Iemand gaat het einde van het demissionaire kabinet niet halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)welijkheid~bda1e3dc/
Wat een fantastisch trainwreck.
Van Ark kan inpakkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)welijkheid~bda1e3dc/
Wat een fantastisch trainwreck.
VVD bash is altijd terecht, maar dit was in de tijd van Van Rijn toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:01 schreef DeeBee het volgende:
De altijd incompetente VVD bestuurders.
+4 zetels.
Als jij je verveelt kan je vandaag ook 320km gravelkoers kijken in Kensus, USA. Moet je alleen even een subscription nemen van $140 bij Flobikes.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een rustdag vandaag. Alleen maar de Dauphiné en autootje rijden dit weekend. Ja, en hockey, voor als je levensmoe bent.
Vanaf volgende week weet ik weer niet hoe ik alle sport ga kijken, dus dit is even het laatste rustmomentje.
Laten we dan op de vroege zaterdagochtend genieten van fantastische muziek. Iedereen verplicht even luisteren.
LtD won dus vorige week de opwarmkoers, dus die zal wel in orde zijn. En Ivar Slik en Thomas D. doen ook mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij je verveelt kan je vandaag ook 320km gravelkoers kijken in Kensus, USA. Moet je alleen even een subscription nemen van $140 bij Flobikes.
Lekker zien hoe onze jongens het doen.
Je vergeet Dennis van Winden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
LtD won dus vorige week de opwarmkoers, dus die zal wel in orde zijn. En Ivar Slik en Thomas D. doen ook mee.
De meeste van die Amerikaanse gravelgastjes kunnen ze vast hebben, maar Skin Quimmons doet helaas ook mee (en die heeft hier echt een doel van gemaakt) + Matteo Jorgenson met supercompensatie uit de Giro. Dat lijken me eigenlijk de favorieten.
Komt door het vaccin.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel schrikken hoe De Ligt er tegenwoordig uit ziet
140 dollar, is dat een grap?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij je verveelt kan je vandaag ook 320km gravelkoers kijken in Kensus, USA. Moet je alleen even een subscription nemen van $140 bij Flobikes.
Lekker zien hoe onze jongens het doen.
Je krijgt zelfs een baan aangebodenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:08 schreef Steven184 het volgende:
Dit pareltje in het NRC zegt alles over Nederland
[ twitter ]
KOM OP HEquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:18 schreef Slobeend het volgende:
Dat gevenga en gevamos van Arri wordt je toch helemaal gestoord van als renner.
Onderhandelingen gingen via de hoogste ambtenaar van Flopke blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVD bash is altijd terecht, maar dit was in de tijd van Van Rijn toch?
De toespraken van Unzue koop je ook geen seizoenskaart voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KOM OP HE
HOP HOP HOP
TAK TAK TAK
Ieder land heeft zo zijn eigen verstandelijk beperkte ploegleiders.
Klopt, al heeft Tamara ook al wel wat steekjes laten vallen. Zo meldde ze vrolijk aan journalisten dat de deal niet voorgefinancierd was, om er een aantal uur later achter te komen dat dat wel degelijk het geval was en daar dus weer een apart statement over moest maken. Het stond allemaal al in het FTM-artikel, maar zo gaf ze er mooi wat extra aandacht aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVD bash is altijd terecht, maar dit was in de tijd van Van Rijn toch?
Ik snap z'n punt ook niet helemaal, Thierry is toch vrij prominent lid geweest van een niet nader te noemen corps?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 08:58 schreef Steven184 het volgende:
Sander is van zijn sokkel gevallen. Corps is de heilstaat, anders ben je fout.
[ twitter ]
Hij werd gedwongen om 9 miljoen te vangen door druk uit te oefenen met zn twitternetwerk van Tim Hofman en Prins Konstantijn. Verder beroept ie zich op zn geheimhoudingsplicht.quote:
Wie is heel die gozer dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
1 miljoen medelanders hebben hier op gestemd.
Spoorknorquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Corpsballen zijn buitengewoon minderwaardige mensen.
De zeer irritante Zihni maakt in zijn laatste comment vooral 'gehakt' van Sander.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Heerlijk dat Sander gehakt maakt van de altijd zeer irritante Zihni @:koffieplanter
[ twitter ]
[ twitter ]
![]()
Vind ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De zeer irritante Zihni maakt in zijn laatste comment vooral 'gehakt' van Sander.
Thomas D en Quimmons liggen er ondertussen uit.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 10:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
LtD won dus vorige week de opwarmkoers, dus die zal wel in orde zijn. En Ivar Slik en Thomas D. doen ook mee.
De meeste van die Amerikaanse gravelgastjes kunnen ze vast hebben, maar Skin Quimmons doet helaas ook mee (en die heeft hier echt een doel van gemaakt) + Matteo Jorgenson met supercompensatie uit de Giro. Dat lijken me eigenlijk de favorieten.
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/scholieren-in-actiequote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ongetwijfeld slowpoke, maar ik kom er net achter dat Sywert de kwade genius was achter de 1040-uren demonstratie.
Dekker een gebroken zadel na 80km.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thomas D en Quimmons liggen er ondertussen uit.
Zie heel veel oudjesquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef Mykonos het volgende:
https://www.athlinks.com/(...)Split/374256/Results
Laat de doorkomst bij het meest recente tussenpunt zien. Man of 5 die nog voor de overwinning strijden.
Slik, Van Winden en Ockeloen rond plek 10. Ook geen spoor meer van Jorgenson. En een paar jongens die het vorige week nog goed deden (Roberge, Dylan Johnson) ook al best ver achter.
Veel bekende namenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 19:35 schreef Mykonos het volgende:
https://www.athlinks.com/(...)Split/374256/Results
Laat de doorkomst bij het meest recente tussenpunt zien. Man of 5 die nog voor de overwinning strijden.
Slik, Van Winden en Ockeloen rond plek 10. Ook geen spoor meer van Jorgenson. En een paar jongens die het vorige week nog goed deden (Roberge, Dylan Johnson) ook al best ver achter.
Ik denk dat de voorsten nu zo'n 7 uur onderweg zijn, en volgens mij deed de winnaar van 2019 (Strickland) er bijna 10 uur over. Vanaf dit tussenpunt nog een km of 120 denk ik (het is totaal iets van 300km).quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel bekende namenhoe lang moeten ze nog
Specialized worden ze volgens mij door gesponsordquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Specialized worden ze volgens mij door gesponsord
Vergelijkbaar met de andere 3 zou ok zeggenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens nog 45 mijl en Ten Dam zit er nog bij. Goede kans dat ie gewoon wint nu.
Waren nog met 5 toen (GPS van Strickland doet het niet ofzo). Inmiddels nog maar met 2 man, Ten Dam en Boswell.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de andere 3 zou ok zeggen
Niemand wil Ten Dam en Boswell tegen elkaar zien sprinten.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waren nog met 5 toen (GPS van Strickland doet het niet ofzo). Inmiddels nog maar met 2 man, Ten Dam en Boswell.
https://www.instagram.com(...)0166116829742/?hl=enquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:17 schreef Mykonos het volgende:
Liveticker zegt dat Boswell de sprint wint.
Triest hoe vierkant dat land is.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:28 schreef Zwansen het volgende:
https://www.strava.com/activities/5420006303
Dit is slecht voor m'n fietszelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:28 schreef Zwansen het volgende:
https://www.strava.com/activities/5420006303
Aanzet van LtD is legendarischquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:17 schreef Mykonos het volgende:
Liveticker zegt dat Boswell de sprint wint.
Ben je zo ambitieus?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is slecht voor m'n fietszelfvertrouwen.
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.quote:
Gewoon alleen wind mee pakkenquote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.
Ach, gewoon een realistisch doel voor jezelf stellen en ondertussen genieten van de omgeving.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.
Altijd leuk, ook erg fan van openlijk over de telefoon ruziënde mensen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:08 schreef Felagund het volgende:
Lol, ik zit in de trein en er zit hier een studente uitgebreid het seksleven van haar medestudente via de telefoon te bespreken.
Rutte en Hoekstra moeten dus eens goed overmand worden door Joost Eerdmans, daar houden ze van.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
De Thierry-redevoering is weer van hoog intellectueel niveau.
[ twitter ]
Het was allemaal vrij gedetailleerd, inclusief de volledige naam van de jongen. Op een gegeven moment hadden ze het erover dat haar Foetus echt een Kech is. Iemand anders in.dezelfde coupe had het dan weer over de i.p.h. Sommige mensen hebben echt geen schaamte.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ook erg fan van openlijk over de telefoon ruziënde mensen.
Voor 2 minuten dan, daarna zet ik m'n muziek op
Wie gaat er kijken??????quote:Training Nederlands elftal
Kijk live naar de training van het Nederlands elftal in aanloop naar het EK. Het commentaar is van Frank Wielaard en Alfons Groenendijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |