Ooooooh!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:51 schreef SQ het volgende:
na heel vaak refreshen kan ik morgen al, naar Eindhoven.
Dat van de MRI lijkt mij deze hoax? https://factchecknederlan(...)huid-blijven-plakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:34 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik hoorde net dat men op de radio had gehoord dat mensen die met AZ gevaccineerd waren een oproep zouden krijgen zich nog een keer te laten vaccineren...
Dat klopt dus niet, want het geldt voor de weigeraars.
Verder wist die persoon te vertellen dat vliegtuigmaatschappijen mensen die met AZ gevaccineerd zijn zouden weigeren en dat je na vaccinatie geen MRI zou mogen vanwege de nanodeeltjes in je lichaam, daar zou het apparaat kapot van gaan.
Nou vond ik net al dat dat eerste (nog een oproep voor mensen die al AZ gehad hebben) al niet klopte, bericht kennelijk maar half gehoord, maar over het vliegen en de MRI vind ik helemaal niets, of zou ik voor dan soort "berichtgeving" de Main Street moeten verlaten?
Potver, nog een dag wachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:03 schreef Burdie het volgende:
High five voor alle mede oldies uit '81. Our turn!
Zo dat is lekker! Refresh je dan gewoon de pagina van aangeboden dagen/tijden, of moet je steeds andere postcodes invullen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:51 schreef SQ het volgende:
Steeds terug gaan en dan opnieuw je postcode invoeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo dat is lekker! Refresh je dan gewoon de pagina van aangeboden dagen/tijden, of moet je steeds andere postcodes invullen?
#goedvoorbereidenvoormorgen
Nou wat goed!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:51 schreef SQ het volgende:
Geen idee wat zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:11 schreef exode het volgende:
Amaranta, wat zeggen ze dan aan de telefoon als ze een onterechte afspraak afbellen? 'Vieze fraudeur!' Dat zou ik zeggen als GGD medewerker iig.
Eigenlijk zonde dat ze dat bellend doen, kost allemaal tijd. Gewoon afspraak annuleren en automatische mail: Je bent gesnapt en komt onderaan de lijst. Doei.
Oh dat is kut...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:01 schreef SQ het volgende:
[..]
Steeds terug gaan en dan opnieuw je postcode invoeren.
Maar heb nog steeds geen mail. dus ik vrees er voor.
Ja ik ga vanavond laat eens proberen. Heb ook geen haast.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat is kut...
Staat ie ook niet in je online omgeving ofzo?
Ik las gister dat je bij moeilijke planning beter s avonds kan proberen omdat dan alle 'gereserveerde momenten' die niet gekozen zijn weer vrijkomen...
Dit is het oude schema dat pas achteraf bijgewerkt wordt. Hier stond voor 1982 en later eerst eind juni en 1971 en later eerst medio juni.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:58 schreef exode het volgende:
Achteraf gezien is het niet zo vreemd dat 1982 er niet bij is gekomen vandaag. In de planning zat vanaf 1982 altijd al een knip. Het is voor iedereen uit 1982 (inclusief die ik thuis heb zitten) niet te hopen dat de veegactie van AZ er nu tussendoor komt.
Want volgens deze site: https://www.rijksoverheid(...)et-in-de-zorg-werken
valt het nu dus even stil met nieuwe jaartallen uitnodigen. Ik hoop dat het niet klopt....
Ik hoop het....en vooral dat ze nu niet die veegronde doen en 1982 en later volgende week mogen plannen. Maar aan de andere kant wel goed dat het zo druk is met plannen!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Dit is het oude schema dat pas achteraf bijgewerkt wordt. Hier stond voor 1982 en later eerst eind juni en 1971 en later eerst medio juni.
De veegronde mag vanaf zaterdag blijkbaar. Dat is niet achteraan aansluiten maar goed…quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:26 schreef exode het volgende:
[..]
Ik hoop het....en vooral dat ze nu niet die veegronde doen en 1982 en later volgende week mogen plannen. Maar aan de andere kant wel goed dat het zo druk is met plannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |