Goeie opbrengstquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:54 schreef Clayton1 het volgende:
Soms moet je wat geluk hebben in een rondje door het bos.
Zwarte Specht
[ afbeelding ]
Bosuil
[ afbeelding ]
De Buizerd zag een prooi en dook lijn recht naar beneden
[ afbeelding ]
Dank je. Leuke lens idd. Wel lang getwijfeld maar uiteindelijk ben ik nu nog jong (46) en is het maar afwachten hoe soepel ik over >20 jaar nog met zo'n lens rondstap. Dus daarom knoop doorgehakt, YOLOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed vogelgebied daarquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Mooie foto's allemaal!![]()
Afgelopen week naar Lauwersoog geweest, en hoewel we geen Zeearend gefotografeerd hebben, heb ik toch weer wat nieuwe soorten op de plaat gezet.
Voedertijd bij de Zeehonden in Pieterburen:
[ afbeelding ]
Rietgors:
[ afbeelding ]
Krakeenden:
[ afbeelding ]
Steenlopers in de haven van Lauwersoog:
[ afbeelding ]
Obsidentify zegt dat het een graspieper is.quote:En dan nog even een vraagje, we komen er niet helemaal uit. Dit vogeltje vloog luid piepend omhoog, om zich vervolgens weer met een ander piepje naar beneden te storten. Veldleeuwerik, Gras- of Boompieper?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je! Ik gebruik die app ook, maar zodra ik foto's van de camera op de telefoon zet willen deze meestal niet laden in de app. beetje hit en miss zeg maar.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:23 schreef Ouwesok het volgende:
Obsidentify zegt dat het een graspieper is.
Mooi beessie zegquote:Op zondag 11 september 2022 21:39 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ben ook maar eens op zoek gegaan naar de Zeldzame Roodpootvalk
Gelukkig op het einde van mijn trip liet dit juveniel exemplaar zich nog even zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roodpootvalk met gele poten., Dit exemplaar is juveniel de rode poten komen later.
Staan er keurig op zeg.quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:13 schreef Ouwesok het volgende:
Wederom geen overdaad aan vogels op Oostvaardersveld
Desondanks
[ link | afbeelding ]Casmerodius albus by Ouwesok, on Flickr
[ link | afbeelding ]Casmerodius albus by Ouwesok, on Flickr
[ link | afbeelding ]Ardea cinerea by Ouwesok, on Flickr
[ link | afbeelding ]Erithacus rubecula by Ouwesok, on Flickr
[ link | afbeelding ]Troglodytes troglodytes by Ouwesok, on Flickr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |