Rules are for fools.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij zijn eigen bruiloft afgelopen zomer leek hij nochtans de risico's als erg klein in te schatten.
Hij roept heel hard maar heeft de mensen er simpelweg niet voor om alles te handhaven.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De hele kabinetsperiode (ook voor corona) heb ik Ferd niets anders zien doen dan dreigen en stoer doen met een harde aanpak van vanalles en nog wat. Helaas is hij slechts de zoveelste in een steeds langere lijn van volstrekt fantasieloze en incompetente figuren op de post van Jusititie.
1 op de 1000 besmettingen is buiten, volgens mij.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:52 schreef Gunner het volgende:
Aha we zitten nog steeds in de spagaat dat buiten zo verschrikkelijk risicovol is? Jammer dat die man zo verschrikkelijk ongeloofwaardig is na z'n eigen foutje.
Jammer dat ze al die voetbalfeestjes wel hebben laten gaan omdat het anders zou escaleren, maar een terrasganger die naar een groot scherm wil kijken (of de uitbater van die zaak) hard aan willen pakken. Lekker de makkelijke doelwitten pakken, past wel in justitiestrategie dat dan weer wel.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij is niet meegegroeid met de ontwikkelingen rondom besmettingen in de buitenlucht.
Denk inderdaad de politie en boa bonden zoiets hebben, leuk Ferd, maar daar gaan we niet op handhavenquote:Op maandag 31 mei 2021 17:00 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Hij roept heel hard maar heeft de mensen er simpelweg niet voor om alles te handhaven.
Ik snap het probleem ook echt niet. Zet bij zoveel mogelijk horeca zaken zulke schermen neer op het terras, vraag mensen om te blijven zitten. Dan spreid je het al enorm. In plaats daarvan vooral mensen naar huis sturen waar ze dan binnen moeten gaan zitten om met de vriendengroep te gaan kijken. Echt zo onverstandig.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer dat ze al die voetbalfeestjes wel hebben laten gaan omdat het anders zou escaleren, maar een terrasganger die naar een groot scherm wil kijken (of de uitbater van die zaak) hard aan willen pakken.
Ok. Leuk. Maar wie is er dan schuldig als je er zit en iemand zet de TV op? Leuk verhaal van Ferd. Krijg ik dan ook de boete omdat de hygiëne niet op orde was in de keuken?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook van niet hoor. Maar was het niet zo dat een terras nu sober moest zijn? Zonder muziek etc
Ja, inderdaad:
[..]
Precies ditquote:Op maandag 31 mei 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook echt niet. Zet bij zoveel mogelijk horeca zaken zulke schermen neer op het terras, vraag mensen om te blijven zitten. Dan spreid je het al enorm. In plaats daarvan vooral mensen naar huis sturen waar ze dan binnen moeten gaan zitten om met de vriendengroep te gaan kijken. Echt zo onverstandig.
Dat laatste gebeurde al wel met dat soort toernooien natuurlijk, alleen nu nog massaler omdat het plebs dat het leuk vindt om op een plein te staan nu dat alternatief ook niet heeft. FerdGODquote:Op maandag 31 mei 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook echt niet. Zet bij zoveel mogelijk horeca zaken zulke schermen neer op het terras, vraag mensen om te blijven zitten. Dan spreid je het al enorm. In plaats daarvan vooral mensen naar huis sturen waar ze dan binnen moeten gaan zitten om met de vriendengroep te gaan kijken. Echt zo onverstandig.
BOA's en politie zijn het nu ook wel zat, denk ik zoquote:Op maandag 31 mei 2021 16:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Meer dan xx personen in een groep schat ik zo
Ja, dat bedoel ik ook. Tegen augustus ben ik zowieso gevaccineerd en anders laat ik mij graag testen om weer normaal van een event te kunnen genieten spontaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet dat alleen kan als test voor toegang negatief is. Of complete vaccinatie, dus 2 prikken of in het geval van Janssen vaccin 1 prik.
gewoon zeggen, ja, testen voor toegang gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ok. Leuk. Maar wie is er dan schuldig als je er zit en iemand zet de TV op? Leuk verhaal van Ferd. Krijg ik dan ook de boete omdat de hygiëne niet op orde was in de keuken?
Want Ferd is nu de bezoekers aan het dreigen.
Wat vooral kwalijk is, is dat hij eerst beweerde het alleen te doen om Nederland te helpen en er niets aan over zou houden. Nu blijkt dat hij het alleen voor eigen gewin deed. Dat heet graaien.quote:
Maar de achtste finales, die mogen mogelijk dan weer wel. Alsof Noord-Macedonië de zalen vol trekt.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ah, als hij dat beweert heeft dan is het wel heel fout ja. Anders zou ik inderdaad denken dat heeft hij slim gedaan.Goede deal gemaakt. Maar kom daar dan gewoon voor uit.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat vooral kwalijk is, is dat hij eerst beweerde het alleen te doen om Nederland te helpen en er niets aan over zou houden. Nu blijkt dat hij het alleen voor eigen gewin deed. Dat heet graaien.
Hij zei het belangeloos te doen.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, als hij dat beweert heeft dan is het wel heel fout ja. Anders zou ik inderdaad denken dat heeft hij slim gedaan.Goede deal gemaakt. Maar kom daar dan gewoon voor uit.
Het bron en contactonderzoek van de GGD is ernstig vervuild is al gebleken.' Thuis' is een soort restcategorie als ze geen zin hebben om 50 mensen te bellen.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:02 schreef galantis het volgende:
[..]
1 op de 1000 besmettingen is buiten, volgens mij.
Maar goed, stel je eens voor dat we deze nuttige informatie daadwerkelijk meenemen in de beeld- en besluitvorming.
En dan de ministers wegzetten als wereldvreemd...quote:Op maandag 31 mei 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie moet die schermen neer gaan zetten? Want zoals jij het formuleert lijkt het alsof de belastingbetaler daar voor op draait. En je gaat er wel heel makkelijk vanuit dat het weer meewerkt en dat men buiten kan zitten, dat lijkt mij nauwelijks te garanderen, als het weer niet meewerkt zit iedereen gewoon weer binnen te kijken, natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
verslappen is wel het laatste wat we moeten doen. Het versoepelen gaat nu toch goed en sneller dan verwacht? Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat er snel meer mag, minder moet etc maar we zijn er echt bijna. Door alles sneller te versoepelen en zo snel te vaccineren nu is iedereen wel het ermee eens dat het einde echt nabij isquote:Op maandag 31 mei 2021 18:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze lijken maar niet te kunnen accepteren dat de Corona-pandemie VOORBIJ is in Nederland en dat dit de exit-fase is. Ook voor alle maatregelen.
En andere ondernemers die aan covid verdienden de maat genomen.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, als hij dat beweert heeft dan is het wel heel fout ja. Anders zou ik inderdaad denken dat heeft hij slim gedaan.Goede deal gemaakt. Maar kom daar dan gewoon voor uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |