Dat heeft Z80 toch ook gedaan?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:09 schreef Barreltje het volgende:
Ah. Ik mag niet vanuit het buitenland inloggen...
Moet je ook maar niet ver weg gaan wonenquote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Oh. Ik had Lapo![]()
Maar goed.. ik mag vaccinatie halen..
Alleen computer says no
[ afbeelding ]
Dit werkte in Nederland in ieder geval wel tegen de problemen hier.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Incognitovenster schijnt ook een workaround te zijn.
Ik moet nu meteen weer denken aan Jillianquote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor filmpjes van thuissporterij? Yoga van Adrienne kan ik wel even mee vooruit, maar iets intensievers is misschien ook wel lekker om in de mix te hebben.
Ik vind Leslie Sansone prettig, maar het moet je ding zijn. Ik ga er zo weer voor. Ik ben na 7 weken opbouwen met NLiB wel toe aan iets met wat meer tempo.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor filmpjes van thuissporterij? Yoga van Adrienne kan ik wel even mee vooruit, maar iets intensievers is misschien ook wel lekker om in de mix te hebben.
Oh ja, Jillian heb ik ook nog gedaan. Zou ik wel weer willen kunnen maar dat zit er voorlopig niet in.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet nu meteen weer denken aan Jillian
Oeh ik deed toen ook altijd die tellsell dingen van Beachbody, maar die zijn niet legaal te vinden volgens mij.
Insanity heet dat, maar dan ga je wel echt dood.
Dank, ik moest aan die miles denken, maar hoe heette ze ook alweer.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind Leslie Sansone prettig, maar het moet je ding zijn. Ik ga er zo weer voor. Ik ben na 7 weken opbouwen met NLiB wel toe aan iets met wat meer tempo.
Wij ook, gisteren ons all time recordquote:Op maandag 31 mei 2021 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Ik had gisteren mijn beste zonnepanelendag sinds ze begin september op het huis liggen.![]()
En met een beetje geluk halen we vandaag voor het eerst een maand van boven de 400kWh opbrengst. * Tuindier staart naar app.
Buiten?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met couch 2 5k. 8x 1 minuut joggen. Vandaag spierpijn.
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Het EK duurt een maand. Dat is best lang.
Ik heb geen idee. Maar dat zegt verder weinig over hoe vaak de tv hier aan gaat staanquote:Op maandag 31 mei 2021 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.
Heel Europa is Gastland. Er worden ook wedstrijden in Amsterdam gespeeld. Je hebt er hoe dan ook toch mee te maken. Tenminste, mocht je verdwalen en richting Amsterdam moeten rijdenquote:Op maandag 31 mei 2021 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.
Via zonnehuur. Huurhuis.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, er waren hier mensen die zonnepanelen hadden geinstalleerd. Bij wie deden jullie dat? Via de energiemaatschappijen? Ik zag dat Centraal Beheer al iets deed met panelen en CoolBlue. Er zijn tig installatiebedrijven. Iets met bomen en bos
Sowieso blijf ik ver weg van A'damquote:Op maandag 31 mei 2021 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel Europa is Gastland. Er worden ook wedstrijden in Amsterdam gespeeld. Je hebt er hoe dan ook toch mee te maken. Tenminste, mocht je verdwalen en richting Amsterdam moeten rijden
Ja gelukkig zijn Amazon Prime en Netflix er, want iedere vorm van normaal je tv gebruiken waar ie voor is zal wel verziekt worden door gezwets van intens irritante mensen over dat vreselijke multimiljonaisspelletje rondsjokken-zonder-moe-te-worden.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sowieso blijf ik ver weg van A'damMaar zucht
Dat wordt een hele maand ellende
Ik denk dat dat een prima smaakcombinatie isquote:Op maandag 31 mei 2021 13:32 schreef AnneX het volgende:
Sooo…in de groene buitenkamer is de heg, de haag en de hedera strakgeschoren. Toch 3 uurtjes werk door de jongeman.
En ik heb braaf meegeholpen met ruimen. Nu ben ik een beetje deaud.
Dat wordt even bijkomen en dan tóch de rabarbercrumble maken.
Wat denken de bakkers hier: vannacht bedacht ik om de bodem van lange vingers te maken, vergelijk een tiramisu. En dan drenken met limoncello.
Is dat een combi met frisse rabarber?
Ik vind het de eerste 2,5 week altijd leuk. En dan houdt het ineens op. Gelukkig is dat ook wel het moment waarop er vaak een tot drie vrije dagen tussen de speeldagen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo denken mensen ook over al dat geouwehoer over Max Verstappen. Of mag dat wel omdat jij dat wel persoonlijk leuk vind?quote:Op maandag 31 mei 2021 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn Amazon Prime en Netflix er, want iedere vorm van normaal je tv gebruiken waar ie voor is zal wel verziekt worden door gezwets van intens irritante mensen over dat vreselijke multimiljonaisspelletje rondsjokken-zonder-moe-te-worden.
En daarna ook nog eens de Tour de France. Kun je gezellig aan de wijn en over fietsen pratenquote:Op maandag 31 mei 2021 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In Oktober begint de Zwarte Piet discussie weer. Dan de feestdagen weer. Tussendoor nog even over vuurwerk praten.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
En wanneer krijg ik dan rust? Ik vind alles stom!
Oh ja kerstmuziek periode!quote:Op maandag 31 mei 2021 14:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In Oktober begint de Zwarte Piet discussie weer. Dan de feestdagen weer. Tussendoor nog even over vuurwerk praten.
Ergens in Februari 2022 heb je rust.
Olympische Spelenquote:Op maandag 31 mei 2021 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
En speciaal voor PdeHoog zijn er ook nog Olympische Spelen. Dus je kunt de hele zomer praten over sport.
Kom bij ons wonenquote:Op maandag 31 mei 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
En wanneer krijg ik dan rust? Ik vind alles stom!
Had ooit een kerstobsessed collegaquote:Op maandag 31 mei 2021 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon nu al mee beginnen. Wat maakt dat uit?
Watquote:Op maandag 31 mei 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had ooit een kerstobsessed collegaDie mocht af en toe in goed overleg een kerstdagje als ze zich extreem ruk voelde
Inclusief kerstboom?quote:Op maandag 31 mei 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had ooit een kerstobsessed collegaDie mocht af en toe in goed overleg een kerstdagje als ze zich extreem ruk voelde
quote:Op maandag 31 mei 2021 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa die werd gewoon vrolijk van kerstquote:Op maandag 31 mei 2021 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
WatHier wil ik graag meer details over.
Discriminatie!!quote:Op maandag 31 mei 2021 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa die werd gewoon vrolijk van kerstEn als ze een kutdag had hielpen kerstliedjes
![]()
Als ik een kutdag heb helpt bingedrinken, maar dat mocht dan weer niet
Echt he! Niet eerlijk tov mijn copingsmechanismesquote:
En nu begint Roland Garros, drukke zomer als ook de Olympische Spelen gewoon doorgaanquote:Op maandag 31 mei 2021 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daarna ook nog eens de Tour de France. Kun je gezellig aan de wijn en over fietsen praten.
Wat ging hier nu weer mis?quote:Nu de EU-landen het eens zijn over de invoering van een Europese coronapas waarmee mensen op reis kunnen, zou het technisch mogelijk zijn om zo'n pas al in juli in te voeren. Maar dan moet wel voor die tijd de registratie van alle vaccinaties bij het RIVM op orde zijn. Op dit moment is er nog sprake van grote achterstanden, erkent ook demissionair minister Hugo de Jonge.
Tot nu toe zijn volgens het RIVM bijvoorbeeld maar iets meer dan de helft van de prikken geregistreerd die door de huisartsen zijn gezet. Van de vaccinaties die in zorginstellingen zijn gezet, is nog minder dan de helft niet in het centrale systeem (CIMS) van het RIVM ingevoerd. In totaal komt dat neer op ongeveer 1 miljoen prikken die wel zijn gezet, maar niet goed zijn geregistreerd bij het RIVM.
Mijn voordeel is dat het normale TV-abbo al lang geleden heb opgezegdquote:Op maandag 31 mei 2021 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn Amazon Prime en Netflix er, want iedere vorm van normaal je tv gebruiken waar ie voor is zal wel verziekt worden door gezwets van intens irritante mensen over dat vreselijke multimiljonaisspelletje rondsjokken-zonder-moe-te-worden.
Nou ja, dat vind ik dan nog de minst erge van alle evenementen deze zomer. Hoewel Japan het niet meer ziet zitten volgens mijquote:Op maandag 31 mei 2021 14:13 schreef Anthraxx het volgende:
En speciaal voor PdeHoog zijn er ook nog Olympische Spelen. Dus je kunt de hele zomer praten over sport.
mobiel werkt de digid app niet in prive begreep ik.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:50 schreef Barreltje het volgende:
Vaccinatie aanvragen lukt niet
![]()
Bij prive scherm zegt digid dat ik al 15 min niet online geweest ben..en dus niet door kan gaan.. en als ik het niet anoniem doe dan mag ik niet online een afspraak maken want m'n jaargetal is niet het goede...
En op de computer lukt niet want in het buitenland![]()
Nouja vanavond thuis dan maar proberen
Ik vind het youtubekanaal emkfit daarvoor wel leuk. Ze doet HIIT (dus korte intervallen vermoeiend, afgewisseld met pauze) iedere keer met andere thema's van populaire muziek, met de nodige idiote dansjes en woeste bewegingen. Het maakt geen klap uit of je precies doet wat ze voordoet, zolang je aan het eind van zo'n filmpje maar buiten adem en zweterig bent.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eigenlijk best wel raar dat het niet vanuit het buitenland wil voor mensen zoals jij of mensen die toevallig een paar dagen weg zijn en wel al een afspraak kunnen en willen maken.quote:Op maandag 31 mei 2021 14:50 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Bij prive scherm zegt digid dat ik al 15 min niet online geweest ben..en dus niet door kan gaan.. en als ik het niet anoniem doe dan mag ik niet online een afspraak maken want m'n jaargetal is niet het goede...
https://vragen.coronatest(...)echnische-problemen/quote:Op maandag 31 mei 2021 14:50 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Zou me niet verbazen als dat bedoeld is om de boel te beschermen tegen allerlei aanvallenquote:Op maandag 31 mei 2021 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel raar dat het niet vanuit het buitenland wil voor mensen zoals jij of mensen die toevallig een paar dagen weg zijn en wel al een afspraak kunnen en willen maken.
Dik blauw rood tot halverwege voet wel wat pijnlijkquote:
Het kwam voor mij wel goed uit; net overleg over budget rondom telefonie vervanging.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Gaat lekker met de NS. Ik hoop dat niemand nu met de trein wilde
Ow…daarom is het zo stil in de polder. De treinen (17 per uur) rijden niet langs.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het kwam voor mij wel goed uit; net overleg over budget rondom telefonie vervanging.
"De NS ligt plat door storing in hun telefonie".
Dienstregeling wordt weer opgestart.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow…daarom is het zo stil in de polder. De treinen (17 per uur) rijden niet langs.
Nu hoor ik de ooievaars klepperen.
Nou, het zijn er wel heeeeel veeeel.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dienstregeling wordt weer opgestart.
Wat een gek aantal, 17. Meestal heb je er 2 of 4 per uur per richting
Ik kom er nu achter dat ik precies die twee weken vakantie hebquote:Op maandag 31 mei 2021 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Olympische SpelenJ heeft expres dan vakantie genomen. Zo'n zin in.
Niets aan de hand, gaat gewoon door. Japan gaat daar niet eens over.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:15 schreef fietsie het volgende:
Maar die OS gingen ze toch schrappen? De noodtoestand is van kracht in Japan enzo.
Als Japan de grens dicht gooit gaan de spelen de facto niet door.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niets aan de hand, gaat gewoon door. Japan gaat daar niet eens over.
https://nos.nl/collectie/(...)-spelen-volmondig-ja
Dit was geen goed idee. Ingestort tijdens het koken. Alles ging mis en nadat ik flinke spetters water over mijn hand kreeg heb ik J het bericht gestuurd dat hij maar ergens iets moet afhalen.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vliegt de tijd als je in de moestuin bezig bent. Er was ineens twee uur voorbij
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit was geen goed idee. Ingestort tijdens het koken. Alles ging mis en nadat ik flinke spetters water over mijn hand kreeg heb ik J het bericht gestuurd dat hij maar ergens iets moet afhalen.
Ze had ook twee horrorzusjes! Misschien zijn die volgend jaar wat sterker en staat er dan een horrordrieeenheid.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat de horrortulp volgend jaar terug komt.
Graag gedaanquote:Op maandag 31 mei 2021 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees tevree met je arbeid, en dan is het nu tijd voor rust.
Thanx voor kaartje! Ik zit mobiel en dan ben ik te dom voor DM
Ik zit in auto in Appelscha, waar lief op dit moment z’n Jansen (of Janssen?) krijgt.
Ja, zo vliegt 2 uur wel voorbij én filosoferen én doorwerken.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik was tijdens het tuinieren nog aan het filosoferen over de manier waarop ik dingen aanpak. Altijd met een lijstje, altijd in gedachten toewerkend naar het einde van een klus. Terwijl ik met tuinieren juist meer in het moment wil leven. Dus dat deed ik. Ik ga maar eens filosoferen over een compromis
Vriendin kon (via de site alleen terecht in , zaltbommel of markelo (net is telefonisch arnhem gelukt)quote:Op maandag 31 mei 2021 18:48 schreef Barreltje het volgende:
afspraak gemaakt wel helemaal naar leiderdorp.. je zou denken dat het in het haagse ook gewoon zou moeten kunnen ...
en 1 aug pas de 2e![]()
Gewoon chill werken met een wekker?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik was tijdens het tuinieren nog aan het filosoferen over de manier waarop ik dingen aanpak. Altijd met een lijstje, altijd in gedachten toewerkend naar het einde van een klus. Terwijl ik met tuinieren juist meer in het moment wil leven. Dus dat deed ik. Ik ga maar eens filosoferen over een compromis
Dat is mijn normale manier. Werkt redelijk. Maar dan ben ik vaak wel aan het haasten omdat ik toch iets af wil krijgen. Er is een betere manier. Binnenkort komt dat tot me, zo gaat dat altijd.quote:
Huhh wanneer je eerste dan?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:48 schreef Barreltje het volgende:
afspraak gemaakt wel helemaal naar leiderdorp.. je zou denken dat het in het haagse ook gewoon zou moeten kunnen ...
en 1 aug pas de 2e![]()
Driemaal weeks langs de ArenAquote:Op maandag 31 mei 2021 13:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel Europa is Gastland. Er worden ook wedstrijden in Amsterdam gespeeld. Je hebt er hoe dan ook toch mee te maken. Tenminste, mocht je verdwalen en richting Amsterdam moeten rijden
Twee essenquote:Op maandag 31 mei 2021 18:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wees tevree met je arbeid, en dan is het nu tijd voor rust.
Thanx voor kaartje! Ik zit mobiel en dan ben ik te dom voor DM
Ik zit in auto in Appelscha, waar lief op dit moment z’n Jansen (of Janssen?) krijgt.
Je neus had een vooruitziende blikquote:Op maandag 31 mei 2021 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werd vanochtend snipverkouden wakkeren dan wéét je dat het niet logisch is dat het een coronabesmetting is, al een dikke maand gevaccineerd en met bewezen verkouden kind, maar zo kon ik toch echt niet naar het werk
gelukkig is de test ook inderdaad negatief en vervolgens prees ik me gelukkig toen ik van de treinenellende las
hopelijk is dat morgen over en voel ik me iets fitter.
2 vliegjes in 1 klapquote:Op maandag 31 mei 2021 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
Ik werd vanochtend snipverkouden wakkeren dan wéét je dat het niet logisch is dat het een coronabesmetting is, al een dikke maand gevaccineerd en met bewezen verkouden kind, maar zo kon ik toch echt niet naar het werk
gelukkig is de test ook inderdaad negatief en vervolgens prees ik me gelukkig toen ik van de treinenellende las
hopelijk is dat morgen over en voel ik me iets fitter.
Zou die zwarte auto op de N34 daarover uitgegleden zijn?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:35 schreef derLudolf het volgende:
Overal ligt het gras los, rijkt lekker buiten.
Geen idee, is er al iets duidelijk over de toedracht?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou die zwarte auto op de N34 daarover uitgegleden zijn?
Nope, alleen maar geruchten over extreme snelheid.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, is er al iets duidelijk over de toedracht?
Zennnnquote:Op maandag 31 mei 2021 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat vliegt de tijd als je in de moestuin bezig bent. Er was ineens twee uur voorbij
Enjoy!quote:Op maandag 31 mei 2021 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh jongens, ik heb zo'n heerlijke "gelukkig in de liefde"-vibe nu![]()
Zo lang niet gehad in mijn (totale) leven. Ga er ff heerlijk van genieten
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het blijft toch een topshow… als je laptop besluit dat hij NUNUNUNU…. opnieuw moet opstarten terwijl je net in een meeting zit waarvan je voorzitter bent
Gelukkig had een andere deelnemer toevallig ook als host ingelogd waardoor de groep er niet uitvloog, startte de laptop meteen weer op en kon ik na een minuut of vijf weer aansluiten.
Was te verwachten… vorige week me boos gemaakt toen mijn nieuwe wachtwoord niet bleek te werken. Fijn dat de site niet aangaf dat ik cAPSLOCK aan had staan waardoor hoofd- en kleine letters omgedraaid werden.
En vanmorgen lukte de tweestaps authentificatie niet…. Omdat ik de verkeerde telefoon pakte voor de bevestiging![]()
![]()
![]()
Nog maar twee werkdagen tot aan mijn vakaaaansie
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans![]()
We doen enorm ons best om de keuken Hansproof te maken. Dat is in dit geval om nergens voedsel te laten slingeren, nog geen kruimel.
Toch heeft ze vandaag nog twee dingen gevonden. Ik heb vanmiddag Ottolenghi-boter met peper en citroen door een kaasdoek laten gaan. Die kaasdoek werd gestolen en afgesabbeld.
En net lag er een theezakje op de vloer. Dat haalde ze uit het gootsteenzeefje. Dat zeefje is onze blindspot en dat weet ze.
Had ik al verteld dat mevrouw mijn favoriete pollepel had gestolen en in haar bak had verstopt? Evenals een zak krentenbollen.
Thanksquote:Op maandag 31 mei 2021 22:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Enjoy!
[..]Hoogste tijd!
[..]Zijn jij en K nu samen in therapie, of eerst afzonderlijk? (Ik heb geen idee hoe dat werkt)
Hansje de gauwdiefquote:Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans![]()
We doen enorm ons best om de keuken Hansproof te maken. Dat is in dit geval om nergens voedsel te laten slingeren, nog geen kruimel.
Toch heeft ze vandaag nog twee dingen gevonden. Ik heb vanmiddag Ottolenghi-boter met peper en citroen door een kaasdoek laten gaan. Die kaasdoek werd gestolen en afgesabbeld.
En net lag er een theezakje op de vloer. Dat haalde ze uit het gootsteenzeefje. Dat zeefje is onze blindspot en dat weet ze.
Had ik al verteld dat mevrouw mijn favoriete pollepel had gestolen en in haar bak had verstopt? Evenals een zak krentenbollen.
Hansjequote:Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans![]()
Hans![]()
Bijna vakantie, veel plezier!quote:Op maandag 31 mei 2021 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het blijft toch een topshow… als je laptop besluit dat hij NUNUNUNU…. opnieuw moet opstarten terwijl je net in een meeting zit waarvan je voorzitter bent
Gelukkig had een andere deelnemer toevallig ook als host ingelogd waardoor de groep er niet uitvloog, startte de laptop meteen weer op en kon ik na een minuut of vijf weer aansluiten.
Was te verwachten… vorige week me boos gemaakt toen mijn nieuwe wachtwoord niet bleek te werken. Fijn dat de site niet aangaf dat ik cAPSLOCK aan had staan waardoor hoofd- en kleine letters omgedraaid werden.
En vanmorgen lukte de tweestaps authentificatie niet…. Omdat ik de verkeerde telefoon pakte voor de bevestiging![]()
![]()
![]()
Nog maar twee werkdagen tot aan mijn vakaaaansie
Ik heb het nog niet opgezegd, want ben nog aan het dubben. Ik heb namelijk best redelijk vaak nog een dagje of een weekend vrij waarin ik een dagje kan werken voor de GGD. Maar wellicht wordt het gewoon teveel.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Blijf je prikken, of is het nu klaar?
Heel veel succes en plezier met de nieuwe baan morgen!![]()
Klinkt pittig!quote:Op maandag 31 mei 2021 22:20 schreef Barreltje het volgende:
We doen nu relatie evaluatie therapie.. om te kijken of er een grond is om samen verder te kunnen gaan..
Eerst een uur samen therapie en dan individueel een uur met de therapeut..
Ik had net m'n uurtje.. was heftig.. maar wel weer wat inzicht gehad..
O ja, morgen is het 1 juniquote:Op maandag 31 mei 2021 22:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet opgezegd, want ben nog aan het dubben. Ik heb namelijk best redelijk vaak nog een dagje of een weekend vrij waarin ik een dagje kan werken voor de GGD. Maar wellicht wordt het gewoon teveel.
Uiteraard beslis je zelf. Maar lijkt me best pittig (en supertof!), die nwe baan van jou. En nog met het (denken over het) bouwen ve huis bezig. Ik persoonlijk zou me daarop concentrerenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet opgezegd, want ben nog aan het dubben. Ik heb namelijk best redelijk vaak nog een dagje of een weekend vrij waarin ik een dagje kan werken voor de GGD. Maar wellicht wordt het gewoon teveel.
Oh en dank! Wel een beetje zenuwachtig hoor![]()
Merci!quote:Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O ja, morgen is het 1 juni
Succes op je eerste werkdag aldaar
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh jongens, ik heb zo'n heerlijke "gelukkig in de liefde"-vibe nu![]()
Zo lang niet gehad in mijn (totale) leven. Ga er ff heerlijk van genieten
quote:
Veel plezier morgen!quote:
Gogogo girl!quote:Op maandag 31 mei 2021 22:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Merci!![]()
(Ik heb nieuwe schoenen, een medisch scharensetje, een notitieboekje waarin ik al wat geheugensteuntjes heb gekalkt, ik had al een klokje.... nu nog mijn brood smeren en morgenochtend alleen nog even mijn benen scheren () want dat was de vorige keer met het omkleden zo'n momentje waarvan ik dacht; hmm.......
maar verder ben ik er klaar voorDenk ik. Hoop ik.
)
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Komt wel goed hoor. Er lijkt de laatste weken iets veranderd te zijn in mijn energievoorraad. Ik hou het in de gaten. Veranderingen zijn prima maar ik wil wel graag weten hoe en wat aangezien ik nooit zomaar kan doen wat ik wil zonder nog dagen met de naweeën te zitten. Even wat beter vinger aan de pols houden dus.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Zorg goed voor jezelf he? Dat "instorten" is niet de bedoeling:N
Je zit er bovenop kennelijk, topquote:Op maandag 31 mei 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Er lijkt de laatste weken iets veranderd te zijn in mijn energievoorraad. Ik hou het in de gaten. Veranderingen zijn prima maar ik wil wel graag weten hoe en wat aangezien ik nooit zomaar kan doen wat ik wil zonder nog dagen met de naweeën te zitten. Even wat beter vinger aan de pols houden dus.
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Die Hans![]()
Heel veel succes morgen @:Candaasje
Dat klinkt best pittig @:Barreltje
De tulp van @:sigme leek haast een never ending story, maar nu dan toch bijna
Hier is het balkon bijna in zomerstandHeerlijk dat balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Dit balkon is ook bloedheet. Vanaf ca 14 uur pal de zon erop en vanaf van 1630 piept die ook onder de parasolquote:Op maandag 31 mei 2021 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Candaasje spannend! Maar wel heel erg leuk spannendVergeet niet te genieten en ik voorspel dat je morgenavond heel moe bent
Fijn balkon, KaatjeMijn balkon is smaller en bloedheet als het warm is, dat van jou ziet er vele malen prettiger uit.
voor Barreltje
EnHansje
Poes mag niet in de keuken, dus dat scheelt al allerlei ontvreemding zie ik al.
Ook inpandig, geen zuchtje windquote:Op maandag 31 mei 2021 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit balkon is ook bloedheet. Vanaf ca 14 uur pal de zon erop en vanaf van 1630 piept die ook onder de parasol
Yep, alleen als het een beetje lekker weer is, dan staat er natuurlijk wel windquote:
Stil dan, niet je tweede scherm aan bij toffe films, dude!quote:Op maandag 31 mei 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
HIer staat Bad Times at the El Royale op
Ik hou wel van dat soort mindfuck films.
Haha die Hansquote:Op maandag 31 mei 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hans![]()
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oef, heb je helemaal geen buiten?quote:Op maandag 31 mei 2021 23:05 schreef Tele6 het volgende:
Hier geen balkon
Ik woon hier perfect maar ik zou wel graag nog iets van een mini balkonnetje hebben. Die van @:Kaatje1 is erg aantrekkelijk.
Vorig jaar heb ik veel in de vensterbank gezeten, maar nu heb ik meer planten en is het moeite
Gouden keeltje van Cynthia Erivo , met een revolver op haar gerichtquote:Op maandag 31 mei 2021 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Stil dan, niet je tweede scherm aan bij toffe films, dude!
4-5. Niet voor eten, of misschien toch wel, in de keuken opscheppen en dan buiten eten met bord op schootquote:Op maandag 31 mei 2021 23:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Stil dan, niet je tweede scherm aan bij toffe films, dude!
@:Candaasje Knetterveel succes joh - zet 'm op!
@:Blues Goeie meeuwen @:Kaatje1 dat ziet er een puik balkon uit, met hoeveel mensen kun je er een beetje comfortabel op in onpandemische omstandigheden?
Suc6quote:Op maandag 31 mei 2021 22:28 schreef Candaasje het volgende:
Merci!![]()
(Ik heb nieuwe schoenen, een medisch scharensetje, een notitieboekje waarin ik al wat geheugensteuntjes heb gekalkt, ik had al een klokje.... nu nog mijn brood smeren en morgenochtend alleen nog even mijn benen scheren () want dat was de vorige keer met het omkleden zo'n momentje waarvan ik dacht; hmm.......
maar verder ben ik er klaar voorDenk ik. Hoop ik.
)
Dank je lieverdquote:Op maandag 31 mei 2021 23:08 schreef Tele6 het volgende:
Verder @:Candaasje veel plezier daar! Hou ons op de hoogte!
Kun je anekdotes delen of heb je met beesten ook medisch beroepsgeheim of zo?
@:Whiskers2009 fijn
@:Lucky_Strike avondeten koken is bij mij ook regelmatig het moment waarop ik concludeer dat het op is voor die dag. Superhandig idd.wat hebben jullie uiteindelijk gegeten?
@:Blues mooi!
@:sigme bedankt voor het op de hoogte houden mbt horrortulp
Wie nog verder? #bijlees
Nop. Mijn rijkelijke 28 m² heeft een dubbel kiep/klapraam en daar houdt 't wel op. En niet begane grond, dus op de vensterbank zitten is ook niet héél ontspannenquote:
Hou je mond! Film kijken!quote:Op maandag 31 mei 2021 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gouden keeltje van Cynthia Erivo , met een revolver op haar gericht
Oh wat stom! En niet zomaar te fixen door iemand anders?quote:Op maandag 31 mei 2021 23:09 schreef minilot het volgende:
Aangaande zonnepanelen: wij hebben momenteel voor een paar duizend euro aan niet-betaalde zonnepanelen op het dak liggen die niet-betaald worden omdat ze ruk neergelegd zijn en überhaupt niet (als in: helemaal niet) functioneren.Het is een te lang (en tamelijk onboeiend) verhaal voor hier zo op weg naar bed, maar voor de lui in deze SC die min of meer in mijn regio wonen: koop maar geen zonnepanelen bij de firma Zon & Zo.
Geloof ik gelijkquote:Op maandag 31 mei 2021 23:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nop. Mijn rijkelijke 28 m² heeft een dubbel kiep/klapraam en daar houdt 't wel op. En niet begane grond, dus op de vensterbank zitten is ook niet héél ontspannen![]()
Maar hé. Ik heb m'n eigen keuken en eigen badkamer met m'n eigen combimagnetron en m'n eigen thermostaatkraan. En ik heb een kleedje en een schommelstoel voor het raam. @:Kaatje1 en @:Barreltje kunnen getuigen dat ik het prachtig voor elkaar heb.
quote:Op maandag 31 mei 2021 23:09 schreef minilot het volgende:
Aangaande zonnepanelen: wij hebben momenteel voor een paar duizend euro aan niet-betaalde zonnepanelen op het dak liggen die niet-betaald worden omdat ze ruk neergelegd zijn en überhaupt niet (als in: helemaal niet) functioneren.Het is een te lang (en tamelijk onboeiend) verhaal voor hier zo op weg naar bed, maar voor de lui in deze SC die min of meer in mijn regio wonen: koop maar geen zonnepanelen bij de firma Zon & Zo.
Ik hoop ook op updates van Candaasje. Maar vooral dat ze ons niet vergeet in de druktequote:Op maandag 31 mei 2021 23:08 schreef Tele6 het volgende:
Verder @:Candaasje veel plezier daar! Hou ons op de hoogte!
Kun je anekdotes delen of heb je met beesten ook medisch beroepsgeheim of zo?
@:Whiskers2009 fijn
@:Lucky_Strike avondeten koken is bij mij ook regelmatig het moment waarop ik concludeer dat het op is voor die dag. Superhandig idd.wat hebben jullie uiteindelijk gegeten?
@:Blues mooi!
@:sigme bedankt voor het op de hoogte houden mbt horrortulp
Wie nog verder? #bijlees
En vast wel een parkje of iets in de buurt tochquote:Op maandag 31 mei 2021 23:10 schreef Tele6 het volgende:
Nop. Mijn rijkelijke 28 m² heeft een dubbel kiep/klapraam en daar houdt 't wel op. En niet begane grond, dus op de vensterbank zitten is ook niet héél ontspannen![]()
Maar hé. Ik heb m'n eigen keuken en eigen badkamer met m'n eigen combimagnetron en m'n eigen thermostaatkraan. En ik heb een kleedje en een schommelstoel voor het raam. @:Kaatje1 en @:Barreltje kunnen getuigen dat ik het prachtig voor elkaar heb.
Wat zondequote:Op maandag 31 mei 2021 23:09 schreef minilot het volgende:
Net als MeMo hebben jullie ook fantastisch weer natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2021 23:20 schreef Blues het volgende:
Genieten hier met dat uitzicht op water en lampjes en af en toe zo'n meerkoet horen koeten
Hans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |