Ok thanks, Hoe laat heb jij de afspraak gemaakt?quote:Op maandag 31 mei 2021 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu net een kwartier als ik inlog. Mail heb ik nog niet.
hij is meer van gillette the best a man can getquote:Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft hij die vaccinatiechick nog gescoord?
Anderszijds had je ook BN'ers die ons aan het begin deze crisis op een andere manier probeerden te terroriseren, namelijk door met een liedje op de proppen te komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
God ja. Hele rits semi-BNers die zich uitspraken tegen Corona. Nog voor de dag om was hadden ze zich bijna allemaal teruggetrokken. Tim Douwsma (zo heette ie geloof ik) als toppunt.
De krokettenbusjes!quote:Op maandag 31 mei 2021 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hugo's poging om vaccinaties aantrekkelijker te maken een paar maanden geleden vond ik ook wel grappig trouwens. Dat hij het ging vergelijken met frikandellenEn natuurlijk zijn busjes operatie die helemaal top was (vaccinatie uitrol).
13:00quote:Op maandag 31 mei 2021 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok thanks, Hoe laat heb jij de afspraak gemaakt?
Hmzzz ik al om 12 uurquote:
Misdadig slecht inderdaad. Wat een treurnis was dat.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Anderszijds had je ook BN'ers die ons aan het begin deze crisis op een andere manier probeerden te terroriseren, namelijk door met een liedje op de proppen te komen.
Ik rijd niet zoveel auto tegenwoordigquote:Op maandag 31 mei 2021 14:45 schreef OProg het volgende:
Wat gelukkig weg is is dat ik bij sporten op een gegeven moment over op de grond gekalkt zag 'Anderhalve meter' en die tranentrekkende borden met #samen en #blijfthuis.
Die er dan bij 35 graden in juli er nog steeds stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2021 14:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet met die tijd die ik dan over heb.
Och, dat zijn hopelijk overblijfselen die binnenkort verdwijnen, evenals al die sneue bordjes en hekken in natuurgebieden. Hier verderop staat zelfs nog steeds een dreigende avondklokwaarschuwing van de gemeente op de grond gekalkt, namelijk dat het je honderden euro's kost als je een valse verklaring afgeeft.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik rijd niet zoveel auto tegenwoordig... maar enkele dagen geleden toevallig stukje op de snelweg gereden en toen zag ik dus nog steeds zo'n matrixbord met "Blijf thuis! Samen tegen Corona" ...dat ik echt dacht van, really..... RLY?!
Ik wil nu wel eens een Chinese wetmarket met eigen ogen zien.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet met die tijd die ik dan over heb.
gelukkig al geweest, word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 31 mei 2021 14:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens een Chinese wetmarket met eigen ogen zien.
quote:Op maandag 31 mei 2021 14:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil nu wel eens een Chinese wetmarket met eigen ogen zien.
Het absolute dieptepunt van de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:42 schreef Aaruul het volgende:
Waar ik het meeste om gelachen heb (als een boer met kiespijn welteverstaan) waren de richtlijnen voor voetbal kijken.
Ik hoop met het EK straks flink met mijn ratel te kunnen draaien.
Ik zie een apart topic "meest memorabele pandemie-momenten" ofzo aankomen. Of van deze reeks in ieder geval.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Als we terugkijken op deze gehele reeks, wat zijn voor jullie dan echt de onmisbare momenten?
@:Salina @:tesssssss @:andere-oudgedienden
ik was er een van, het echte opschalen is ook pas laat bereikt.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:44 schreef zalkc het volgende:
Ik mis ook al de hordes users die het "allemaal nog maar moesten zien" als het ging over het opschalen van vaccinaties. Als je het in februari/maart had over opschalen naar boven de miljoen in Q2 werd je praktisch weggehoond.
Is ook wel waar, maar als je nu hoort dat we gewoon net boven gemiddeld zitten binnen de EU en wat betreft maatregelen niet veel later of eerder zijn als de rest valt het achteraf ook wel weer mee.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik was er een van, het echte opschalen is ook pas laat bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |