SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Ik heb hetzelfde en daarom liep ik per ongeluk zonder mondkapje de ijssalon binnen. Werd niets van gezegd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Kan het ook niet meer bijhouden hoor.Wat wel en niet mag nu.
Haha geeft niet. Wel op kosten van mijn vader he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef Flory het volgende:
Sorry Ama, kon zo gauw niks anders verzinnen
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en daarom liep ik per ongeluk zonder mondkapje de ijssalon binnen. Werd niets van gezegd.
Ben ik ook bang voor, gelukkig hoef je niet met een mondkapje op het terras te zitten. Ik vraag me ook echt af of zo'n mondkapje nou echt wat bijgedragen heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.
Ik mis het treinen wel ( @dud0r ) , ga nu weer 2x per week richting Utrecht maar pak de auto vanwege die mondkapjes.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.
Vind vooral de combinatie bril en condens niet echt fijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik merk met deze temperaturen dat ik een mondkapje nog eens extra vervelend vind.
Misschien is een zwart kapje in de zon ook niet optimaal
Hey tering hey, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind vooral de combinatie bril en condens niet echt fijn.
Andere tijden, andere scquote:
Die lichte zijn wel beter dan ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik merk met deze temperaturen dat ik een mondkapje nog eens extra vervelend vind.
Misschien is een zwart kapje in de zon ook niet optimaal
Mijn bril laat ik nu meestal al af ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey Shiiquote:
Ik las bril en condoomsquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja alles wordt ook weer leuker zo, zonnetje erbij, terrasje. Genieten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Ja dat wordt vast een toffe bende![]()
*gaat nu eindelijk maar eens belastingformulieren invullen, dat is minder fijn*
quote:
Is ook geen goeie combi.quote:
psstquote:Op woensdag 2 juni 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer morgen een dagje vrij te nemen. Iedereen is akkoord, alleen Het Systeem geeft een of andere bizarre foutmelding![]()
En dan kan het niet he. Want achteraf dingen in Het Systeem zetten huu huu lastigmoeilijk ditdat alles![]()
Gaar goor guur klotehoere SAP
condoom op je bril doen lijkt me lastig inderdaadquote:
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jijquote:
Kies jij voor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jij
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snackenquote:
Wil je dood ofseau?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jij
omg, je noemt haar dikquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snacken
Snacken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snacken
dood gaan we toch wel. de een alleen wat sneller dan de ander. Kan ik net zo goed proberen die race te winnenquote:
ik zou niet durven. Ama is een cutiequote:
ik snap de verleiding naar de hangmat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacken.
Ik moet eigenlijk hardlopen vandaag. Hangmat lonkt.
Tsja, niet mijn probleem.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
psst
https://www.cvedetails.co(...)2021/opec-1/SAP.html
doe je in oktober een balansmaandjequote:Op woensdag 2 juni 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacken.
Ik moet eigenlijk hardlopen vandaag. Hangmat lonkt.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, niet mijn probleem.
Bleek er trouwens mee te maken te hebben dat ik eerst een cursus moet doen voordat de betreffende functionaliteit vrijgegeven wordt. Een cursus "verlof aanvragen". Een cursus.
[..]
Bleek er trouwens mee te maken te hebben dat ik eerst een cursus moet doen voordat de betreffende functionaliteit vrijgegeven wordt. Een cursus "verlof aanvragen". Een cursus.
Ja hoor..quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.quote:
nieuwe zomerkleding kopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.
Het geld groeit me niet op m'n rug.quote:
"Wat heb ik nu weer gedaan?"quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
ik heb een blauwe plek op de binnenkant van m'n elleboog en geen idee hoe ik er aan kom
Altijd fijn dat soort mysterieuze plekken
warm genoeg voor je geboorte pakjequote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.
Vampiers die een goed toegangspunt gevonden hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
het zit precies op de plek waar ik de laatste keer bloed heb gegeven maar dat is alweer 4 weken terug ofzo
Ik kan niet thuis werken.quote:
je lichham stoot de chip afquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
het zit precies op de plek waar ik de laatste keer bloed heb gegeven maar dat is alweer 4 weken terug ofzo
Verkeerde prik, d0dur heeft ook nog geen chip.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je lichham stoot de chip af/wappiemodus
Denk hetquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vampiers die een goed toegangspunt gevonden hebben?
Bloed geven, niet bloed krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je lichham stoot de chip af/wappiemodus
Meestal wel prima, maar outfittechnisch is het wat jammer.quote:
ahh, (knijpt in wang) wat wordt ie al groot he?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkeerde prik, d0dur heeft ook nog geen chip.
ik ben ouder dan draakjequote:Op woensdag 2 juni 2021 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ahh, (knijpt in wang) wat wordt ie al groot he?
Die valt in de risicogroep zekerquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen vlogt Braddie over z'n vaccinatie.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]het woordje ook had het weg moeten geven
Goed hoor opa.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
gaan jullie nog even lief spelen?
gaat ome wok nog wat grote mensen dingen doen
zoals die kerel in Engeland waar ze iets verkeerd hadden gedaan met z'n lengte waardoor hij een BMI van 3000 ofzo had en voorrang kreegquote:
a hoor. ik zit documenten te lezen. zo even de zwemkleding van de kleine opzoeken. Die heeft z;n eerste zwemles vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
gaan jullie nog even lief spelen?
gaat ome wok nog wat grote mensen dingen doen
quote:
Die fouten maken ze bij mij nou nooit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
zoals die kerel in Engeland waar ze iets verkeerd hadden gedaan met z'n lengte waardoor hij een BMI van 3000 ofzo had en voorrang kreeg
Trein jij met Dud0r?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis het treinen wel ( @:dud0r ) , ga nu weer 2x per week richting Utrecht maar pak de auto vanwege die mondkapjes.
Even pauzerenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg echt vierkante ogen van dit scherm.
rond scherm kopen danquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg echt vierkante ogen van dit scherm.
bij mij ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die fouten maken ze bij mij nou nooit.
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaarquote:
D'aww.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaar
lief hequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaar
nee. heb ik net ook al tegen ama gezegdquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
mag ik al klagen dat ik het te warm vind?
En ik? Ik haat warm weer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee. heb ik net ook al tegen ama gezegd
Stashesquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu overal in huis oogdruppelampullen liggen. Alsof ik een soort verslaving heb
Dat mag. Ik had er vannacht last vanquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
mag ik al klagen dat ik het te warm vind?
jij ook niet.quote:
ho ho, niemand zei iets over ontmoeten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n icoon in levenden lijve ontmoeten.Ik denk dat ik flauw zou vallen.
Maar tochquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ho ho, niemand zei iets over ontmoeten.
alleen over zwaaien.
Ik klaag wanneer ik wil hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij ook niet.
oh wacht ik zie dat de thermometer 28 graden aangeeft. dan mag het
@:gianni61 jij mag ook klagen
@:amarantha mag ook klagen
Boven de 25 graden is klagen toegestaan
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat bet chocoladerepen waren
Beeldscherm- junk!quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu overal in huis oogdruppelampullen liggen. Alsof ik een soort verslaving heb
we hadden een deal met ballie. dus boven de dealtemperatuur mag er geklaagd worden.quote:
Oh ja, shit, dat was ook zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hadden een deal met ballie. dus boven de dealtemperatuur mag er geklaagd worden.
ballie houdt zich niet aan de deal
dat was te verwachten toch. is dezelfde techniek als azquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat echt top hoor, dat vaccineren.De communicatie.
Sta je klaar voor je Janssen, krijg je 'm niet "want niet veilig".
meestal was het als ik utrecht verliet en jij daar binnen kwam volgens mijquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
@:budapestenaar, ja alleen wat zwaaien hoor. Hij ging dan Den Haag in en ik verliet Den Haag.
Iemand met een omvang zoals @:dud0r is ook lastig te missen, dat geef ik toe.
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
meestal was het als ik utrecht verliet en jij daar binnen kwam volgens mij
de pil is nog onveiliger dan jansen en astraquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat echt top hoor, dat vaccineren.De communicatie.
Sta je klaar voor je Janssen, krijg je 'm niet "want niet veilig".
Maar jij verliet Den Haag toch altijd om vier uur? Hoe vroeg was Dud0r dan wel niet onderweg?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
@:budapestenaar, ja alleen wat zwaaien hoor. Hij ging dan Den Haag in en ik verliet Den Haag.
Iemand met een omvang zoals @:dud0r is ook lastig te missen, dat geef ik toe.
Daarom slik ik de pil ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de pil is nog onveiliger dan jansen en astra
maar dat is blijkbaar geen probleem, bij werkingen van paracetamol, een zelfhulpmedicijn....ook geen probleem.
maar een nieuw vaccin, nee, 1 op 100.000 of een miljoen dat kan echt niet
Maar dat is niet de reden die ze gegeven hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat was te verwachten toch. is dezelfde techniek als az
Nee ik maakte een foutje, zie bericht van Dud0r. En nee gekkie, tussen 4 en half 5 stond ik altijd op mijn gemakje op. was ik nog niet meteen wegquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij verliet Den Haag toch altijd om vier uur? Hoe vroeg was Dud0r dan wel niet onderweg?
Op je reet zitten is onveiliger dan die vaccins.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de pil is nog onveiliger dan jansen en astra
maar dat is blijkbaar geen probleem, bij werkingen van paracetamol, een zelfhulpmedicijn....ook geen probleem.
maar een nieuw vaccin, nee, 1 op 100.000 of een miljoen dat kan echt niet
Ga je dat ooit weer doen, zo vroeg op?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik maakte een foutje, zie bericht van Dud0r. En nee gekkie, tussen 4 en half 5 stond ik altijd op mijn gemakje op. was ik nog niet meteen weg
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op je reet zitten is onveiliger dan die vaccins.
Veel beterquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat is niet de reden die ze gegeven hebben.Het komt erop neer dat het een week langer duurt als we voor de komende groepen niet met Janssen prikken en voor die groep is het risico van Janssen relatief groter dan dat van corona. En de dekking van Pfizer/Moderna is beter.
Weet ik nog niet. Kan wel meer vanuit huis ben ik achter gekomen.Da´s ergens ook wel fijn maar dat zou ik niet voor vast willen. Ik mis gewoon contact om mij heen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dat ooit weer doen, zo vroeg op?
echt he? ik win gewoon 2,5 tot 3 uur per dagquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:27 schreef Haags het volgende:
Dat moet ik die hele pleuris corona wel nageven, ik slaap nu elke dag uit. De dagen dat ik voor 6 uur wakker ben zijn op 1 hand te tellen, sinds maart ´20.
Dat ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt he? ik win gewoon 2,5 tot 3 uur per dag
O ja, dat mis ik dus eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Kan wel meer vanuit huis ben ik achter gekomen.Da´s ergens ook wel fijn maar dat zou ik niet voor vast willen. Ik mis gewoon contact om mij heen.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Kan wel meer vanuit huis ben ik achter gekomen.Da´s ergens ook wel fijn maar dat zou ik niet voor vast willen. Ik mis gewoon contact om mij heen.
Haha einzelgangertje ben je ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat mis ik dus eigenlijk niet
Ja bedanktquote:
Absoluut.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel beterJanssen maar 60% dacht ik.
Dat ding ziet er eigenlijk nog best handig uit.quote:
Dat einzelgängerige is erger geworden in het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha einzelgangertje ben je ook
[..]
Ja bedankt
ik heb hem 1 stopcontact hoog, echt handigquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ding ziet er eigenlijk nog best handig uit.
Ja dat kan ook bijna niet anders.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat einzelgängerige is erger geworden in het afgelopen jaar.
ik ga de supermarkt in voor voer en kom naar buiten met haat aan mensen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat einzelgängerige is erger geworden in het afgelopen jaar.
Het helpt ook niet dat je complete idiotie ziet overal.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga de supermarkt in voor voer en kom naar buiten met haat aan mensen.
ik haat mensen, steeds meer ook.
Ja, ik mis het dus nietquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat kan ook bijna niet anders.
Nee ik mis het echt, ik moet gewoon iemand om mij heen hebben.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga de supermarkt in voor voer en kom naar buiten met haat aan mensen.
ik haat mensen, steeds meer ook.
Dat noem ik overdreven.quote:
Ieder z´n dingquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mis het dus nietBeetje FOK!ken en af en toe een belletje met een collega en ik heb mijn contacten wel weer gehad op een dag
Ik durf te wedden dat ik hem vol kan krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat noem ik overdreven.
zoveel contact heeft geen mens nodig
met de kar dwars in het pad.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Vooral trage bejaarden die tien minuten het label op het zakje gevulde koeken staan bestuderen, net als ik gevulde koeken wil
Ik ook, vooral aan mezelf.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben hier wel gehecht aan mensen
Ik mis behoorlijk intermenselijk contact. Gelukkig heb ik werk waarin ik mensen zie maar ik wil ook gewoon wel weer eens een hele dag verprutsen op kantoor. Beetje beppen, beetje IT lastig vallen, beetje uit lunchen wat veel te lang duurt. Ik ben fokking veel te productiefquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mis het dus nietBeetje FOK!ken en af en toe een belletje met een collega en ik heb mijn contacten wel weer gehad op een dag
ik heb er nu 7 in gebruik en ik wil graag 1tje open houden voor mijn vorkquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat noem ik overdreven.
zoveel contact heeft geen mens nodig
pick me, pick mequote:Op woensdag 2 juni 2021 14:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik mis behoorlijk intermenselijk contact. Gelukkig heb ik werk waarin ik mensen zie maar ik wil ook gewoon wel weer eens een hele dag verprutsen op kantoor. Beetje beppen, beetje IT lastig vallen, beetje uit lunchen wat veel te lang duurt. Ik ben fokking veel te productief
Altijd handig als je te lui bent om je haren te doen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er nu 7 in gebruik en ik wil graag 1tje open houden voor mijn vork
Alleen als je mij nieuwe devices komt gevenquote:
er komen hier binnenkort 40.000 nieuwe telefoons.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je mij nieuwe devices komt geven![]()
Ik ben geloof ik de enige die precies weet wanneer ik een nieuwe laptop en telefoon mag, de rest boeit het vrij weinig
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je mij nieuwe devices komt geven![]()
Ik ben geloof ik de enige die precies weet wanneer ik een nieuwe laptop en telefoon mag, de rest boeit het vrij weinig
"hij doet het niet!"quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er komen hier binnenkort 40.000 nieuwe telefoons.
waar ook de 2fa op draait.
die dus geregistreerd is.
dus de nieuwe foon moet geregistreerd worden in de 2fa backend
dat kan pas als je bent ingelogt met 2fa.
max 3 apparaten.
ik zoek vast een vork....
god zij dank doe ik al jaren geen service desk meer.quote:
Ik ben privé al 2 types verder dan wat ze toen hadden dus dat was wel een beetjequote:Op woensdag 2 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb je ook beetje vrijheid in kiezen van laptop/telefoon? Anders is het ook niet leuk.
Dat heppen wij alquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er komen hier binnenkort 40.000 nieuwe telefoons.
waar ook de 2fa op draait.
die dus geregistreerd is.
dus de nieuwe foon moet geregistreerd worden in de 2fa backend
dat kan pas als je bent ingelogt met 2fa.
max 3 apparaten.
ik zoek vast een vork....
'wacht ik wipe hem wel ff op afstand'quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
god zij dank doe ik al jaren geen service desk meer.
maar nu moet ik iets bedenken dat het toch soepel gaat lopen.
dat helpt niet, ze krijgen al een nieuwe.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'wacht ik wipe hem wel ff op afstand'
ik nu ook. mooie vork en een vrij stopcontactquote:
2 factor authenticatie, sorry. it nerd die denkt dat iedereen de afkortingen wel kentquote:
Nu heb ik technisch hier geen kut verstand van maar hoezo/waarom is dat zo dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat helpt niet, ze krijgen al een nieuwe.
de oude moeten ze inleveren en dan ben je dus je 2f kwijt en kan je niet meer inloggen
ik heb nog geen idee hoe "ze" dit moeten oplossen maar opeens is het mijn probleem
Ja, ik heb er niet zo frequent wat mee te maken verder, dus ik keek even moeilijk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 factor authenticatie, sorry. it nerd die denkt dat iedereen de afkortingen wel kent
Ik heb thuis iemand die een echtscheiding aanvraagt als ik dat niet fixquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er niet zo frequent wat mee te maken verder, dus ik keek even moeilijk.
Ik gebruik het vaak zat, maar ik heb het er nooit over.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb thuis iemand die een echtscheiding aanvraagt als ik dat niet fix![]()
Lekker, bij je schoonmoedr in wonenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb thuis iemand die een echtscheiding aanvraagt als ik dat niet fix![]()
als je hier wil inloggen om te werken (thuis, kantoor, onderweg) dan heb je gebruikersnaam en wachtwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu heb ik technisch hier geen kut verstand van maar hoezo/waarom is dat zo dan?
Ik heb dat nooit als ik nieuwe shit heb.
Ah... En je kan niet de telefoon die je inlevert eerst 'eruit gooien' of je nieuwe telefoon compleet gereed maken en dan weer inloggen op je laptop?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je hier wil inloggen om te werken (thuis, kantoor, onderweg) dan heb je gebruikersnaam en wachtwoord.
daarnaast nog een code met een app die op je telefoon staat.
nu krijg je een nieuwe telefoon en je oude moet je inleveren.
dan kan je dus niet meer inloggen.
dus je moet eerst ergens inloggen, dan je telefoon omruilen.
dan kan je je nieuwe telefoon via https://registreermijn.shinny.telefoon je telefoon "koppelen" aan jouw account.
maar er kunnen maxiaal 3 telefoons (of ipad) gekoppeld zijn.
een back-up telefoon wordt aangeraden voor het geval je je telefoon verliest danwel sloopt.
als je dus al een nieuwe prive telefoon hebt als back-up dan zit je al aan 3 telefoons en kan je nieuwe telefoon niet gekoppeld worden
Je ligt niet met een GT op een luchtbedje in je zwembad?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
Echt van dat weer om de kleffe klats wijdbeens door te laten waaien, genieten
Had ie ook vlaai bij zich?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe collega. Limburger
Aardige jongen, mag 'm gelijk
Kan je hem wel verstaan dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit soort stereotypering schijnt tegenwoordig racistisch te zijn hoorquote:
Nee hij is zijn klamme klats aan het luchtenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je ligt niet met een GT op een luchtbedje in je zwembad?
Ga zuurvlees etenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit soort stereotypering schijnt tegenwoordig racistisch te zijn hoor
Nee, gewoon lekker.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig met mensen uit Limburg praten en gelukkig kan ik ze verstaan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gewoon in hun eigen beleving Nederlands hebben gepraat en geen dialect?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig met mensen uit Limburg praten en gelukkig kan ik ze verstaan.
American Piequote:Op woensdag 2 juni 2021 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij was nu thuis in Limburg, dus ik denk wel dat er vlaai in het spel was
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gewoon in hun eigen beleving Nederlands hebben gepraat en geen dialect?
Ja, het ging goed!quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gewoon in hun eigen beleving Nederlands hebben gepraat en geen dialect?
Alles is toch een vraagquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest alleen wel even opletten of iets nu een opmerking was of een vraag.
ik had een telefoon waar de app het niet op deed.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... En je kan niet de telefoon die je inlevert eerst 'eruit gooien' of je nieuwe telefoon compleet gereed maken en dan weer inloggen op je laptop?
Ik ging echt no way mij privé spul gebruiken als back-up voor mijn werk spul. Ze zorgen maar dat ze iets werkends afleveren![]()
Eindgebruiker FTW
Als ik de laptop af ga sluiten ga ik een lekkere milkshake halen.. ik begin het een beetje warm te krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit![]()
Al kun je met deze temperaturen beter een ijstaart nemen.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest alleen wel even opletten of iets nu een opmerking was of een vraag.
Hallo?quote:
Ik trek dat kruiperige kuttaaltje echt niet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij staat nu 10.000 abrikozenvlaaien te bakken omdat hij je totaal verkeerd heeft begrepen.
Oehquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik de laptop af ga sluiten ga ik een lekkere milkshake halen.. ik begin het een beetje warm te krijgen
Gelukkig is er nog een fiks briesje
Dit klinkt als hobby-bob mkb praktijkenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een telefoon waar de app het niet op deed.
moet je een nieuwe telefoon kopen
ook leuk, die software controleerde of je de orginele rom (software) op je telefoon had.
als dat niet zo was dan werkte het niet want dat vertrouwen ze dan niet.
mooi, ik vertrouw die custom app van jullie niet op mijn telefoon.
nu heb ik een hardware token
Ijs... goed idee...quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit![]()
Al kun je met deze temperaturen beter een ijstaart nemen.
Ik ook, ongeveer...quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh
Ik moet nog anderhalf uur. Workshop met de directie
echt he?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt als hobby-bob mkb praktijken
De mos de moel haaje, angersj geit ut dich dalik al sjmaalquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan iemand voor mij vertalen wat hij zegt?
Is dit een vraag?quote:
oh, Aad de mos. maar ik hou niet van voetbalquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De mos de moel haaje, angersj geit ut dich dalik al sjmaal
Wij kunnen door één deurquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, Aad. mar ik hou niet van voetbalzie mijn onderschrift
Geen enkel normaal mens houdt van voetbal..quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, Aad. mar ik hou niet van voetbalzie mijn onderschrift
ligt er aan hoe viesdik jullie beiden zijn.quote:
daar twijfel ik niet eens aanquote:
vies mannetje ben ik af en toe welquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe viesdik jullie beiden zijn.
Heb de hele winter getraindquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe viesdik jullie beiden zijn.
Zo'n boeiend coureur was Jos nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nou wat een negatieve stereotype's over Limburgers weer zeg bah.![]()
Sommige van mijn favoriete Formule 1 coureurs zijn Limburger
Competitive eating-training.quote:
Robin Frijns heeft ook ooit in een F1 wagen mogen rijdenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n boeiend coureur was Jos nou ook weer niet hoor.
Stukken parmesaanse kaas alsof het vlaai is.quote:
cheeseburgen in een pitabroodje met ik denk eikenblad sla. of pluk sla.quote:
Toch wel mijn favo pitstop ongeluk hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n boeiend coureur was Jos nou ook weer niet hoor.
Geen idee nog.quote:
Dat wel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch wel mijn favo pitstop ongeluk hoor![]()
witlof? (met stukjes kipfilet en shoarma kruiden uit de wok)quote:
Zie het straks wel als ik de supermarkt in ga.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
witlof? (met stukjes kipfilet en shoarma kruiden uit de wok)
andijvie? (met stukje kipfilet en sate-saus uit de wok)
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga rundvlees met spanakopita (knapperige spinazietaart met kaas) eten.
Dat klinkt Grieks?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga rundvlees met spanakopita (knapperige spinazietaart met kaas) eten.
Ik kom vanavond bij jou etenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En avondeten is wortelen met aardappelen (beide gekookt, horrormaal voor wok dus) en iets van een vegaschijf erbij. Te gaar om verder na te denken.
Het zijn de wortelen he?quote:
Klopt! Superlekker recept.quote:
Ze komen ook nooit voor mij.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En avondeten is wortelen met aardappelen (beide gekookt, horrormaal voor wok dus) en iets van een vegaschijf erbij. Te gaar om verder na te denken.
En natuurlijk kom ik ook voor jouw kookkunstenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk kom ik ook voor jouw kookkunsten
Hutspot van makenquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen stamppottenweer dit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hutspot van maken![]()
Hoewel het daar niet echt het weer voor is.
Ik heb eigenlijk altijd wel zin in warm eten. Als het kan 3x daags.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin in warm eten, maar ik had vorige week niet op 28 graden gerekend. Dus ik laat het wel afkoelen of zo
Ben je nu sarcastisch?quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel zin in warm eten. Als het kan 3x daags.
Oke, 5x daags danquote:
halleve tamme zčn dčquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Als twee Limburgers onderling praten en je komt als normaal mens aanlopen dan gaan ze zachtjes smiespelen, doen ze altijd, let maar eens op.quote:
Dan moet je ook geen warme maaltijd willen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vorig jaar was het 40 graden, alles wat je dan doet is teveel, ook boven hete potten en pannen staan.
Als dat gebeurd weet je 450% zeker dat ze het over jou hebben in een negatieve manierquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als twee Limburgers onderling praten en je komt als normaal mens aanlopen dan gaan ze zachtjes smiespelen, doen ze altijd, let maar eens op.
Oehhhh Gin Tonicquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen warme maaltijd willen.
Gin Tonic en een caprese ofzo
Ze weten dat het bij mij een reden voor ontslag is dus meestal schrikken ze wel na een aantal tellen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat gebeurd weet je 450% zeker dat ze het over jou hebben in een negatieve manier
Ik vind gin-tonic vies en hou niet van tomaat..quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen warme maaltijd willen.
Gin Tonic en een caprese ofzo
Sjonge, lastig publiekquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind gin-tonic vies en hou niet van tomaat..
Ik maak gewoon pastaquote:
NOU DAN EET JE TOCH ALLEEN DIE GESTOLDE BUFFELMELK!quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind gin-tonic vies en hou niet van tomaat..
met balsamicoquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NOU DAN EET JE TOCH ALLEEN DIE GESTOLDE BUFFELMELK!![]()
zelden.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
NOU DAN EET JE TOCH ALLEEN DIE GESTOLDE BUFFELMELK!![]()
Heb je wel een broek aan?quote:
pro tip,quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, moet wel wat entertainment hebben
Ik had laatst een filmpje gezien van iemand die allemaal filmpjes van zichzelf had opgenomen om te gebruiken tijdens een meeting. Het nadeel was dat je alsnog de meeting moest volgen, om een goed filmpje in te starten. Conclusie; je had er dus helemaal niets aan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
p
[..]
pro tip,
maak een foto met je webcam.
gebruik die als achtergrond in je meetings
klinkt als een hoop werkquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst een filmpje gezien van iemand die allemaal filmpjes van zichzelf had opgenomen om te gebruiken tijdens een meeting. Het nadeel was dat je alsnog de meeting moest volgen, om een goed filmpje in te starten. Conclusie; je had er dus helemaal niets aan.
Broek naar beneden mag niet, radio aan niet. Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wat fijn, iemand doet de radio keihard aan
quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broek naar beneden mag niet, radio aan niet. Het is ook nooit goed
quote:
je gaat het druk krijgen straksquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Ai ai ai jongens. Vandaag is iets teveel in de warmte. Ook geen tijd om wat te drinken ofzo
Oei, zonnesteek?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Ai ai ai jongens. Vandaag is iets teveel in de warmte. Ook geen tijd om wat te drinken ofzo
kan je niet even een glaasje water drinken tussendoor?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
*poef* zwembandjesquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lunch was al vol. Zo blij dat we tot 8 zijn
Mehquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat niet maar voel mij niet zo goed:p
Had ik gister, overgeven en diarree. Man man man wat een ellende. Voelde met net een stereotoren op de plee, kwam er aan alle kanten uit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat niet maar voel mij niet zo goed:p
TMIquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Had ik gister, overgeven en diarree. Man man man wat een ellende. Voelde met net een stereotoren op de plee, kwam er aan alle kanten uit.
Stay hydrated!quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |