Of het is Janssen en Janssen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Nah, '81 krijgt Pfizer/Moderna.quote:
Dat ligt vooral aan de leveringquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Jup.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het per jaar joh? Wie welk vaccin krijgt?
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je motorhome staat voor de deur? Toet toet toet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan we komende maandag ophalen.
Ik was aan het motorboaten
Zolang het niet "Jansen en Janssen" is dan valt het wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik laat je weten wanneer ik uitgezonden wordquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues
https://www.kampeermeneer(...)JYu6q8hz4id9O7Ecb1i4
Gaan ze @:Cat-astrophe volgen
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nieuw beleid
Dat is die collegvriend die ook Covid heeft gehad toch? (Heb je zijn DigiD dan??)
Dan kun je als je dat aangeeft gewoon één afspraak krijgen standaard. Mocht je de tweede ook willen als je dat fijner vindt, kun je het daar bij de GGD ter plekke aangeven en krijg je nog een afspraak
Oh ja, jullie zitten bij elkaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ok top, had al aangegeven dat hij vanaf 4 juni moest bellen maar als je bij priklocatie dit ook kunt zeggen dan alleen ook goed natuurlijk.
Ik heb zijn digid niet maar ik werk bij/met hem.
Vriend kreeg er net ook gewoon 2.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:
Sinds wanneer is dat met 1 afspraak dan?
Vriendje kreeg er gister nog gewoon 2.
En stom maar 1 jaar erbij vandaag.![]()
Hoewel het stiekem wel beter uitkomt dat ik niet vrijdag aan de beurt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |