Hoe vaak heb je gestemd en hoeveel daarvan zijn niet doorgekomen? Al vind ik het ook bij één stem al de moeite waard. Dan gaat het nergens over qua bedrag, maar gaat het vooral om het principe.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik ga het wel in de gaten houden of ik het ook daadwerkelijk terug ga krijgen.
Geen enkele stem van mij is doorgekomen. In totaal ¤ 2,70. En gaat inderdaad om het principe en niet het bedrag.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gestemd en hoeveel daarvan zijn niet doorgekomen? Al vind ik het ook bij één stem al de moeite waard. Dan gaat het nergens over qua bedrag, maar gaat het vooral om het principe.
Dat snap ik wel ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen enkele stem van mij is doorgekomen. In totaal ¤ 2,70. En gaat inderdaad om het principe en niet het bedrag.
Oeh heel tof, maar ga wel gebroken zijn na afloopquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:40 schreef Momo het volgende:
@:Aoibhin zie net dat volgend jaar Eurovision in concert 9 april en WT+EV concert 11 april.
Gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:40 schreef Momo het volgende:
@:Aoibhin zie net dat volgend jaar Eurovision in concert 9 april en WT+EV concert 11 april.
Awquote:Op vrijdag 4 juni 2021 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd ongeveer iedere twee uur wakker.
Ik wil uiterlijk om 15 uur weekend gaan houden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AwDruk vandaag of kun je nog even rusten?
ik zou zuid Amerika of azie ofzo adviseren, lekker ver wegquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sjerrie is het ook helemaal kwijt hè.Hij wil een eigen land gaan oprichten, met een eigen dating-app, vacaturebank, eigen cryptomunt.
Is Bottas al gearriveerd in Baku?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Bottas al gearriveerd in Baku?
Hij mag provincie Groningen hebben, dan sluiten wij wel de grenzen wel met die provincie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sjerrie is het ook helemaal kwijt hè.Hij wil een eigen land gaan oprichten, met een eigen dating-app, vacaturebank, eigen cryptomunt.
Als het ergens ver weg is op een eilandje dat op slot wordt gegooid met de sleutel in zee gegooid, dan stem ik voorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de waddeneilanden blijft ie afquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het ergens ver weg is op een eilandje dat op slot wordt gegooid met de sleutel in zee gegooid, dan stem ik voor
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het ergens ver weg is op een eilandje dat op slot wordt gegooid met de sleutel in zee gegooid, dan stem ik voor
Anders even aan Boskalis vragen of ze ergens een eilandje willen opspuiten.quote:
Boskalis is het toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Anders even aan Baskalis vragen of ze ergens een eilandje willen opspuiten.
"ergens ver weg"quote:
Hij blijft ook van de Nederlandse Antillen afquote:
Ja, die bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boskalis is het toch?
Die willen vast wel doen voor genoeg poen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |