SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
godsallemachtig![]()
Er zal geen rassenonderscheid meer worden gemaakt bij het afhandelen van schadeclaims van spelers in de NFL, de Americanfootballcompetitie in de Verenigde Staten. Dat heeft NFL beloofd nadat enkele zwarte spelers daarover een rechtszaak hadden aangespannen.
Zwarte spelers die door het jarenlang uitoefenen van de sport hersenschade hadden opgelopen, kregen lange tijd minder geld uitgekeerd dan witte spelers met dezelfde klachten. De gedachte daarachter was dat zwarte spelers "een lagere cognitieve functie" hadden.
https://nos.nl/artikel/23(...)ms-american-football
Ik oordeel nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij klinkt als een aardige kerel
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de date is nog niet eens begonnen
Blondie & Ballie klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:29 schreef Koen66 het volgende:
is er al ingezet op het resultaat van de Ballie date?
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blondie & Ballie klinkt wel goed.
Ik hoop dat het een geslaagde date is. Heb alvast wat zakdoekjes naar LT gestuurd
Klopt. De heteronormatieve sameleving is verleden tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten niet zo binair denken toch?
sowieso, "influencers"quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)usiness-class-vliegt
Wie weet krijgen we nog een happy endquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere gefaalde date duwt d'r richting @:ltvdk
Ja, dat vind ik ook vreselijk. Zit je de hele dag te wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
maar hou ook niet van die afspraken zonder tijd
Zit ze al aan de piemel?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we nog een happy end
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vreselijk. Zit je de hele dag te wachten [ afbeelding ]
wow wat een lutserquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.
dus nu weet jeeigenlijk niet hoe laat
als je voor je first date al geen tijd kan bedenken lijkt het mij kansloosquote:
Straks even uitleggen dat hij wel wat beter verwachtingsmanagement moet doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.
Klinkt niet echt hoopvol.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze nog Coca Colaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
Ballie zit nog steeds thuis nagelbijtend te wachten?
Beetje man pakt toch wel de regie en het initiatief.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
waarom komen jullie nu tot deze conclusiehad al eerder gezegd toch dat ik niet wist hoe laat
Om 7 uur krijg je een berichtje dat ie het niet meer gaat redden vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
waarom komen jullie nu tot deze conclusiehad al eerder gezegd toch dat ik niet wist hoe laat
ik lees dit voor het eerst hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal die halve afspraken. Dat werkt toch niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om 7 uur krijg je een berichtje dat ie het niet meer gaat redden vandaag
sommige doen dit zonder zenuwenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Op zich vind ik het voor een eerste date ook wel raar. Je weet toch dat je date hier nerveus voor is?
Date met die ander was toch leuker.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om 7 uur krijg je een berichtje dat ie het niet meer gaat redden vandaag
Ik was er nu al klaar mee geweest maar ik ben dan ook kansloos single.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal die halve afspraken. Dat werkt toch niet.
Ik heb net de hele procedure doorlopen om toestemming te krijgen om een dagje naar kantoor te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet nog even uren en declaraties bijwerken. En een cursus "verlof aanvragen voor gevorderden" doorlopen (okee dat laatste niet)
Waarom niet? Wat is het verschil met om 1700 klaar zijn met werk en daarna een date hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan spreek je toch geen date af
ik zou het niet doen neequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan spreek je toch geen date af
Zeesterren.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het niet doen neemaar goed heb ook energielevel van een vaatdoek
Nou ja kan wel maar spreek óf wel wat af of niet. Laat dat niet ergens van afhangenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is het verschil met om 1700 klaar zijn met werk en daarna een date hebben
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd om met GRMBL van bil te gaan, die is nooit moe, die loopt 75 kilometer per dag.
quote:
quote:A girl (generally, though men can be too) who prefers to receive sexual pleasure without returning the favor because it's all about her.
Grmblquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Hoog tijd om met GRMBL van bil te gaan, die is nooit moe, die loopt 75 kilometer per dag.
Precies, kezen met die handel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen, september, 2023quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
en wederom weer initiatief om af te spreken van zijn kant. Dat begrijp ik dan niet
Ah ik ben ook niet echt alert vandaagquote:
Wel initiatief? Of mist er een woord?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
en wederom weer initiatief om af te spreken van zijn kant. Dat begrijp ik dan niet
Ben je al online of moet er nog iets gereset worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ik ben ook niet echt alert vandaag![]()
Zal Pfizer zijn
oh ja bedoel welquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel initiatief? Of mist er een woord?
Oooh snaps.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
hij wilde met mij afspreken. vandaag. En dan zo weer af laten weten. dat begrijp ik nooit aan mensen
@dud0r zag me al onlinequote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je al online of moet er nog iets gereset worden?
Dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja kan wel maar spreek óf wel wat af of niet. Laat dat niet ergens van afhangen
als je wil zeiken zeik dan wel consequentquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Social media he. Mooi geweest.
Vorige week op de lokale FB-pagina liep iemand te nuilen dat er maar twee keer per jaar gemaaid zou worden op sommige plekken, voor de biodiversiteit en de bloemen enzo, etc etc. Janken natuurlijk, want het was verwilderd en kinderen konden er niet meer spelen en je kon de stront van je hond niet meer terugvinden en de honden hadden allemaal van die troep in hun vacht.
Nu hebben ze langs de wegen gemaaid, en... genuil dat er gemaaid is en dat het gras zo mooi hoog was en dat het helemaal geen groene gemeente meer is.
Mensen, ik haat jullie.
Niet lezen en leuke dingen gaan doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Social media he. Mooi geweest.
Vorige week op de lokale FB-pagina liep iemand te nuilen dat er maar twee keer per jaar gemaaid zou worden op sommige plekken, voor de biodiversiteit en de bloemen enzo, etc etc. Janken natuurlijk, want het was verwilderd en kinderen konden er niet meer spelen en je kon de stront van je hond niet meer terugvinden en de honden hadden allemaal van die troep in hun vacht.
Nu hebben ze langs de wegen gemaaid, en... genuil dat er gemaaid is en dat het gras zo mooi hoog was en dat het helemaal geen groene gemeente meer is.
Mensen, ik haat jullie.
sowiesoquote:
Moeder natuur uhuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sowieso
steeds meer ook.
zou bijna hopen dat corona een pre test is van moeder natuur, straks de zwarte dood v3.1
niet met mijquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moeten wij gewoon dates voor bitterbal uitzoeken.
ja, uit china. aliexpres kwaliteitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeder natuur uhuh.
Dit komt gewoon uit een lab hoor
Commissie instellen. Selectie procedure. Potentiële dates gaarne een motivatiebrief indienen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stem voor GRMBL of Budaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
motivatie:quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Commissie instellen. Selectie procedure. Potentiële dates gaarne een motivatiebrief indienen.
Oei. Dat is mij niet gelukt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met mij
alle fokster die mij gezien hebben hebben nu kinderen
nu ik erover nadenk, misschien 1tje niet. maar die verloskundige gewordenquote:
van het weekend eens zoeken. ligt ongetwijffeld tussen mijn diploma's en certificaten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Whahaha. Gele boekje teruggevonden7 vaccies staan er al
allemaal uit de vorige eeuw
volgens mij zie je er toch wel wat over het hoofdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet met mij
alle fokster die mij gezien hebben hebben nu kinderen
bij jou thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu appt die dat die over 10 minuten thuis is....
welke dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zie je er toch wel wat over het hoofd
Muck? Marijke? Whiskers? Die heb je afaik toch echt gemeet en ik heb van geen van 3 meegekregen dat ze kinderen hebben. Alleen van Marijke weet ik het niet helemaal 100% zekerquote:
Zijn andere date kon toch niet afspreken. Nu mag jij weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Nu appt die dat die over 10 minuten thuis is....
Nee geloof dat die van werk komt maar als je zegt dat je liever op de bank zit zometeen dan heb k er ook geen zin inquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn andere date kon toch niet afspreken. Nu mag jij weer.
Ik zou al genoeg gezien hebben.
Beetje zelfrespect ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn andere date kon toch niet afspreken. Nu mag jij weer.
Ik zou al genoeg gezien hebben.
Oh jammer. Ik zit liever op de bank zometeenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat die van werk komt maar als je zegt dat je liever op de bank zit zometeen dan heb k er ook geen zin in
marijke heeft kindquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muck? Marijke? Whiskers? Die heb je afaik toch echt gemeet en ik heb van geen van 3 meegekregen dat ze kinderen hebben. Alleen van Marijke weet ik het niet helemaal 100% zeker
Je kunt voor de zekerheid even vragen of de bank van S&S is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof dat die van werk komt maar als je zegt dat je liever op de bank zit zometeen dan heb k er ook geen zin in
Genoeg mensen die wel snacks willen.quote:
liggend op de bankquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks denkt ie dat je een kerel bent, zo veel duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb em geappt als je te moe bent ben je te moe. Kijken way die zegt
K zit inmiddels in de zon.
Heeft Yuki al kinderen??quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijke heeft kind![]()
1 van de andere 2 weet ik niet zeker, volgens mij miskraam![]()
maar dan blijft er nog 1 over idd.
kut, werk aan de winkel
ik spreek altijd af dat we gaan afspreken om een datum te prikken om een keer af te sprekenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks denkt ie dat je een kerel bent, zo veel duidelijkheid
Hij begrijpt mij idd nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks denkt ie dat je een kerel bent, zo veel duidelijkheid
ja datquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft Yuki al kinderen??
Ik weet alleen dat ze die op de wereld zet. dat weer wel
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk, misschien 1tje niet. maar die verloskundige geworden
heeft heel veel baby's dus ik vind dat het nog steeds klopt
Het liefst alleen een dag. Geen tijd en plek afspreken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik spreek altijd af dat we gaan afspreken om een datum te prikken om een keer af te spreken
als je date nog door gaat mag hij wel een heel sterk excuus hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoj
[..]
Hij begrijpt mij idd niet
Hij stuurt dat die nu pas binnen komt. Veel verkeer op de weg met een smiley
Ff serieus
Jaartal boeit ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het liefst alleen een dag. Geen tijd en plek afspreken.
Kom maar zwemmen hier dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij denkt hij dat de afspraak zonder plek of tijd nog staat
heb ik die gemeet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wok heeft sws behalve yuki 2 dames gemeet waarvan ik weet dat ze geen kinderen hebben. Cat en Takkie
K vroeg hoe laat spreken we af?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je date nog door gaat mag hij wel een heel sterk excuus hebben.
anders gratis drank en nooit meer terug zien
pluisjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, wacht. takkie is nu met mpg toch?
Maar Cat heeft tienduizend katten, grof geschatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wok heeft sws behalve yuki 2 dames gemeet waarvan ik weet dat ze geen kinderen hebben. Cat en Takkie
Die waren bij de BBQ meet bij GF. Ik was met Cat meegereden. Dus die was er zeker nog toen jij arriveerde. Over Takki ben ik niet zeker..quote:
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die waren bij de BBQ meet bij GF. Ik was met Cat meegereden. Dus die was er zeker nog toen jij arriveerde. Over Takki ben ik niet zeker..
Moet in 2014 zijn geweest, want ik was in training voor mijn eerste Halve Marathon...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iddwow, dat was mijn laatste meet.
nooit het vervolg traject met baby;s afgemaakt![]()
damn, mijn reputatie
kan goed kloppen, ik had toen gewit bij de moeder van pienquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet in 2014 zijn geweest, want ik was in training voor mijn eerste Halve Marathon...
Oh d'r moeder wit je net zo goed, maakt allemaal niks uitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan goed kloppen, ik had toen gewit bij de moeder van pien
die woonde al bij mij toen.
Nu moet ik een schep mee nemen dus die tijden zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh d'r moeder wit je net zo goed, maakt allemaal niks uit
Ja nog aardiger als deze gaat niet hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een keer op cursus mannensmaak
Jij geeft privéles tochquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een keer op cursus mannensmaak
Slomer ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog aardiger als deze gaat niet hoor.
Vandaar die hele roedel aan sjappies.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Als het een match die net zo sprak Als UitStraling was k in 5 min er al klaar mee :p
Nou klaus qas qua specs echt wel goed hoor maar geen chemiequote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar die hele roedel aan sjappies.
Iets te hoog gegrepen was die denk ikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou klaus qas qua specs echt wel goed hoor maar geen chemie
Eensquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets te hoog gegrepen was die denk ik
Ben jij een kloon van UitStraling?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Eensgelijk rauw er in wordt meestal niet gewaardeerd. En als je er eerst op moet spugen ben je ook een faalhaas.
OMG. vriend van mij kan dat ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vroeg hoe laat spreken we af?
Hij reageert: k heb eerlijk gezegd liever zin om op de bank te zitten 🤣🙈
Dus k stuur terug: oke we slaan het over...
Hij k ben over 10 min thuis.... zeg weer als je te moe bent ben je te moe
Begint die over het verkeer.
Ja cvan geen kwaad bewust zeker :pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
OMG. vriend van mij kan dat ook.
En dan ook echt de volgende dag "ik heb de hele avond op je gewacht"
Ja app dan kloothommel!
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Je mist de hint. Hij wil op de bank rommelen met jouquote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vroeg hoe laat spreken we af?
Hij reageert: k heb eerlijk gezegd liever zin om op de bank te zitten 🤣🙈
Dus k stuur terug: oke we slaan het over...
Hij k ben over 10 min thuis.... zeg weer als je te moe bent ben je te moe
Begint die over het verkeer.
Ja je tijd op de datingmarkt loopt op zijn einde iddquote:
Jij snapt hem preciesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mist de hint. Hij wil op de bank rommelen met jou
dan pas..quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Als het een match die net zo sprak Als UitStraling was k in 5 min er al klaar mee :p
Onervaren vrouwen zijn ook een beetje ontstellend naïef daarin.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vaardigheden in begrijpend lezen. Niet dat ik zelf zo’n casanova ben hoor.
Hmm, weet niet of ballie onervaren is hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onervaren vrouwen zijn ook een beetje ontstellend naïef daarin.
Heb je @bitterbal laten clonen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook liever op de bank zitten met bitterballen vanavond.
waarom denk je niet dta ik zeg dat ik er bij kom zitten :pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je mist de hint. Hij wil op de bank rommelen met jou
Dat vind ik een goede reden voor sushiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje halen zo. Mezelf belonen na een dag dom copy/pasten
Was je date al geweest? Had ik even gemist.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Toch een hoofdpijn. Maar niet teveel met dienblad proberen te lopen komende dagen
Nopes. Meneer wilde liever op de bank zitten. Te moequote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:07 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Was je date al geweest? Had ik even gemist.
Ja al denk k niet dat zo makkelijk is om het juiste dekseltje te vinden :pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat je een date hebt die wel succesvol is, Ballie. Ik denk gewoon dat je steeds dikke pech hebt.![]()
Pot worden dan...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al denk k niet dat zo makkelijk is om het juiste dekseltje te vinden :p
Wie is we?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes we zijn eruit hoor qua vakantie![]()
We gaan niet naar de Noordkaap en ook niet naar Zweden en ook niet naar Drenthe.
We gaan eerst een weekje naar Zuid-Limburg en daar leuke dingetjes doen. En de situatie met de covidjes in de gaten houden en als het kan rijden we daarna door naar Duitsland en richting de Alpen. En anders gaan we gewoon weer terug naar huis. Puick plan me dunckt
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Meneer wilde liever op de bank zitten. Te moe
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil ook liever op de bank zitten met bitterballen vanavond.
Maar jij hebt toch ook een bankquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Meneer wilde liever op de bank zitten. Te moe
Dan hebben jullie dus verschillende bedoelingen met deze datequote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je niet dta ik zeg dat ik er bij kom zitten :p
Nee we hebben het er over gehad. Kijk snap ook wel dat die de kans zou grijpen als het kan :pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hebben jullie dus verschillende bedoelingen met deze date
Of juist niet. Hij is te moe om te neuken maar gewoon op de bank zitten kan wel. Zij wil alleen maar op de bank zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hebben jullie dus verschillende bedoelingen met deze date
Doe zo'n hip naveltruitje of zoquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Moet morgen avond maar trui aan trekken voor werk. 17 graden morgen
Als zijn hoofd en zijn lijf tegelijk zin en tijd hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb gezegd dat we kunnen afspreken als die vrij is :p
Wok was hier vandaag. Misschien is zijn talent toch nog niet uitgewerkt..quote:
Ja hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu gaat het weer vijf dagen regenen.
Even? Dat was het voor 2021 hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
We hebben toch even een mooie zomer gehad?
Ja nu is het klaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even? Dat was het voor 2021 hoor
Binnen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik toch een paar nieuwe shirtjes kunnen dragen. Gelukkig waren ze niet zo duur.
Zo, vette clickbait van de Telegraafquote:Monique Westenberg: ik werd mishandeld in mijn relatie
Ja dus hoef ze niet eens te wassen want heb er niet in gezweet. Behalve toen ik gister op het balkon in slaap was gevallen.quote:
Geen idee, ga het niet weer opzoekenquote:
Monique wie?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo, vette clickbait van de Telegraaf
https://beefensteak.nl/steak-roasts/bavette/quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ga het niet weer opzoeken![]()
Shaslicks en burgers vooral
Neeheeeeeeee :pquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:07 schreef dud0r het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Heeft ballie nog gebald?
Moet ik eigenlijk ook eens vaker doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Even een podcastje luisteren, lekker languit
Zoooo relaxedquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk ook eens vaker doen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu gaat het weer vijf dagen regenen.
Alleen of met die kerelquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neeheeeeeeee :p
Wel toastjes met brie gegeten
#viesdikquote:
ja als ze een beetje plat zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blote buiken zijn weer helemaal hip hoor
Ik was gisteren naar Steel Panther aan het kijken en stelde me voor dat die zanger best wel eens US zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
Kappertje geweest, zie er weer helemaal uit om op te vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |