SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
Ik heb hetzelfde en daarom liep ik per ongeluk zonder mondkapje de ijssalon binnen. Werd niets van gezegd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Kan het ook niet meer bijhouden hoor.Wat wel en niet mag nu.
Haha geeft niet. Wel op kosten van mijn vader he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef Flory het volgende:
Sorry Ama, kon zo gauw niks anders verzinnen
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en daarom liep ik per ongeluk zonder mondkapje de ijssalon binnen. Werd niets van gezegd.
Ben ik ook bang voor, gelukkig hoef je niet met een mondkapje op het terras te zitten. Ik vraag me ook echt af of zo'n mondkapje nou echt wat bijgedragen heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.
Ik mis het treinen wel ( @dud0r ) , ga nu weer 2x per week richting Utrecht maar pak de auto vanwege die mondkapjes.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat het dit jaar nog keertje klaar is met dat ding op in de trein maar die maatregel kwam als eerste dus zal ook wel als laatste weer weggaan ben ik bang.
Vind vooral de combinatie bril en condens niet echt fijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik merk met deze temperaturen dat ik een mondkapje nog eens extra vervelend vind.
Misschien is een zwart kapje in de zon ook niet optimaal
Hey tering hey, dat is lang geleden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind vooral de combinatie bril en condens niet echt fijn.
Andere tijden, andere scquote:
Die lichte zijn wel beter dan ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
Ik merk met deze temperaturen dat ik een mondkapje nog eens extra vervelend vind.
Misschien is een zwart kapje in de zon ook niet optimaal
Mijn bril laat ik nu meestal al af ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey Shiiquote:
Ik las bril en condoomsquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja alles wordt ook weer leuker zo, zonnetje erbij, terrasje. Genieten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Ja dat wordt vast een toffe bende![]()
*gaat nu eindelijk maar eens belastingformulieren invullen, dat is minder fijn*
quote:
Is ook geen goeie combi.quote:
psstquote:Op woensdag 2 juni 2021 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer morgen een dagje vrij te nemen. Iedereen is akkoord, alleen Het Systeem geeft een of andere bizarre foutmelding![]()
En dan kan het niet he. Want achteraf dingen in Het Systeem zetten huu huu lastigmoeilijk ditdat alles![]()
Gaar goor guur klotehoere SAP
condoom op je bril doen lijkt me lastig inderdaadquote:
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jijquote:
Kies jij voor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jij
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snackenquote:
Wil je dood ofseau?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb anderhalf uur getraind in die warmte. Niet zeuren jij
omg, je noemt haar dikquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snacken
Snacken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet toch m'n viesdikke lijf een beetje onderhouden. anders kan ik niet snacken
dood gaan we toch wel. de een alleen wat sneller dan de ander. Kan ik net zo goed proberen die race te winnenquote:
ik zou niet durven. Ama is een cutiequote:
ik snap de verleiding naar de hangmat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacken.
Ik moet eigenlijk hardlopen vandaag. Hangmat lonkt.
Tsja, niet mijn probleem.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
psst
https://www.cvedetails.co(...)2021/opec-1/SAP.html
doe je in oktober een balansmaandjequote:Op woensdag 2 juni 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snacken.
Ik moet eigenlijk hardlopen vandaag. Hangmat lonkt.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, niet mijn probleem.
Bleek er trouwens mee te maken te hebben dat ik eerst een cursus moet doen voordat de betreffende functionaliteit vrijgegeven wordt. Een cursus "verlof aanvragen". Een cursus.
[..]
Bleek er trouwens mee te maken te hebben dat ik eerst een cursus moet doen voordat de betreffende functionaliteit vrijgegeven wordt. Een cursus "verlof aanvragen". Een cursus.
Ja hoor..quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.quote:
nieuwe zomerkleding kopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.
Het geld groeit me niet op m'n rug.quote:
"Wat heb ik nu weer gedaan?"quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:00 schreef dud0r het volgende:
ik heb een blauwe plek op de binnenkant van m'n elleboog en geen idee hoe ik er aan kom
Altijd fijn dat soort mysterieuze plekken
warm genoeg voor je geboorte pakjequote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat nog verder uitstel dan pas ik niet meer in m'n zomerkleding.
Vampiers die een goed toegangspunt gevonden hebben?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
het zit precies op de plek waar ik de laatste keer bloed heb gegeven maar dat is alweer 4 weken terug ofzo
Ik kan niet thuis werken.quote:
je lichham stoot de chip afquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
het zit precies op de plek waar ik de laatste keer bloed heb gegeven maar dat is alweer 4 weken terug ofzo
Verkeerde prik, d0dur heeft ook nog geen chip.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je lichham stoot de chip af/wappiemodus
Denk hetquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vampiers die een goed toegangspunt gevonden hebben?
Bloed geven, niet bloed krijgenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je lichham stoot de chip af/wappiemodus
Meestal wel prima, maar outfittechnisch is het wat jammer.quote:
ahh, (knijpt in wang) wat wordt ie al groot he?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkeerde prik, d0dur heeft ook nog geen chip.
ik ben ouder dan draakjequote:Op woensdag 2 juni 2021 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ahh, (knijpt in wang) wat wordt ie al groot he?
Die valt in de risicogroep zekerquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ondertussen vlogt Braddie over z'n vaccinatie.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]het woordje ook had het weg moeten geven
Goed hoor opa.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
gaan jullie nog even lief spelen?
gaat ome wok nog wat grote mensen dingen doen
zoals die kerel in Engeland waar ze iets verkeerd hadden gedaan met z'n lengte waardoor hij een BMI van 3000 ofzo had en voorrang kreegquote:
a hoor. ik zit documenten te lezen. zo even de zwemkleding van de kleine opzoeken. Die heeft z;n eerste zwemles vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
gaan jullie nog even lief spelen?
gaat ome wok nog wat grote mensen dingen doen
quote:
Die fouten maken ze bij mij nou nooit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
zoals die kerel in Engeland waar ze iets verkeerd hadden gedaan met z'n lengte waardoor hij een BMI van 3000 ofzo had en voorrang kreeg
Trein jij met Dud0r?quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis het treinen wel ( @:dud0r ) , ga nu weer 2x per week richting Utrecht maar pak de auto vanwege die mondkapjes.
Even pauzerenquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg echt vierkante ogen van dit scherm.
rond scherm kopen danquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg echt vierkante ogen van dit scherm.
bij mij ook niet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die fouten maken ze bij mij nou nooit.
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaarquote:
D'aww.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaar
lief hequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wij zwaaide altijd even tijdens het overstappen naar elkaar
nee. heb ik net ook al tegen ama gezegdquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
mag ik al klagen dat ik het te warm vind?
En ik? Ik haat warm weer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee. heb ik net ook al tegen ama gezegd
Stashesquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu overal in huis oogdruppelampullen liggen. Alsof ik een soort verslaving heb
Dat mag. Ik had er vannacht last vanquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
mag ik al klagen dat ik het te warm vind?
jij ook niet.quote:
ho ho, niemand zei iets over ontmoeten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n icoon in levenden lijve ontmoeten.Ik denk dat ik flauw zou vallen.
Maar tochquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ho ho, niemand zei iets over ontmoeten.
alleen over zwaaien.
Ik klaag wanneer ik wil hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij ook niet.
oh wacht ik zie dat de thermometer 28 graden aangeeft. dan mag het
@:gianni61 jij mag ook klagen
@:amarantha mag ook klagen
Boven de 25 graden is klagen toegestaan
quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou liever hebben dat bet chocoladerepen waren
Beeldscherm- junk!quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu overal in huis oogdruppelampullen liggen. Alsof ik een soort verslaving heb
we hadden een deal met ballie. dus boven de dealtemperatuur mag er geklaagd worden.quote:
Oh ja, shit, dat was ook zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hadden een deal met ballie. dus boven de dealtemperatuur mag er geklaagd worden.
ballie houdt zich niet aan de deal
dat was te verwachten toch. is dezelfde techniek als azquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Gaat echt top hoor, dat vaccineren.De communicatie.
Sta je klaar voor je Janssen, krijg je 'm niet "want niet veilig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |