Las laatst dat Feyenoord pas na 1 juli aankopen wil gaan doen ivm nieuwe boekjaar. En ze zullen ook wel tot na EK wachten voor verkopen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:58 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel vervelend rustig qua nieuwtjes/geruchtjes.
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste 2 wedstrijden in de ECL worden genot.
Dat was inderdaad een groot succes.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.
Mwah dat over die zelf opgeleide spelers viel toen mee, we hadden gewoon heel veel schorsingen en blessures op dat moment waardoor we iets van vijf spelers misten die nog wel in de JC schaal het weekend ervoor speelden (waaronder Tonny en vPersie die juist zelf opgeleid waren).quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Net als een paar jaar geleden die wedstrijd in Oost Europa tegen de club van Moniz, toen we aantraden met bijna alleen maar zelf opgeleide spelers en een pak klop kregen.
Het is een beetje een boertje hequote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is totaal niet cool genoeg voor dit soort filmpjes
Wel mooi dat ie gepresenteerd wordt
Wel te verwachten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)dreigingen~af455b07/
Mijn god
Tokkies
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu hoop ik zeker dat het nieuwr stadion er gewoon komt
GKLgenotquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet.
Als Jorien geen voorstander is, dan ben ik ook geen voorstander.
Ik mis 'm nu al.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord zet hoog in (en terecht) aldus de zolderkamerautist.
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord zet hoog in (en terecht) aldus de zolderkamerautist.
Waarom is Napoli een zielloze club?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.
Hopelijk zorgt Arnesen voor een mooi bedrag+doorverkoop.
Zielloze club? Omdat ze een stadion met sintelbaan hebben?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer als ie naar Napoli zou vertrekken, zo’n zielloze club ook. Ik weet niet of ik hem daar vind passen alhoewel de Serie A een goede competitie voor hem is.
Hopelijk zorgt Arnesen voor een mooi bedrag+doorverkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |