Dick Voormekaar is oprecht en gezellig, bij Kein Geloel denk ik aan zolderkamerautisten die hun zolderkamertjes vol hebben hangen met Feyenoord shirts, sjaals en rekwisieten en inhoudelijk dezelfde gesprekken als ons hier in het topic hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel een van de leukere podcasts over Feyenoord. Al is Klein Geloel ook wel aardig vaak.
Eens. Laatst hadden ze Hugo Borst er bij en gingen ze Mario Been bellen met anekdotes uit het VI archief in een humoristisch Rotterdams sausje dat luistert gewoon heerlijk wegquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dick Voormekaar is oprecht en gezellig, bij Kein Geloel denk ik aan zolderkamerautisten die hun zolderkamertjes vol hebben hangen met Feyenoord shirts, sjaals en rekwisieten en inhoudelijk dezelfde gesprekken als ons hier in het topic hebben.
Krabby gooit nog wel olie op het vuur met “nieuws” en gasten als Cor Pot uitnodigen.
Wat dat betreft is Wijnaldum gewoon een teringjong natuurlijk. Ging van ons naar PSV, van PSV naar Newcastle (en toen kregen we de opleidingsvergoeding natuurlijk, misschien percentage). En als hij nu geld had gekost hadden we weer een solidariteitsvergoeding gehad. Maar ja, transfervrij. En je krijgt (volgens mij) geen opleidingsvergoeding als het een binnenlandse transfer betreft. Dus alleen als hij nu voor 50 miljoen naar PSG was gegaan hadden we er nog een leuk bedrag van kunnen zien.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:46 schreef Erasmus het volgende:
[ twitter ]
Zouden wij nog een doorverkooppercentage bedongen hebben bij Gini omdat hij een kind van Varkenoord en Spangen is?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens. Laatst hadden ze Hugo Borst er bij en gingen ze Mario Been bellen met anekdotes uit het VI archief in een humoristisch Rotterdams sausje dat luistert gewoon heerlijk weg.
Van Kein Geloel is eigenlijk alleen Bakens in de Verte wel aardig, hoor je nog eens hoe de carrière van wat obscure ex-spelers verloopt.
Gaan die andere podcast uit dat lijstje ook over Feyenoord?
Ah logisch.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
De pak schaal podcast over Ajax.
De kick off met Valentijn over al het voetbal (met Valentijn van de T)
De Cor potcast is met Bart Vriends en nog twee voetballers
De 3e helft gaat over de Eredivisie.
Pak schaal is de kreet van Tadic die toen altijd zei 'we need to pak schaal' in gebrekkig Nederlands. Maar vergefelijk als je dat als Feyenoord supporter niet weet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah logisch.
Al zingt men bij Feyenoord zingt ook nog wekelijks "Op weg naar weer een cup" dus ik sta qua naamkeuze met een kwinkslag voor zo'n podcast nergens van de kijken.
Magazine nog niet ontvangen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Iemand het grote interview met Slot in het Feyenoord magazine gelezen? Was het wat?
Ik ben na de laatste pakweg 18 maanden wel weer een beetje klaar met de verrassingen uit dat deel van de wereld.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:47 schreef aTypisch het volgende:
het is wel weer tijd voor een leuke Japanse verrassing
Had ook wel alles. Uitstekende voetballer, prachtige techniek en ook nog eens een goede uitstraling met die kale kop toen (en nu dus weer zo te zien).quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben niet echt fan van spelers maar van deze gozer was ik dat vroeger wel
mooie speler
Tijd voor een VBL podcast met tong80 en klaasweetalles.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dick Voormekaar is oprecht en gezellig, bij Kein Geloel denk ik aan zolderkamerautisten die hun zolderkamertjes vol hebben hangen met Feyenoord shirts, sjaals en rekwisieten en inhoudelijk dezelfde gesprekken als ons hier in het topic hebben.
Krabby gooit nog wel olie op het vuur met “nieuws” en gasten als Cor Pot uitnodigen.
Ik zou geld doneren om tenten als De Huiskamer of Dudok te reserveren voor een podcastopname.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL podcast met tong80 en klaasweetalles.
Vrijwillig luisteren naar dronken gezwets en autistisch gekrijs?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Tijd voor een VBL podcast met tong80 en klaasweetalles.
Stukje asperger.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrijwillig luisteren naar dronken gezwets en autistisch gekrijs?
Het wordt meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Iemand het grote interview met Slot in het Feyenoord magazine gelezen? Was het wat?
Dank! Alleen waren dit de dingen die al bekend waren zo'n beetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt meer van hetzelfde.![]()
[ afbeelding ]
Maar hij heeft er wél vertrouwen in.![]()
[ afbeelding ]
Als ik het hier plaats levert dat wel gezeik op denk ik ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank! Alleen waren dit de dingen die al bekend waren zo'n beetje.
Kan je het hele artikel niet fotograferen?Of vraag ik dan wat teveel.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik het hier plaats levert dat wel gezeik op denk ik ja.
Stuur wel even een linkje per pm.
12 miljoen maxquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal wel niet meer dan 20 miljoen worden vrees ik.
Jammer dat Feyenoord daarvan dan ook nog pakweg 20%? moet afstaan aan San Lorenzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |