Vanaf vrijdag welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:47 schreef Document1 het volgende:
Bij mijn sportschool zijn de omkleed ruimten niet eens open.
Hoezo hoort dat zo als ik vragen mag? Het schept een band als je elkaar naakt ziet ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:52 schreef Lemoir het volgende:
Ik douche zowel bij het voetbal als op de sportschool gewoon naakt. Bij ons in het voetbalteam is het verplicht naakt te douchen. Op de sportschool voor Corona zie je wel steeds meer vooral jongens in hun boxershort douchen, maar ik blijf gewoon naakt douchen zoals volgens mij hoort.
Bij mijn eerdere kleine sportschool die nu dicht is, was 1 douche-ruimte zonder hokjes en daar douchte mannen en vrouwen gewoon door elkaar. Daar was iedereen gewoon naakt man en vrouw en niemand maakte daar een probleem en daar waren ook nooit problemen over.
Mooi antwoord, dus eigenlijk gewoon schijt eraan hebben, en doen alsof het heel normaal is dat je bloot bent. Vind in boxer douchen niet echt fijn, want met die boxer aan, word je kleding ook weer natquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:52 schreef Lemoir het volgende:
Ik douche zowel bij het voetbal als op de sportschool gewoon naakt. Bij ons in het voetbalteam is het verplicht naakt te douchen. Op de sportschool voor Corona zie je wel steeds meer vooral jongens in hun boxershort douchen, maar ik blijf gewoon naakt douchen zoals volgens mij hoort.
Bij mijn eerdere kleine sportschool die nu dicht is, was 1 douche-ruimte zonder hokjes en daar douchte mannen en vrouwen gewoon door elkaar. Daar was iedereen gewoon naakt man en vrouw en niemand maakte daar een probleem en daar waren ook nooit problemen over.
Is dit niet een soort van antwoord wat je mooi vindt omdat je het wil horen gezien je username?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mooi antwoord, dus eigenlijk gewoon schijt eraan hebben, en doen alsof het heel normaal is dat je bloot bent. Vind in boxer douchen niet echt fijn, want met die boxer aan, word je kleding ook weer nat
Het is ook normaal dat je bloot doucht. Heeft weinig met schijt hebben aan te maken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mooi antwoord, dus eigenlijk gewoon schijt eraan hebben, en doen alsof het heel normaal is dat je bloot bent. Vind in boxer douchen niet echt fijn, want met die boxer aan, word je kleding ook weer nat
Nee, geen mocro, ik ga ook rustig naar een clothing optional strand, en heb er dan schijt aan dat meer als de helft gekleed is, maar aangezien nl de laatste jaren zo preuts aan het worden is, vraag ik me gewoon af of het wel geacepteerd zal wordenquote:
Nee, geen mocro, ik ga ook rustig naar een clothing optional strand, en heb er dan schijt aan dat meer als de helft gekleed is, maar aangezien nl de laatste jaren zo preuts aan het worden is, vraag ik me gewoon af of het wel geacepteerd zal wordendaquote:
Dat ook, jaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik douche gewoon in mijn blote lul die moet ook gewoon schoon toch
Het gaat er ook om dat je met andere mensen douched. Je doet net alsof het zo normaal is. Zou je ook met familie naakt douchen omdat het 'normaal' is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook normaal dat je bloot doucht. Heeft weinig met schijt hebben aan te maken.
Preuts gedoe ook allemaal.
Ja dat vind ik ook, maar de maatschappij is zoveel softer geworden, helaasquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook normaal dat je bloot doucht. Heeft weinig met schijt hebben aan te maken.
Preuts gedoe ook allemaal.
Of gewoon wat normaler juist. Je genitaliën zijn toch iets privé. Maar met een elftal (jongens) is het normaal om het te delen terwijl je op een eerste date (als hetero zijnde) meestal niet direct met dat ding gaat zwaaien. Geeft toch te denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar de maatschappij is zoveel softer geworden, helaas
Het is ook normaal in een kleedkamer met hetzelfde geslacht. Tenzij je het gaat lopen seksualiseren. Maar dat is het in de kleedkamer niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je met andere mensen douched. Je doet net alsof het zo normaal is. Zou je ook met familie naakt douchen omdat het 'normaal' is.
Nou TS dus gewoon lekker doen ongeacht wat de rest doet want het is normaal (ook als niemand het in die groep doet)quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is ook normaal in een kleedkamer met hetzelfde geslacht. Tenzij je het gaat lopen seksualiseren. Maar dat is het in de kleedkamer niet.
Verder kun je er allerlei andere hypothetische situaties op los laten hoor.
Goh. Gegeven je overdreven reactie zou ik bijna denken dat je problemen met je eigen geslachtsdelen hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:04 schreef Phoenyx-God het volgende:
Het is beter om wat te kijken hoe andere mensen zich gedragen/doen en dat te volgen in plaats van FOK!kers die hun piemel nog in de metro zouden tonen, want het is immers anders preuts en blabla
Ik ben geen modquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goh. Gegeven je overdreven reactie zou ik bijna denken dat je problemen met je eigen geslachtsdelen hebt.
Dat is waar, dat is een antwoord waar ik wat aan heb, inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou TS dus gewoon lekker doen ongeacht wat de rest doet want het is normaal (ook als niemand het in die groep doet)
Lijkt me niet fijn. Gaat plakken aan je ballen, lijkt mequote:Op woensdag 2 juni 2021 00:10 schreef Tyr80 het volgende:
Maar….zo’n boxershortdoucher, die trekt daarna een broek over z’n drijfnatte boxershort aan?
Mooi dat men, zelfs in deze tijd waarin alles preutser wordt, bloot douchen toch nog gewoon kanquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ga gewoon naakt, lekker boeiend wat een ander daarvan vindt.
Wat heeft mijn username nou met deze vraag te maken?😆😆quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:58 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Is dit niet een soort van antwoord wat je mooi vindt omdat je het wil horen gezien je username?
quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:48 schreef omgevallenboom het volgende:
Mwah, beetje respectloos jegens aanwezige moslims. Gewoon in je zwembroek douchen.
Die ik dan alsnog in de kleedkamer moet aantrekken....quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:48 schreef omgevallenboom het volgende:
Mwah, beetje respectloos jegens aanwezige moslims. Gewoon in je zwembroek douchen.
Altijd met je gezicht naar zo’n schaammocro staan. Al is het maar om zijn ongemak te vergroten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:48 schreef omgevallenboom het volgende:
Heb uberhaupt nog niemand daar zien douchen, maar douche zelf inmiddels wel bloot. Is toch echt fijner, merk ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:05 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou TS dus gewoon lekker doen ongeacht wat de rest doet want het is normaal (ook als niemand het in die groep doet)
Dat zou elke nederlander inmiddels als reden moeten aangrijpen om, wat het dan ook is, het wel te doen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:48 schreef omgevallenboom het volgende:
Tja, het gebeurd echtquote:Op zondag 13 juni 2021 10:04 schreef bianconeri het volgende:
Douchen met een boxer aan? Whut
Serieus wie doet dat nou?
Ik douche liefst gewoon lekker weer thuis, maar stel ergens anders dan doe ik natuurlijk geen boxer aan.
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:28 schreef fathank het volgende:
Douchen in je boxershort
En dan daarna zo angstvallig het handdoekje eromheen voor de grote wisseltruc![]()
Hoezo gratis?quote:Op maandag 14 juni 2021 13:56 schreef DjVero het volgende:
Waarom zou je op de sportschool gaan douchenGewoon met sportkleren en al naar huis fietsen en daar lekker onder je eigen douche staan. Veel fijner, toch? Is, afgezien van het heule kleine beetje wat je aan water betaalt, nog gratis ook...
Ja, gelijk ergens een waardeoordeel aan hangen en je daar beter door voelen! Ik zit idd bij zo'n paupertent waar je voor de douches moet betalen.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoezo gratis?
Gewoon schone kleren mee, lekker douchen bij de sportschool scheelt thuis juist weer kosten..
of zit je bij zo een pauper tent waar je overal apart voor moet betalen![]()
Uh ja dat is normaal. Weleens met mijn BBW schoonmoeder wezen douchen @Wereldgozerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:00 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je met andere mensen douched. Je doet net alsof het zo normaal is. Zou je ook met familie naakt douchen omdat het 'normaal' is.
Naja jij begint over "gratis" thuis douchen..maar dat valt nog vies tegen..ik ga 3/4x per week douche thuis amper nog heb ik het sportschool abbo er al uit binnen een jaar..quote:Op maandag 14 juni 2021 14:39 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, gelijk ergens een waardeoordeel aan hangen en je daar beter door voelen! Ik zit idd bij zo'n paupertent waar je voor de douches moet betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |