Hier een verslag over die jongen: https://targetscouting.co(...)s-ik-start-24-06-20/quote:
Tja. Op basis van 45min wel. Hopelijk is ie lekker snel in ieder geval. Dat gaan we nodig hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier een verslag over die jongen: https://targetscouting.co(...)s-ik-start-24-06-20/
Klinkt wel aardig.
Niet enorm veel gespeeld, maar wel aardige statistiekjes qua assists zo wowquote:Op maandag 14 juni 2021 13:50 schreef hhh38 het volgende:
Klinkt veelbelovend in ieder geval, dit zijn de transfers die je wil zien
Onderhandelingen in afrondende fase, betalen iets meer dan 1 miljoen. Plus bonussen en doorverkooppercentage.quote:
Met al die clubs die 'm (schijnbaar) willen hebben verwacht ik dat Kokcu zijn laatste wedstrijd voor ons wel geweest is.quote:De naam van Orkun Kökcü begint steeds vaker te vallen in het rubriek Tabloid Transfers. De 20-jarige middenvelder van Feyenoord wordt al weken in verband gebracht met diverse clubs uit het buitenland en nu komt daar ook Olympique Lyon bij.
Peter Bosz is sinds kort de nieuwe trainer van Olympique Lyon en de Franse club wil een nieuwe weg inslaan door vooral met jeugd te gaan werken. Het doel is om volgend seizoen wel een plek in de Champions League af te dwingen en Orkun Kökcü is een speler die daarbij moet helpen.
Volgens Foot OL wil Olympique Lyon toeslaan bij Feyenoord en de international deze zomer overnemen. Volgens het Franse medium hanteert de Rotterdamse club een vraagprijs van ruim twaalf miljoen euro. Kökcü heeft nog een contract tot medio 2025 bij Feyenoord.
Dat is dan een wel heel letterlijke opvolgerquote:Op maandag 14 juni 2021 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kuiptalk zegt weer dat we als linker CV Vasquez op het oog hebben, een Mexicaanse jongen die rond de zeven miljoen moet kosten en Senesi zou moeten opvolgen. Klinkt allemaal heel netjes.
12mln vraagprijs voelt wel een tikje karig gezien de interesse en zijn langdurige contract. Qua eindresultaat van onderhandelingen lijkt het me wel ok verder.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
En FR12:
[..]
Met al die clubs die 'm (schijnbaar) willen hebben verwacht ik dat Kokcu zijn laatste wedstrijd voor ons wel geweest is.
Ziet er alvast uit als een slager/drugscrimineel https://www.transfermarkt.nl/johan-vasquez/profil/spieler/532937quote:Op maandag 14 juni 2021 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is dan een wel heel letterlijke opvolger
Spaanstalig, 22 jaar en 7 miljoen transfersom.
Is ook precies wat we willen natuurlijk. Malacia - Vasquez - Geertruida - Pedersen is een prima verdediging om het seizoen mee te starten, wel heel jong dus dat zal dan allemaal even moeten gaan groeien. Nog een ‘grote sterke transfervrije CV voor de ervaring’ erbij en je bent klaar voor die liniequote:Op maandag 14 juni 2021 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is dan een wel heel letterlijke opvolger
Spaanstalig, 22 jaar en 7 miljoen transfersom.
Botteghin is nog beschikbaar.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook precies wat we willen natuurlijk. Malacia - Vasquez - Geertruida - Pedersen is een prima verdediging om het seizoen mee te starten, wel heel jong dus dat zal dan allemaal even moeten gaan groeien. Nog een ‘grote sterke transfervrije CV voor de ervaring’ erbij en je bent klaar voor die linie
12 miljoen…matig zeg.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:
En FR12:
[..]
Met al die clubs die 'm (schijnbaar) willen hebben verwacht ik dat Kokcu zijn laatste wedstrijd voor ons wel geweest is.
Volgens mij heeft Krabbie eerder bericht dat ze er nog niet uit kwamen en dat het bod van Feyenoord te laag was.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
De Geert ligt toch nog maar een jaar vast? Had wel verwacht dat die contractonderhandelingen dan al wat concreter waren dan dit..
dat zou wel weer een klassiekertje zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 23:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Krabbie eerder bericht dat ze er nog niet uit kwamen en dat het bod van Feyenoord te laag was.
quote:Mogelijke tegenstanders van Feyenoord
Servette (Zwi), Aris Thessaloniki (Gri), KuPS (Fin), Dinamo Brest (Wru), Dunajska Streda (Slw), Hafnarfjordur (IJs), Ashdod (Isr), Sutjeska (Mon), FC Santa Coloma (And), Partizani Tirna (Alb), Valerenga (Noo), Hammerby (Zwe), BK Häcken (Zwe), Elfsborg (Zwe), Lokomotiv Plovdiv (Bul), Arda (Bul), Laci (Alb), Europa FC (Gib), FK Liepaja (Let), Hibernians (Mal), Sepsi (Roe), Drita (Kos), Keshla (Aze), Sumqayıt (Aze), La Fiorita (Sma), Stjarnan (IJs), Tobol (Kaz), Shakhter Karagandy (Kaz), Puskas Academia (Hon), Ujpest (Hon), Torpedo Zhodino (Wru), Pogon Szczecin (Pol), Rakow Czestochowa (Pol), Slask Wroclaw (Pol), Petrocub (Mol), Shkupi (Mac), NSI Runavik (Far), Coleraine (N-Ier), Siroki Brijeg (Bos), Levadia Tallinn (Est), Tre Penne (Sma), Zilina (Slw), Bala Town (Wal), Gzira United (Mal) en Panevė¸ys (Lit).
Ik heb toevallig al de derde week van juli vrij, dus hoop stiekem dat we eerst uit moeten. Maar dat geluk zal ik wel weer niet hebben.quote:
Dat Puskas Academia ligt zo ongeveer naast Boedapest en op een steenworp afstand van Tatabanya. Dat zou wel een leuke zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een impressie van de verschillende stadions. Wat een genot
Sumgayit FK
[ afbeelding ]
Tarpeda-BelAZ Zjodzina
[ afbeelding ]
KuPS
[ afbeelding ]
Petrocub
[ afbeelding ]
GZIRA UNITED FC
[ afbeelding ]
Keshla
[ afbeelding ]
Wel een walgelijke club met een nieuw stadion gebouwd door Orbanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Puskas Academia ligt zo ongeveer naast Boedapest en op een steenworp afstand van Tatabanya. Dat zou wel een leuke zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |