Was er niet pas hier een filmpje gepost van één of andere Australische verslaggever die Greta Thunberg een veeg uit de pan gaf? Het gaat alle kanten opquote:Op maandag 31 mei 2021 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opgevoed met 'vreten wat de pot schaft', datzelfde gezegd tegen hun kinderen maar opeens staan ze nu in de recalcitrante houding.
Hypocriete kutgeneratie.
0800 7070quote:Op maandag 31 mei 2021 11:42 schreef Celestien het volgende:
Mag ik een afspraak maken, is de website overbelast
quote:
Hij is niet voor niets ineens naar een andere functiequote:Op maandag 31 mei 2021 11:38 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-gevangenis-a4045348
De faalhazen van VWS vinden dat VWS het geweldig gedaan heeft en dat een enquête er niet moet komen. Man man man.
@:molo
Vriendin van me 2 juni en 7 juli.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gemist, sorry, top! Valt nog altijd goed qua planning.
Die was ook mooi inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Was er niet pas hier een filmpje gepost van één of andere Australische verslaggever die Greta Thunberg een veeg uit de pan gaf? Het gaat alle kanten op
Zo te zien heb je gelijkquote:Op maandag 31 mei 2021 11:40 schreef speknek het volgende:
Ah de Millennials beginnen aan de beurt te komen, vanaf nu ligt de website plat.
Gezeik incoming dat de site niet 'mobile-ready' is in 3... 2.. 1..quote:Op maandag 31 mei 2021 11:40 schreef speknek het volgende:
Ah de Millennials beginnen aan de beurt te komen, vanaf nu ligt de website plat.
Doe maar even niet proberen, kom ik er misschien wel door.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:42 schreef Celestien het volgende:
Mag ik een afspraak maken, is de website overbelast
En welke krijg jij, dat moet er bij staan.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pfizer of Moderna voor deze geboortejaren.
1979 of 1980? Woont ze in een uithoek van Nederland (Friesland schijnt bijvoorbeeld heel snel te gaan)?quote:
*Vleespet slap*quote:
Ikd enk dat regio inderdaad nogal verschil kan maken.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel een andere regio zijn, ik kreeg hier echt niets voor 12 juni in beeld
Altijd leuk, Groot-Ammers.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:40 schreef alpeko het volgende:
1980
10 juni de eerste
16 juli de tweede
Beiden in Den Bosch, 20 min rijden. Breda is dichterbij maar prima optie. Andere opties waren Groot-Ammers of Dordrecht. Dordrecht idem 20 min. Groot-Ammers is wel![]()
Tja. Kan enige scepsis rondom het vaccin wel begrijpen maar dit is wel érg kinderachtig en opzichtig tegendraads zijn.quote:
Lekker met het pontje naar Groot-Ammers. Sta je niet in de rij voor de vaccinatielocatie, sta je in de rij om de veerboot op te mogenquote:Op maandag 31 mei 2021 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd leuk, Groot-Ammers.
Moet er nog steeds achter komen waar dat 'Groot' nu voor staat...
Dat Cross-Fit kan me gestolen worden. Maar ik heb een behoorlijk onderscheid tussen vegetariërs en mensen die geen vlees eten. Als je aan zoiets een belangrijk deel van je identiteit gaat ontlenen en mij er mee lastig valt ga je op dezelfde negeerknop als jehova getuigen.quote:
Een internetheld.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja. Kan enige scepsis rondom het vaccin wel begrijpen maar dit is wel érg kinderachtig en opzichtig tegendraads zijn.
Voor de vogels denk ikquote:Op maandag 31 mei 2021 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd leuk, Groot-Ammers.
Moet er nog steeds achter komen waar dat 'Groot' nu voor staat...
Ja verschilt sowieso heel erg per regio. Ik heb anderhalve week al kunnen boeken en toen was de eerste mogelijkheid hier 7 juni. Zat dus bijna drie weken tussen. Kon misschien wel eerder ergens verder weg, maar niet naar gekeken, ik dacht dat dat normaal was.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel een andere regio zijn, ik kreeg hier echt niets voor 12 juni in beeld
Ervanuitgaande dat er 800.000 worden gebruikt voor eerste prik of is dat ergens genoemd?quote:Op maandag 31 mei 2021 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Kunnen we een beetje monitoren of dit redelijk volgens plan verloopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |