Ben je zo ambitieus?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is slecht voor m'n fietszelfvertrouwen.
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.quote:
Gewoon alleen wind mee pakkenquote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.
Ach, gewoon een realistisch doel voor jezelf stellen en ondertussen genieten van de omgeving.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar ik haal de 30 gemiddeld nauwelijks tijdens een ritje van 40km in het altijd platte Groningen.
Altijd leuk, ook erg fan van openlijk over de telefoon ruziënde mensen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:08 schreef Felagund het volgende:
Lol, ik zit in de trein en er zit hier een studente uitgebreid het seksleven van haar medestudente via de telefoon te bespreken.
Rutte en Hoekstra moeten dus eens goed overmand worden door Joost Eerdmans, daar houden ze van.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
De Thierry-redevoering is weer van hoog intellectueel niveau.
[ twitter ]
Het was allemaal vrij gedetailleerd, inclusief de volledige naam van de jongen. Op een gegeven moment hadden ze het erover dat haar Foetus echt een Kech is. Iemand anders in.dezelfde coupe had het dan weer over de i.p.h. Sommige mensen hebben echt geen schaamte.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Altijd leuk, ook erg fan van openlijk over de telefoon ruziënde mensen.
Voor 2 minuten dan, daarna zet ik m'n muziek op
Wie gaat er kijken??????quote:Training Nederlands elftal
Kijk live naar de training van het Nederlands elftal in aanloop naar het EK. Het commentaar is van Frank Wielaard en Alfons Groenendijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |