Las laatst dat Feyenoord pas na 1 juli aankopen wil gaan doen ivm nieuwe boekjaar. En ze zullen ook wel tot na EK wachten voor verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel vervelend rustig qua nieuwtjes/geruchtjes.
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste 2 wedstrijden in de ECL worden genot.
Dat was inderdaad een groot succes.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.
Mwah dat over die zelf opgeleide spelers viel toen mee, we hadden gewoon heel veel schorsingen en blessures op dat moment waardoor we iets van vijf spelers misten die nog wel in de JC schaal het weekend ervoor speelden (waaronder Tonny en vPersie die juist zelf opgeleid waren).quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.
Het is een beetje een boertje hequote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is totaal niet cool genoeg voor dit soort filmpjes
Wel mooi dat ie gepresenteerd wordt
Wel te verwachten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigingen~af455b07/
Mijn god
Tokkies
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hoop ik zeker dat het nieuwr stadion er gewoon komt
GKLgenotquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet.
Als Jorien geen voorstander is, dan ben ik ook geen voorstander.
Ik mis 'm nu al.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord zet hoog in (en terecht) aldus de zolderkamerautist.
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord zet hoog in (en terecht) aldus de zolderkamerautist.
Waarom is Napoli een zielloze club?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.
Hopelijk zorgt Arnesen voor een mooi bedrag+doorverkoop.
Zielloze club? Omdat ze een stadion met sintelbaan hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.
Hopelijk zorgt Arnesen voor een mooi bedrag+doorverkoop.
Dan zal er ongetwijfeld nog wel ergens een rekening betaald moeten worden zodat er 10 miljoen overblijft zodat je 2 Bottegins kunt kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal wel niet meer dan 20 miljoen worden vrees ik.
Jammer dat Feyenoord daarvan dan ook nog pakweg 20%? moet afstaan aan San Lorenzo.
En nog wat aan de entourage. Maar als we 8 kunnen herinvesteren dan is dat op zich mooi toch. Kun je in ieder geval vroeg in de zomer al iets. Liever dat hij snel wordt verkocht, dan heb je nog ruim de tijd om wat goeds met de centen te doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat Feyenoord daarvan dan ook nog pakweg 20%? moet afstaan aan San Lorenzo.
10%, aldus FTM.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel dat ze waarschijnlijk in 240 termijnen willen gaan betalen, al schijnt dat heel normaal te zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:47 schreef -XOR- het volgende:
Er valt een boel over Napoli te zeggen, maar niet dat het een zielloze club is.
Tja, 2 seizoenen. Niet heel lang, maar het lijkt natuurlijk nog korter omdat je hem maar een half jaartje in het stadion hebt kunnen zien...quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:31 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik heb het gevoel dat die Senesi hier echt maar heel even is geweest. Kan me zijn moeizame debuut op zo'n kunstgrasveld nog goed herinneren, lijkt niet lang geleden.
Maar goed, fijne winstgevende investering geweest. Kent die Timmer er niet nog een paar?
quote:De eerste thuiswedstrijd van de Rotterdammers in de Kuip is op zondag 22 augustus tegen Go Ahead Eagles. De eerste Klassieker vindt plaats in speelronde 17. Ajax komt op zondag 19 december in De Kuip op bezoek. De eerste topper speelt Feyenoord op zondag 19 september uit tegen PSV.
Willem II - Feyenoord zo. 15 augustus
Feyenoord - Go Ahead Eagles zo. 22 augustus
FC Utrecht - Feyenoord zo. 29 augustus
Feyenoord - Heracles Almelo zo. 12 september
PSV - Feyenoord zo. 19 september
Feyenoord - Heerenveen wo. 22 september
Feyenoord - NEC za. 25 september
Vitesse - Feyenoord zo. 3 oktober
Feyenoord - RKC Waalwijk za. 16 oktober
SC Cambuur - Feyenoord zo. 24 oktober
Sparta Rotterdam - Feyenoord zo. 31 oktober
Feyenoord - AZ zo. 7 november
Feyenoord - PEC Zwolle zo. 21 november
FC Twente - Feyenoord zo. 28 november
Feyenoord - Fortuna Sittard zo. 5 december
FC Groningen - Feyenoord zo. 12 december
Feyenoord - Ajax zo. 19 december
Heerenveen - Feyenoord wo. 22 december
Feyenoord - Vitesse za. 15 januari
NEC - Feyenoord zo. 23 januari
Feyenoord - Sparta Rotterdam zo. 6 februari
RKC Waalwijk - Feyenoord n.n.b.
Feyenoord - sc Cambuur n.n.b.
AZ - Feyenoord n.n.b.
Feyenoord - FC Groningen n.n.b.
PEC Zwolle - Feyenoord n.n.b.
Ajax - Feyenoord n.n.b.
Feyenoord - Willem II n.n.b.
Heracles Almelo - Feyenoord n.n.b.
Feyenoord - FC Utrecht n.n.b.
Fortuna Sittard - Feyenoord n.n.b.
Feyenoord - PSV n.n.b.
Go Ahead Eagles - Feyenoord wo. 11 mei
Feyenoord - FC Twente zo. 15 mei
Zielloos is een beetje gechargeerd maar van de topclubs in Italiλ vind ik het duidelijk de minst boeiende. Spelen ook al jaren in een halfvol stadion. Was echt geen greintje sfeer daar toen wij er tegen moesten weet ik nog.quote:
Weinig leuke thuiswedstrijden in het beginquote:
Dat heeft vrijwel elke Italiaanse club in de EL, vooral als er met alle respect niet echt een aansprekende tegenstander komt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zielloos is een beetje gechargeerd maar van de topclubs in Italiλ vind ik het duidelijk de minst boeiende. Spelen ook al jaren in een halfvol stadion. Was echt geen greintje sfeer daar toen wij er tegen moesten weet ik nog.
Dat was in de Champions Leaguequote:Op woensdag 9 juni 2021 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft vrijwel elke Italiaanse club in de EL, vooral als er met alle respect niet echt een aansprekende tegenstander komt.
wel home of the GOATquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zielloos is een beetje gechargeerd maar van de topclubs in Italiλ vind ik het duidelijk de minst boeiende. Spelen ook al jaren in een halfvol stadion. Was echt geen greintje sfeer daar toen wij er tegen moesten weet ik nog.
Vooralsnog mis ik alleen Feyenoord-RKC. Feyenoord-Ajax niet heel gunstig geplaatst de middag na een nachtfestival maar dat komt hopelijk wel goed, het is op zich wel eens leuk om die wedstrijd als decemberpotje te hebben. En Feyenoord-PSV helemaal aan het einde kan nog wel eens leuk zijn voor de strijd om de tweede plaats (lol)quote:
Dat kan ook nog natuurlijk. Nou ja mijn punt blijft staan. Maar prima club voor die gozer lijkt mij.quote:
lijkt me ook, ze spelen alleen geen CL, dat is jammer voor hem maar ook voor Feyenoord, toch wat minder budgetquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk. Nou ja mijn punt blijft staan. Maar prima club voor die gozer lijkt mij.
Grappig, ik vind het juist 1 van de mooiere clubs uit Italiequote:Op woensdag 9 juni 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest (Napoli - Roma) en sfeer was er toen wel degelijk. Dat stadion was toen alleen ontzettend oude troep, weet niet hoe dat nu is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben de laatste tijd wel last van die zwarte hoodies he? Godver.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd @:elan
Geldschieters Feyenoord City twijfelen na crimineel gedrag
Tja. De @Caland 's van deze wereld deinzen nergens voor terugquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben de laatste tijd wel last van die zwarte hoodies he? Godver.
Ja goed verhaal weer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
gefeliciteerd @:elan
Geldschieters Feyenoord City twijfelen na crimineel gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |