En welke krijg jij, dat moet er bij staan.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pfizer of Moderna voor deze geboortejaren.
1979 of 1980? Woont ze in een uithoek van Nederland (Friesland schijnt bijvoorbeeld heel snel te gaan)?quote:
*Vleespet slap*quote:
Ikd enk dat regio inderdaad nogal verschil kan maken.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel een andere regio zijn, ik kreeg hier echt niets voor 12 juni in beeld
Altijd leuk, Groot-Ammers.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:40 schreef alpeko het volgende:
1980
10 juni de eerste
16 juli de tweede
Beiden in Den Bosch, 20 min rijden. Breda is dichterbij maar prima optie. Andere opties waren Groot-Ammers of Dordrecht. Dordrecht idem 20 min. Groot-Ammers is wel![]()
Tja. Kan enige scepsis rondom het vaccin wel begrijpen maar dit is wel érg kinderachtig en opzichtig tegendraads zijn.quote:
Lekker met het pontje naar Groot-Ammers. Sta je niet in de rij voor de vaccinatielocatie, sta je in de rij om de veerboot op te mogenquote:Op maandag 31 mei 2021 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Altijd leuk, Groot-Ammers.
Moet er nog steeds achter komen waar dat 'Groot' nu voor staat...
Dat Cross-Fit kan me gestolen worden. Maar ik heb een behoorlijk onderscheid tussen vegetariërs en mensen die geen vlees eten. Als je aan zoiets een belangrijk deel van je identiteit gaat ontlenen en mij er mee lastig valt ga je op dezelfde negeerknop als jehova getuigen.quote:
Een internetheld.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja. Kan enige scepsis rondom het vaccin wel begrijpen maar dit is wel érg kinderachtig en opzichtig tegendraads zijn.
Voor de vogels denk ikquote:Op maandag 31 mei 2021 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja verschilt sowieso heel erg per regio. Ik heb anderhalve week al kunnen boeken en toen was de eerste mogelijkheid hier 7 juni. Zat dus bijna drie weken tussen. Kon misschien wel eerder ergens verder weg, maar niet naar gekeken, ik dacht dat dat normaal was.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal wel een andere regio zijn, ik kreeg hier echt niets voor 12 juni in beeld
Ervanuitgaande dat er 800.000 worden gebruikt voor eerste prik of is dat ergens genoemd?quote:Op maandag 31 mei 2021 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Kunnen we een beetje monitoren of dit redelijk volgens plan verloopt..
Ik snap dat echt niet, ook niet die idioot die het over een 'executiebevel' heeft. Laat wel zien wat voor clowns er in dit land rondlopen.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt de groep die geen vaccin wil ook spontaan heel militant te worden.
Het zijn net Vegans en Cross-Fitters die welhaast ontploffen als ze het niet elk uur van de daken kunnen schreeuwen.
Waar de VVV allemaal niet goed voor is: https://www.vvvzhz.nl/nl/(...)-plaats/groot-ammersquote:Op maandag 31 mei 2021 11:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
quote:De naam Groot-Ammers is afgeleid van Ammers dat water betekent. Ammers was vroeger een moerasriviertje. Groot is er voorgevoegd ter onderscheiding van Klein-Ammers (Ammerstol) dat aan de overkant van de rivier de Lek ligt.
Keuze uit Ammerstol en Schoonhoven, altijd net weg wanneer jij aankomtquote:Op maandag 31 mei 2021 11:48 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lekker met het pontje naar Groot-Ammers. Sta je niet in de rij voor de vaccinatielocatie, sta je in de rij om de veerboot op te mogen
Ik ook niet maar dat kon wel een paar uur duren.quote:
Door tegenvallende leveringen is dat nog niet nodig/mogelijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:51 schreef Caland het volgende:
Wat is er nou eigenlijk nog over van die prikevents en ziekenhuizen die allemaal gingen meedoen? Lees daar eigenlijk niks meer over.
Zelfs voor een Ooievaar is het nog niet zo'n 'groot' dorp.quote:
Zoals het hoort. Ik heb een tijdje rondgewandeld bij Harman-Kardon in Groot-Ammers. Wat een feest was dat om iedere dag te komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Keuze uit Ammerstol en Schoonhoven, altijd net weg wanneer jij aankomt
Nee, dat komt door de Rabobank.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:54 schreef Questular het volgende:
Kan ik eindelijk alle stappen doorlopen en op Maak afspraak klikken krijg ik weer een melding dat het te druk is.
Is dit ook de schuld van Hugo?
