Te warm. Dan gaan zijn longen piepen en schuren zijn beentjes open van het zweet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Is het nog steeds te koud om te wandelen?
Toch zonde dat het maar drie dagen per jaar geschikt weer isquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Te warm. Dan gaan zijn longen piepen en schuren zijn beentjes open van het zweet.
Veel te warm om te wandelenquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Is het nog steeds te koud om te wandelen?
Ach hij heeft het wel verdiend toch om even lekker te niksen. Hij doet geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Toch zonde dat het maar drie dagen per jaar geschikt weer is
Hoe heeft hij dat verdiend dan? Met niksen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:21 schreef okselzweet het volgende:
A
[..]
Ach hij heeft het wel verdiend toch om even lekker te niksen. Hij doet geen vlieg kwaad![]()
![]()
Hij werkt gewoon parttime hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat verdiend dan? Met niksen?
Dat wordt zeepjes rapen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:43 schreef Solotovski het volgende:
Post van het OM, ik hoopte al dat ze me vergeten waren
Nu drie. Dus wat spuug je nou!quote:
Echt hequote:
Wat was de functie-eis? "Affiniteit met algemeen praten"?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he
Flopmodus kan beter wat meer in MEN koekeloeren voor tel-skills
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weerquote:
Sorry liet even mijn ware aard zienquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weer
Hier niet, begint steeds onguurder te worden!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weer
Had jij het verwacht??? Nou ik echt niet hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Onze dikke vriend had toch laatst een video gemaakt waarin hij zei dat het klaar was met fastfood en dat hij nog maar 1 keer per week iets slechts zou eten... Nu weer al die foodreviews
Ja, ik meen me te herinneren dat dat vlak na de één keer per maand wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Onze dikke vriend had toch laatst een video gemaakt waarin hij zei dat het klaar was met fastfood en dat hij nog maar 1 keer per week iets slechts zou eten... Nu weer al die foodreviews
Heb jij hem ooit iets horen zeggen dat hij niet al minstens 37 keer gezegd heeft?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Dat is zijn talent, geloven in dingen die niemand voor mogelijk houdtquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:09 schreef Raap het volgende:
Ja ergens wel verwacht maar hij vertelt het toch elke keer weer alsof hij er echt zelf in gelooft.
Braddie, een paar dagen geleden: De beste auto die ik ooit gehad heb. Zelfs beter dan de Twingoquote:
Dat is de kracht van BradgeTV!quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:09 schreef Raap het volgende:
Ja ergens wel verwacht maar hij vertelt het toch elke keer weer alsof hij er echt zelf in gelooft.
Wat nog erger is dat je dat topic hier komt promotenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
COR / Wuhan lab leak theory
Schaam mij wel een beetje dat ik in COR heb gepost
Weer voor 7,50 getankt.quote:
Jongon snap dat dan, met minder gewicht rijdt die auto een stuk zuinigerquote:
Die 45 euro is 10% van de prijs van de volgende autoquote:Maar meneer is financieel verantwoordelijk hoor dus kan zich af en toe een pastaatje van 45 euro plus fooi veroorloven
Alles voor de STEEN-GOEDEquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:31 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie gaat er nou voor plakband naar de Zeeman
Dikke mensen zouden verplicht hun rijbewijs moeten inleverenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jongon snap dat dan, met minder gewicht rijdt die auto een stuk zuiniger
[..]
Die 45 euro is 10% van de prijs van de volgende auto
Rektquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
COR / Wuhan lab leak theory
Schaam mij wel een beetje dat ik in COR heb gepost
Het is wel echt schrikbarend om te zien zodra je hem van de zijkant ziet. Dan ziet hij er nog net even wat ziekelijker uit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij takelt wel steeds verder af jongens. Dikke zwarte wallen, enorme pens, piepende longen bij 2 stappen lopen en dan dat ziekelijke 'vanaf nu gaat de knop om' om vervolgens weer binnen no time terug te vallen in zijn oude gedrag.
Die ligt binnenkort onder de grond.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij takelt wel steeds verder af jongens. Dikke zwarte wallen, enorme pens, piepende longen bij 2 stappen lopen en dan dat ziekelijke 'vanaf nu gaat de knop om' om vervolgens weer binnen no time terug te vallen in zijn oude gedrag.
Het lijkt alsof hij een hoepel om zijn middel heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is wel echt schrikbarend om te zien zodra je hem van de zijkant ziet. Dan ziet hij er nog net even wat ziekelijker uit.
Het is als kijken naar een woning die in brand staat. Verschrikkelijk voor de betrokkenen, maar voor neutrale kijkers toch indrukwekkend en uniek vermaak.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |