Vanaf vandaagquote:Op woensdag 1 september 2021 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanaf wanneer is die shiny Ditto in het wild?
Ooooh nice, shiny Alolan Raichu is net een chocolade muisquote:Op woensdag 1 september 2021 23:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik had vandaag geluk![]()
Een shiny alolan raichu
En @:superkimmi echt net nog een shiny dwebble
Wow, die is wel echt hoog inderdaad!quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:45 schreef Arth_NL het volgende:
Toch wel leuk, zo'n nieuw seizoen. In mijn kamer een 3729 / 3 ster Slaking gevangen.Mijn hoogste cp-vangst in het wild, denk ik.
Kan je heel makkelijk zelf zien.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je een Klefki kunt hatchen uit een ei van een Franse vriend? Lees er verschillende dingen over op het web
Ahh, da's een goeie! Niet aan gedachtquote:Op woensdag 8 september 2021 14:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan je heel makkelijk zelf zien.
Druk op een ei die je van een Franse vriend hebt gekregen en scroll naar beneden. Dan zie je gelijk wat er allemaal uit het ei kan komen. Staat Klefki er niet tussen, dan is het onmogelijk.
Kwam deze map tegen;quote:Op woensdag 8 september 2021 16:52 schreef Arth_NL het volgende:
Hoe ver zuid moet je eigenlijk gaan voor een Klefki? Zijn ze ook in Zuid-Limburg te vinden in het wild?
En dat vertel je hier met volle trots...prestatietje hoor.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een oud account even naar Brussel gespoofd en pak meteen een Klefki
Wat maak je je drukquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
En dat vertel je hier met volle trots...prestatietje hoor.
Je snapt neem ik aan wel dat mensen die spoofen, ook al is het op een oud account redelijk uitgekotst worden door de community? Maar goed als je er blij mee bent
Zag dat duskull de nieuwe CD wordt....wtf Niantic....triest...
Was eindelijk blij dat ik mijn drie duskulls ving tijdens het event....
quote:Op woensdag 8 september 2021 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een oud account even naar Brussel gespoofd en pak meteen een Klefki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |