SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
godsallemachtig![]()
Er zal geen rassenonderscheid meer worden gemaakt bij het afhandelen van schadeclaims van spelers in de NFL, de Americanfootballcompetitie in de Verenigde Staten. Dat heeft NFL beloofd nadat enkele zwarte spelers daarover een rechtszaak hadden aangespannen.
Zwarte spelers die door het jarenlang uitoefenen van de sport hersenschade hadden opgelopen, kregen lange tijd minder geld uitgekeerd dan witte spelers met dezelfde klachten. De gedachte daarachter was dat zwarte spelers "een lagere cognitieve functie" hadden.
https://nos.nl/artikel/23(...)ms-american-football
Ik oordeel nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij klinkt als een aardige kerel
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de date is nog niet eens begonnen
Blondie & Ballie klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:29 schreef Koen66 het volgende:
is er al ingezet op het resultaat van de Ballie date?
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blondie & Ballie klinkt wel goed.
Ik hoop dat het een geslaagde date is. Heb alvast wat zakdoekjes naar LT gestuurd
Klopt. De heteronormatieve sameleving is verleden tijdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten niet zo binair denken toch?
sowieso, "influencers"quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)usiness-class-vliegt
Wie weet krijgen we nog een happy endquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedere gefaalde date duwt d'r richting @:ltvdk
Ja, dat vind ik ook vreselijk. Zit je de hele dag te wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
maar hou ook niet van die afspraken zonder tijd
Zit ze al aan de piemel?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we nog een happy end
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vreselijk. Zit je de hele dag te wachten [ afbeelding ]
wow wat een lutserquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.
dus nu weet jeeigenlijk niet hoe laat
als je voor je first date al geen tijd kan bedenken lijkt het mij kansloosquote:
Straks even uitleggen dat hij wel wat beter verwachtingsmanagement moet doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gister vroeg die hoe laat dus stelde 1400 voor. maar was die net klaar met werk als het niet zou uitlopen en hij wist niet zeker of die nog even moest slapen.
Klinkt niet echt hoopvol.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze nog Coca Colaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
Ballie zit nog steeds thuis nagelbijtend te wachten?
Beetje man pakt toch wel de regie en het initiatief.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
waarom komen jullie nu tot deze conclusiehad al eerder gezegd toch dat ik niet wist hoe laat
Om 7 uur krijg je een berichtje dat ie het niet meer gaat redden vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
waarom komen jullie nu tot deze conclusiehad al eerder gezegd toch dat ik niet wist hoe laat
ik lees dit voor het eerst hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Allemaal die halve afspraken. Dat werkt toch niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |