoon tegen haar dat ik me super aangetrokken voel tot haar en zin heb om bij haar te zijn en dat ik dat gevoel nog niet echt opzij kan zetten. Kijk wel wat ze zegt, anders moet het de volgende keer echt FWB zijn, want anders ik ga niet zo veel moeite meer doen. :P
Je moet maar zin en tijd hebben voor deze spelletjes
pi_199752972
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je moet maar zin en tijd hebben voor deze spelletjes
Nou ja, beter in één keer duidelijk zijn toch? Het antwoord daarop bevestigd voor mij wat ik wél of niet moet doen vanaf dat moment. Ga mij dan niet elk moment van de dag appen, videobellen, etc. Dat doe ik zelfs met m'n beste vrienden niet eens.
pi_199753179
:')
pi_199753272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:32 schreef Womanly het volgende:
Doe normaal faxien
Stem tegen, stem voor nieuwe verkiezingen.
pi_199753377
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:37 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Doe normaal faxien
pi_199754296
Na weekje tinder loos toch maar weer geïnstalleerd, mis het vrouwelijke contact wel vrij snel. Hopelijk weer eens een keer wat meer matches, vorige keer was het niet veel.
Bumble vind ik een leuk idee alleen merk dat het meerendeel van de matches het gesprek niet begint, waardoor hij dus weer verloren gaat. Beetje jammer :')

Verder weet ik eigenlijk niet wat nog meer goede apps zijn?? Happn vond ik niks
pi_199754316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:19 schreef snoesje45 het volgende:
Bumble vind ik een leuk idee alleen merk dat het meerendeel van de matches het gesprek niet begint, waardoor hij dus weer verloren gaat. Beetje jammer
Is met Tinder ook zo toch? Ook vaak genoeg dat ik iets zeg en dat er niet op gereageerd wordt.
pi_199754337
K
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Is met Tinder ook zo toch? Ook vaak genoeg dat ik iets zeg en dat er niet op gereageerd wordt.
Klopt, maar vaak kan je dan misschien door een leuk bericht de ander aan het praten krijgen. Bij Bumble merk ik dat er toch wel heeeeel weinig begonnen wordt.

Merk met tinder wel, waar ik voorheen in de eerste dagen best veel likes kreeg, het nu maar magertjes is. Toch dat ELO gebeuren wat hier eerder besproken is denk ik??
pi_199754479
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:22 schreef snoesje45 het volgende:
Merk met tinder wel, waar ik voorheen in de eerste dagen best veel likes kreeg, het nu maar magertjes is. Toch dat ELO gebeuren wat hier eerder besproken is denk ik??
Ja, ELO score die je aangewezen hebt gekregen. Misschien na een weekje weer reinstallen ofzo. Maar pas op dat je niet geshadowbanned wordt, want daar lees ik ook wel eens wat over.

Ik zit nu op +100 likes, voorheen is het wel eens blijven steken op 25 enzo.
pi_199754618
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, ELO score die je aangewezen hebt gekregen. Misschien na een weekje weer reinstallen ofzo. Maar pas op dat je niet geshadowbanned wordt, want daar lees ik ook wel eens wat over.

Ik zit nu op +100 likes, voorheen is het wel eens blijven steken op 25 enzo.
Heb het net een weekje niet gehad, nu weer geïnstalleerd. Wel weer met dezelfde foto's, misschien moet ik volgende keer eens nieuwe foto's erop zetten.

Heb jij nog iets anders gedaan met die keer van 25 likes en nu de 100+ ?? Profiel tekst??

Ik heb nu alles gevuld met foto's en Instagram gekoppeld, profiel tekst weet ik nooit iets leuks voor eigenlijk :{
pi_199754677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:49 schreef snoesje45 het volgende:
Heb jij nog iets anders gedaan met die keer van 25 likes en nu de 100+ ?? Profiel tekst??
Niks, alles hetzelfde. Volgens mij is het gewoon echt de score die je op het begin krijgt. Misschien kun je beter opnieuw installeren tussen 18u en 22u, wanneer mensen het meest actief zijn, en niet op een zaterdagavond. Dan liken meer mensen je (simpelweg omdat er meer users actief zijn) binnen een bepaalde tijd en wordt je ELO score bepaald. En volgens mij helpt een volledig profiel ook, maar alleen in de beginfase wanneer die score voor je berekend wordt. Ja, ik heb ook insta en spotify erbij hoor.
pi_199754710
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 03:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ga toch maar een long game spelen denk ik. Af en toe beetje flirten, beetje afspreken, en dan moet het maar van haar komen. Vrouwen... :')
pi_199754730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Niks, alles hetzelfde. Volgens mij is het gewoon echt de score die je op het begin krijgt. Misschien kun je beter opnieuw installeren tussen 18u en 22u, wanneer mensen het meest actief zijn, en niet op een zaterdagavond. Dan liken meer mensen je (simpelweg omdat er meer users actief zijn) binnen een bepaalde tijd en wordt je ELO score bepaald. En volgens mij helpt een volledig profiel ook, maar alleen in de beginfase wanneer die score voor je berekend wordt. Ja, ik heb ook insta en spotify erbij hoor.
Oke, naja heb het net opnieuw geïnstalleerd, heb jij iets aan profiel tekst?
pi_199755231
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 13:59 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Oke, naja heb het net opnieuw geïnstalleerd, heb jij iets aan profiel tekst?
Geen idee, mensen op reddit.com/r/Tinder of reddit.com/r/SwipeHelper als je "ELO score" intypt weten er wel wat van.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 14:58:27 #43
233102 cherrycoke
You underestimate my power!
pi_199755704
"wat doe je voor werk"

"wat verdien je"

dit is wel een red flag voor mij, :|W
Something’s happening. I’m not the Jedi I should be. I want more. And I know I shouldn’t.”
pi_199756220
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 14:58 schreef cherrycoke het volgende:
"wat doe je voor werk"

"wat verdien je"

dit is wel een red flag voor mij, :|W

Echt wel. Bij mij is het direct gewoon klaar als je zo oppervlakkig bent. En jezus, wat zijn sommige mensen oppervlakkig.
pi_199757466
Oké, ik vind m'n date van zondag toch interessanter dan ik dacht. :')

Wat kan ik het beste doen: Gewoon meespelen en beetje flirten of gewoon zeggen dat ze best wel veel in m'n hoofd zit? Of allebei, dat kan natuurlijk ook. Beetje paradoxaal namelijk. De avond na onze date zeggen van ja toch beter vrienden en dan afgelopen dagen weer willen videobellen, voice berichten sturen, me je hele persoonlijke shit vertellen, tot 1 uur 's nachts praten, etc.

Ik vraag wel om nog een keer af te spreken, als "vrienden", en dan gewoon beetje flirten. Maar het duurt zo irritant lang als je geen hoogte van haar krijgt. :')
pi_199757614
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:15 schreef Discombobulate het volgende:

Wat kan ik het beste doen: Gewoon meespelen en beetje flirten of gewoon zeggen dat ze best wel veel in m'n hoofd zit? Of allebei, dat kan natuurlijk ook. Beetje paradoxaal namelijk. De avond na onze date zeggen van ja toch beter vrienden en dan afgelopen dagen weer willen videobellen, voice berichten sturen, me je hele persoonlijke shit vertellen, tot 1 uur 's nachts praten, etc.

Ik vraag wel om nog een keer af te spreken, als "vrienden", en dan gewoon beetje flirten. Maar het duurt zo irritant lang als je geen hoogte van haar krijgt. :')
Spreek gewoon af en zie hoe het loopt.
pi_199757631
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:15 schreef Discombobulate het volgende:

Wat is er mis met 'gewoon jezelf zijn'?? Ga gewoon op date en kijk hoe het zich ontwikkeld? Misschien krijg je geen hoogte van haar omdat ze geen idee heeft hoe jij zal reageren of is ze enigszins onzeker? Ga gewoon genieten joh!
pi_199757679
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat is er mis met 'gewoon jezelf zijn'?? Ga gewoon op date en kijk hoe het zich ontwikkeld? Misschien krijg je geen hoogte van haar omdat ze geen idee heeft hoe jij zal reageren of is ze enigszins onzeker? Ga gewoon genieten joh!
Ja, dat is sowieso het plan. Dat zeker, ik vraag haar vanavond even of ze wil afspreken. Waar zeg ik dat er iets mis is met gewoon jezelf zijn? :P

Maar het is gewoon een beetje vervelend dat ze de avond na onze date zei van dat ze nog niet toe was aan een relatie en dat het beter vriendschappelijk kon zijn. En de dagen daarna begint ze steeds meer te praten, videobellen, etc. en dat wekt bij mij de schijn dat ze misschien toch wel wat geïnteresseerd is. Ik kan daar niet zo veel mee, zeg dat dan niet. Daar maak je een man gewoon onzeker van.
pi_199757779
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, dat is sowieso het plan. Dat zeker, ik vraag haar vanavond even of ze wil afspreken. Waar zeg ik dat er iets mis is met gewoon jezelf zijn? :P

Maar het is gewoon een beetje vervelend dat ze de avond na onze date zei van dat ze nog niet toe was aan een relatie en dat het beter vriendschappelijk kon zijn. En de dagen daarna begint ze steeds meer te praten, videobellen, etc. en dat wekt bij mij de schijn dat ze misschien toch wel wat geïnteresseerd is. Ik kan daar niet zo veel mee, zeg dat dan niet. Daar maak je een man gewoon onzeker van.
Omdat je zegt dat je het mee wil spelen en wil flirten :)

Zoals ik al zei: kijk gewoon hoe het gaat en bespreek gewoon samen hoe je je hier bij voelt....dát geeft duidelijkheid
pi_199757893
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Omdat je zegt dat je het mee wil spelen en wil flirten :)

Ja, natuurlijk, maar bedoelde meer van wat werkt het beste, daarnaast ben ik gewoon mezelf natuurlijk. Straks verkloot ik het weer namelijk. Ik heb het idee dat de eerste date een beetje aan mij lag omdat ik niet echt haar aanraakte enzo, om een knuffel vroeg. Je weet wel, gewoon die normale dingetjes die men aanraadt. Dan ben je ook zo maar weer in de friendzone namelijk. Dus een beetje meespelen moet wel, maar dat kan ook prima als je jezelf bent.
pi_199757986
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk, maar bedoelde meer van wat werkt het beste, daarnaast ben ik gewoon mezelf natuurlijk. Straks verkloot ik het weer namelijk. Ik heb het idee dat de eerste date een beetje aan mij lag omdat ik niet echt haar aanraakte enzo, om een knuffel vroeg. Je weet wel, gewoon die normale dingetjes die men aanraadt. Dan ben je ook zo maar weer in de friendzone namelijk. Dus een beetje meespelen moet wel, maar dat kan ook prima als je jezelf bent.
Daarom werkt niks als beste.....de situatie ontwikkelt zich of juist niet....
pi_199758065
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Daarom werkt niks als beste.....de situatie ontwikkelt zich of juist niet....
Dat zal best inderdaad, dat geloof ik wel, maar dat geeft me toch wel een vervelend en onzeker gevoel ofzo. Eerst zeggen van niet en laten we vrienden blijven en dan de mogelijkheid dat het zich toch nog enigszins anders kan ontwikkelen. Ja, ik wordt daar best wel onzeker van. Is niet goed voor me. :)

Mja, mensen zijn irrationele wezens. Ik ben ik vrij rationalistisch ingesteld, maar dat zijn dit soort situaties zeker niet.
pi_199758520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat zal best inderdaad, dat geloof ik wel, maar dat geeft me toch wel een vervelend en onzeker gevoel ofzo. Eerst zeggen van niet en laten we vrienden blijven en dan de mogelijkheid dat het zich toch nog enigszins anders kan ontwikkelen. Ja, ik wordt daar best wel onzeker van. Is niet goed voor me. :)

Mja, mensen zijn irrationele wezens. Ik ben ik vrij rationalistisch ingesteld, maar dat zijn dit soort situaties zeker niet.
Maar dat heeft meer te maken met jullie manier van communiceren, maak jullie date/relatie verleden duidelijk naar elkaar toe en geef aan wat je verwachtingen zijn.....Maar er bestaat geen wondermiddel waarmee je een date kunt laten slagen....
  zaterdag 5 juni 2021 @ 19:33:42 #54
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199758958
Sowieso wipjes maken op afspraak en af en toe een leuk berichtje. Ik heb echt totaal niks met wijven die de heeeeeeeeeeeeeeeele dag door op hun telefoon zitten en wachten totdat je een appje stuurt :') en dan verhaal komen halen als je een dag niks stuurt :')
Beati pauperes spiritu
pi_199762707
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jij had haar toch fwb voorgesteld? Zou denken dat het feit dat ze contact blijft zoeken betekent dat ze daar wel voor open staat. Maar als ik dit zo lees zou ik als ik jou was gewoon nog eens afspreken en doen wat voor jou goed voelt en dan kijken hoe het zich ontwikkelt.
pi_199762908
Is er toevallig hier ook iemand met ervaring met speeddaten? Zou je het aanraden?
Ik wil dit binnenkort eens gaan doen, omdat ik het toch wel fijn vind om mensen gelijk in het echt te zien. Maar gaan mensen daar alleen heen, of is het beter om samen met een vriendin te gaan?
pi_199763144
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Jij had haar toch fwb voorgesteld? Zou denken dat het feit dat ze contact blijft zoeken betekent dat ze daar wel voor open staat. Maar als ik dit zo lees zou ik als ik jou was gewoon nog eens afspreken en doen wat voor jou goed voelt en dan kijken hoe het zich ontwikkelt.
Ja, precies dit. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Idd, afspreken sowieso eerst. We hebben het er nog even over gehad en ik denk dat ze dit bedoeld. Het wordt langzaam een beetje duidelijk. Ik zit te veel bij m'n gevoel.
pi_199764048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Is er toevallig hier ook iemand met ervaring met speeddaten? Zou je het aanraden?
Ik wil dit binnenkort eens gaan doen, omdat ik het toch wel fijn vind om mensen gelijk in het echt te zien. Maar gaan mensen daar alleen heen, of is het beter om samen met een vriendin te gaan?
Ja 1 x gedaan, stond op mn bucketlist. Ik ben toen alleen gegaan, maar de andere meiden daar waren allemaal met vriendinnen idd. Ik vond het niet erg om alleen te gaan. Ik moest even wachten in de bar en dan zat ik dus alleen, maar had al snel aanspraak met de andere meiden. Dus het is wat voor jezelf fijn voelt.
pi_199766325
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 01:28 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ja 1 x gedaan, stond op mn bucketlist. Ik ben toen alleen gegaan, maar de andere meiden daar waren allemaal met vriendinnen idd. Ik vond het niet erg om alleen te gaan. Ik moest even wachten in de bar en dan zat ik dus alleen, maar had al snel aanspraak met de andere meiden. Dus het is wat voor jezelf fijn voelt.
Ah bedankt voor deze info! Ik heb een vriendin overgehaald om mee te gaan, lijkt me dan toch prettiger. We kunnen pas in juli, maar ik heb nog wel even geduld :)
  zondag 6 juni 2021 @ 20:01:58 #60
108913 Godshand
guide4you
pi_199774536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:05 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik gok @:godshand, die klinkt iig oud en wijs. Hehe :+
Valt wel mee, Cinderelladreamer loopt al langer op Aarde rond dan ik, om mee te beginnen
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199774573
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee, Cinderelladreamer loopt al langer op Aarde rond dan ik, om mee te beginnen
Auuuu :o :)
  zondag 6 juni 2021 @ 20:43:46 #62
108913 Godshand
guide4you
pi_199775012
quote:
17s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Auuuu :o :)
Joh, als Lees_fokNL zijn leeftijd klopt, kom je net kijken :)
pi_199775201
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 20:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Joh, als Lees_fokNL zijn leeftijd klopt, kom je net kijken :)
Ha ha true :D
pi_199775414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch wel op z'n minst dat er geneukt wordt :@

Ik heb het idee nav de profielteksten die ik op Tinder lees, dat veel vrouwen FWB in principe gelijktrekken met ONS, puur seks en meer niet.
Ja, dat dacht ik ook, maar mijn ervaring tot nu toe is dat het moeilijk standhoudt voor een langere periode, omdat de een vroeg of laat toch nét iets meer verwacht dan de ander, ook als je duidelijk aangeeft geen relatie te willen. Maar ja, de F in FWB impliceert dat er toch iets meer moet zijn dan alleen maar neuken en wegwezen, dus zo vreemd is dat ook weer niet.
pi_199776152
Weer eens een date gehad sinds een half jaar. Leuk app contact maar zo zie je dat leuk appen totaal anders kan zijn als je elkaar in het echt ontmoet.
Een eerste date is voor mij max één uurtje, gewoon om te zien wat voor iemand het is. Dat is uiteindelijk 6-7 uur geworden. Had verder toch niets te doen en zat lekker op het terras. Maar wist al vrij snel dat het niets ging worden. Alles klopte over hoe we over dingen dachten. Maar ze kon de hele dag ouwehoeren over een spriet gras 😐. 90% van de tijd heef ze over zichzelf gepraat. Tweede date idem. Zat weinig diepgang in. Wel lieve meid dat wel. Maar geen klik van beide kanten om iets serieus te beginnen.
Ik blijf nog steeds hopen dat ik iemand in reallife tegen kom ipv al die sites/apps 😀
pi_199776305
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 21:12 schreef Ekte_majones het volgende:
Maar ja, de F in FWB impliceert dat er toch iets meer moet zijn dan alleen maar neuken en wegwezen, dus zo vreemd is dat ook weer niet.
Denk ook niet dat iedereen dat kan, sommigen sowieso niet. Het is wel een heel bijzondere en speciale vriendschap. Als het allemaal werkt vind ik dat eigenlijk wel een heel mooi iets.
pi_199776999
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 21:55 schreef Blaatieblaat het volgende:
Maar ze kon de hele dag ouwehoeren over een spriet gras 😐. 90% van de tijd heef ze over zichzelf gepraat. Tweede date idem. Zat weinig diepgang in.
Naja gezien je naam trek je het aan denk ik. :P Veel geblaat :D
pi_199777044
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 22:53 schreef Womanly het volgende:

[..]

Naja gezien je naam trek je het aan denk ik. :P Veel geblaat :D
Ok...touché 😂
pi_199777212
quote:

[..]

Jij had haar toch fwb voorgesteld? Zou denken dat het feit dat ze contact blijft zoeken betekent dat ze daar wel voor open staat.
Je had gelijk overigens. _O-

Best wel dom eigenlijk dat ik dat niet door had. Of nou ja, ook wel soort van, maar alles is impliciet. Moeten nog even naar dat punt toe bouwen langzaam. We spreken zaterdag weer af. :)

En de toekomst is gewoon onzeker verder, daar kijken we niet naar. Hoop dat ik het heel leuk kan hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Discombobulate op 06-06-2021 23:58:43 ]
  zondag 6 juni 2021 @ 23:32:48 #70
108913 Godshand
guide4you
pi_199777417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet het net zo nog niet. Mijn laatste ex is van het speeddaten :')

Nadeel van speeddaten vind ik dat het teveel is. Je lult met 20-25 mensen. Aan het end ben ik wel sufgelult en het nadeel is alleen de mensen die er erg positief of negatief uit staken je bij blijven. Omdat je suf gelult bent, ben je niet meer op zijn scherpst bij de laatste. Geld andersom ook. Daarnaast zijn de speeddates vaak doordeweeks, dus sommige mensen sprinten na de laatste bel naar de deur want ze willen in hun bed liggen om de volgende dag weer te kunnen werken/studeren. Dus tijdens je laatste speeddate zitten mensen de tijd te controleren of gaan zelfs eerder weg want "mijn laatste trein/bus gaat...". Er zijn enkele speeddates in het weekend, maar die zijn dus meestal zo vol geboekt.

Verder is het kort. Je weet dan wel of er aantrekkingskracht is of niet. Verder houdt het op, ik heb wel eerder een match gehad en bij de date na het speeddaten was het toch anders. Ik was compleet kwijt wie zij ook alweer was en de dingen waar we toen op de speeddate om konden lachen was toen op de date daarna niet aanwezig en onze stemming was minder uit gelaten. Maar ze bleef een knapperd, dat wel...

Positief:
Een uit mijn vriendenkring is getrouwd met haar speeddate. Maar datzelfde geld voor een ander uit mijn vriendenkring die met zijn Tinder date is getrouwd.
Ook positief: met een vriend/ vriendin gaan is lachen om nog eens die uitschieters aan het eind door te nemen. Of tijdens de speeddate de ander naar je vriend/ vriendin te pushen als die in de pauze heeft gezegd hem/ haar wel leuk te vinden en jij er nog mee moet praten. Kan natuurlijk ruzie/rivaliteit opleveren als jullie dezelfde leuk vinden :P
pi_199778789
Ik ben helemaal happydepeppie vandaag :D
Gisteren hele geslaagde 2e date gehad. 3e date is gelijk gepland (pas over kleine 2 weken, omdat ze maar om de week een weekend kinderloos is :(). Ik merk dat ik het zelf lastig vind om toe te geven dat ik haar echt meer dan leuk begin te vinden, bang dat het dan toch niks wordt of zo. Maar omdat zij positieve feedback geeft, komt het er toch wel langzaam uit...
pi_199781668
Had gisteren ook onverwacht een date :7 We zouden eigenlijk komend weekend afspreken maar ineens vroeg ze of ik wou komen

Die andere meid heb ik weer gedumpt want zij ging na 2 weken al zeiken.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 7 juni 2021 @ 12:48:14 #73
183088 El_Thijs
Brabo Bastard
pi_199781760
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef Aiciu het volgende:
Had gisteren ook onverwacht een date :7 We zouden eigenlijk komend weekend afspreken maar ineens vroeg ze of ik wou komen

Dan heeft ze het lang op moeten houden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199781867
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:57 schreef Grublit het volgende:
Ik ben helemaal happydepeppie vandaag :D
Gisteren hele geslaagde 2e date gehad. 3e date is gelijk gepland (pas over kleine 2 weken, omdat ze maar om de week een weekend kinderloos is :(). Ik merk dat ik het zelf lastig vind om toe te geven dat ik haar echt meer dan leuk begin te vinden, bang dat het dan toch niks wordt of zo. Maar omdat zij positieve feedback geeft, komt het er toch wel langzaam uit...
Je kunt toch prima een keertje laten vallen dat je haar een beetje mist?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199782702
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 12:54 schreef Hineni het volgende:

[..]

Je kunt toch prima een keertje laten vallen dat je haar een beetje mist?
Oh ja, dat doe ik ook wel...
Maar wil aan de andere kant ook rustig aan doen. Niet halsoverkop verliefd worden... Iets met hoofd vs. hart. Pfff...
pi_199783510
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef Aiciu het volgende:

Wat versta jij onder zeiken?
pi_199783573
Alles happydepeppie hier ook met de date.
Het voelt gwn alsof het goed zit, dus probeer nu gwn te genieten zonder er van alles bij te halen waar ik het benauwd van krijg.
pi_199784114
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:59 schreef Avianflu het volgende:
Alles happydepeppie hier ook met de date.
Het voelt gwn alsof het goed zit, dus probeer nu gwn te genieten zonder er van alles bij te halen waar ik het benauwd van krijg.
Wat leuk!
Wie is z'n vader, wie is z'n moeder? :{w
pi_199784134
Laatst met een oude bekende afgesproken, was weer ouderwets gezellig. Wordt/is een fwb , relatie zit er niet in.
Daar hebben we allebei twijfels over en er is een leeftijdsverschil die het op de lange termijn lastig zal maken
pi_199784156
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wat leuk!
Wie is z'n vader, wie is z'n moeder? :{w
Dat hoef ik voorlopig dus niet te weten :+ :@
pi_199784181
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:40 schreef Brybry het volgende:
Laatst met een oude bekende afgesproken, was weer ouderwets gezellig. Wordt/is een fwb , relatie zit er niet in.
Daar hebben we allebei twijfels over en er is een leeftijdsverschil die het op de lange termijn lastig zal maken
Wat is het verschil dan?
Wat vind je een acceptabel leeftijdsverschil?
Ik denk ik Max. 10 jaar maar liever +/- 5 jaar.
Huidige date is 6 jaar jonger.
pi_199784319
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan?
Ik denk ik ook het liefste +/- 5 jaar. Mijn vorige vriendin was 5 jaar ouder volgens mij. Of 4? Weet het niet meer.
pi_199784470
quote:

[..]

Wat denk jij trouwens, als we weer afspreken, moet ik ook een beetje gaan flirten en aanraken en dat soort dingen? Het doel is misschien wat anders, maar vind haar wel gewoon heel erg leuk. Is daar iets mis mee als je niet per se voor een relatie gaat? (Toekomst kijken we sowieso niet naar.) Of eerst gewoon zakelijk en dan het ter sprake brengen als we elkaar nog wat beter kennen. Maar dan wordt het ook zo friendzone-achtig en dan vergooi ik het misschien.
pi_199784847
Hier is het verdacht stil opeens... Vertrouw het niet :')
pi_199785277
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dat hoef ik voorlopig dus niet te weten :+ :@
_O-
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan?
16 jaar :X

Max 12 ouder en max 4jaar jonger.

6 jaar jonger, zo zo ouwe cougar *O*
pi_199785487
16 jaar ouder, ja dan krijg je misvormde kinderen enzo
pi_199785848
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat denk jij trouwens, als we weer afspreken, moet ik ook een beetje gaan flirten en aanraken en dat soort dingen? Het doel is misschien wat anders, maar vind haar wel gewoon heel erg leuk. Is daar iets mis mee als je niet per se voor een relatie gaat? (Toekomst kijken we sowieso niet naar.) Of eerst gewoon zakelijk en dan het ter sprake brengen als we elkaar nog wat beter kennen. Maar dan wordt het ook zo friendzone-achtig en dan vergooi ik het misschien.
Tenzij de ander vanaf het allereerste begin expliciet aangeeft dat hij/zij persé een relatie wil en jij dat expliciet niet wil, is het los daarvan toch vooral een kwestie van go with the flow? Misschien word je – ondanks al je reserves – wel ontzettend verliefd op haar. En misschien ook wel niet. Ik geef zelf desgevraagd aan dat ik niet zoveel verwachtingen heb en wel zie hoe het loopt, maar ik ben dan ook nooit specifiek op zoek gegaan naar een FWB. Als je dat wilt zou je datingsites zoals SL kunnen proberen waar getrouwde mensen op zitten die op zoek zijn naar een minna(a)r(es). Met dat laatste heb ik geen ervaring, maar ken wel de verhalen van mensen die erop zaten.
pi_199787222
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 17:51 schreef Ekte_majones het volgende:
Tenzij de ander vanaf het allereerste begin expliciet aangeeft dat hij/zij persé een relatie wil en jij dat expliciet niet wil, is het los daarvan toch vooral een kwestie van go with the flow? Misschien word je – ondanks al je reserves – wel ontzettend verliefd op haar. En misschien ook wel niet. Ik geef zelf desgevraagd aan dat ik niet zoveel verwachtingen heb en wel zie hoe het loopt, maar ik ben dan ook nooit specifiek op zoek gegaan naar een FWB.
Het is een beetje gecompliceerd. Na onze eerste date gaf ze aan dat ze vrijgezel zijn toch wel heel fijn vond. Haar vorige relatie was net acht weken uit, dus dat was wel beetje raar. Omdat het toch heel erg klikte heb ik FWB voorgesteld, en daar moest ze nog over nadenken. Die dagen daarna zocht ze weer heel veel contact dus ik was een beetje verward (en misschien een beetje verliefd, vind haar ook echt heel leuk), maar waarschijnlijk doelde ze daarmee dat ze FWB wel ziet zitten. En ze wil me blijven zien. Het contact is echt ontzettend goed. Zaterdag zie ik haar weer en gaan we even het water op. Denk dat ik het beste gewoon wel wat kan gaan flirten, gewoon om even af te tasten en te testen.

Een relatie is ook gewoon echt een gigantische stap (samenwonen, schoonfamilie, een eerste huisdier, etc.), dus ik hoop het gewoon voorlopig als iets vrijblijvends te zien. En ik ben eigenlijk ook nog niet op het punt om écht een relatie te starten. Ik hoop dat het echt ontzettend goede vriend kan worden waar ik ook gewoon af en toe kan blijven slapen, één van m'n allerbeste maatjes. En daar mag je best een beetje verliefd op zijn lijkt me? Als dat zich ontwikkelt tot een echte relatie, dan is dat nou eenmaal zo. Maar dat is echt nog heel ver weg. Ik moet eerst nog wat andere dingen op orde hebben in m'n leven.

We gaan het zien, zou fijn zijn als ik even vier weekjes kon overslaan naar de toekomst om te kijken hoe het zich ontwikkelt heeft. :P
pi_199787834
Vrouwen :(
pi_199787861
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:31 schreef Faxie het volgende:
Wie moet ik slaan?!
pi_199787873
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 17:20 schreef scrupuleus het volgende:
16 jaar ouder, ja dan krijg je misvormde kinderen enzo
Nee joh, dan zit je gewoon op zwart zaad. ;)
pi_199787895
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:31 schreef Faxie het volgende:
Deel het met de groep Faxie, Watskeburt?
pi_199788644
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wie moet ik slaan?!
Vrouwen!
pi_199788869
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wie moet ik slaan?!
Jezelf :6
pi_199788876
quote:
17s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:34 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Deel het met de groep Faxie, Watskeburt?
Stilte sinds zaterdag nacht :'(
pi_199788950
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb je verlatingsangst
pi_199789062
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:36 schreef Faxie het volgende:

[..]

Met huidige date is er 3-4 weken stilte geweest op Tinder tot ik dacht laat ik die app weer eens openen en het gesprek weer aanslingerde.
pi_199789364
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 21:47 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Met huidige date is er 3-4 weken stilte geweest op Tinder tot ik dacht laat ik die app weer eens openen en het gesprek weer aanslingerde.
Ik vertrouw het niet ;(
pi_199789373
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat versta jij onder zeiken?
Mee willen kijken in mijn telefoon en overal een verantwoording voor willen hebben.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199789548
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 22:11 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Mee willen kijken in mijn telefoon en overal een verantwoording voor willen hebben.
Die heeft wel issues dan na 2 weken.
Mja ik mag niks zeggen :').
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')