Volgens bepaalde figuren in COR zeer zekerquote:Op maandag 31 mei 2021 11:54 schreef Questular het volgende:
Kan ik eindelijk alle stappen doorlopen en op Maak afspraak klikken krijg ik weer een melding dat het te druk is.
Is dit ook de schuld van Hugo?
shit ik moest 11 minuten fietsenquote:Op maandag 31 mei 2021 11:51 schreef popje het volgende:
GELUKT! 7 juni en 13 juli in Amsterdam, op 5 minuten fietsen van mijn huis :-), voelt echt een beetje als een bevrijding, werd helemaal blij hahaha.
Ik was voorbereid... printscreens gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2021 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat kon wel een paar uur duren.
Ik wilde de afspraken vast in mijn werkagenda noteren maar ik heb de tijden niet opgeschreven
Slimquote:Op maandag 31 mei 2021 11:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was voorbereid... printscreens gemaakt
Ik zat vooraf te vloeken Week 24 zou precies onze vakantie (in NL) week zijn. Dat was lastig plannen want we zijn op 3 plekken. En online wordt de 2e afspraak op dezelfde locatie gepland. Om nou in Overijssel/Gelderland terug te moeten. Maar ik kreeg als vroegste optie dus precies de dag dat ik vrij ben die avond. Nog voordat we weg gaan op de maandag.
Of in een kabelbaan, attractie, rondleiding door smalle gebouwen, zwembad, banaan, safari auto etc. Best wel vaak dus.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het schijnveiligheid, want hoe vaak zit je nou echt dicht op een kluitje op een vakantieland.
Hooguit op een terras in de buitenlucht. / restaurant.
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik eindelijk een afspraak maken, kan ik niet inloggen op de website omdat het te druk is.![]()
![]()
Mooie datum.quote:
Mooi! Locatie dichtbij huis?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef Questular het volgende:
1e vaccinatie
Vrijdag
11 juni 2021
18:30
2e vaccinatie
Vrijdag
16 juli 2021
18:15
![]()
![]()
Gedaan, we lopen goed op schema zo te zien met nu 1980, die worden dan meestal binnen 1-2 weken geprikt.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag deze in de OP?
[ afbeelding ]
Kunnen we een beetje monitoren of dit redelijk volgens plan verloopt..
Was dat de eerste dagen dat het kon, of dat jij kon? Ik had gehoopt dat je dezelfde dag nog kan gaan (als je snel bent) is dat het geval?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef Questular het volgende:
1e vaccinatie
Vrijdag
11 juni 2021
18:30
2e vaccinatie
Vrijdag
16 juli 2021
18:15
![]()
![]()
Ja, met een plak roombotercake maar zou er niet op rekenen.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mag vandaag. Ik zie er tegenop, zowel de prik als de mogelijke bijwerkingen.
Ik hoop dat ze op mijn lokatie toch op z'n minst een kop koffie tijdens het wachten verstrekken.
Wow, dat is rap!quote:Op maandag 31 mei 2021 12:12 schreef NCIS het volgende:
'79 hier. Net een afspraak gemaakt voor a.s woensdag (2-6), tweede 14-7. In Amersfoort
dat zou geen goede planning zijnquote:Op maandag 31 mei 2021 12:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was dat de eerste dagen dat het kon, of dat jij kon? Ik had gehoopt dat je dezelfde dag nog kan gaan (als je snel bent) is dat het geval?
Ja, vond ik ook. Tweede suggestie was pas 18 Juni in Barneveld geloof ikquote:
1e beschikbare datum vanuit het systeem.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was dat de eerste dagen dat het kon, of dat jij kon? Ik had gehoopt dat je dezelfde dag nog kan gaan (als je snel bent) is dat het geval?
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gezeik incoming dat de site niet 'mobile-ready' is in 3... 2.. 1..
Damn, dat is een stuk langer wachten dan ik dacht.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
1e beschikbare datum vanuit het systeem.
Zit wel een groot verschil tussen locaties, sommige kun je binnen 3 dagen al een afspraak maken, sommigen pas later in juni.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zit in Amsterdam. Veel mensen maar wel 3 of 4 locaties. Ben benieuwd... ben pas later deze week aan de beurtquote:Op maandag 31 mei 2021 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit wel een groot verschil tussen locaties, sommige kun je binnen 3 dagen al een afspraak maken, sommigen pas later in juni.
Ik moest in Amersfoort 10 dagen wachten op de eerste afspraak. Daarna heb ik een Utrechtste postcode ingevoerd en in Utrecht kon ik na 4 dagen langskomen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit wel een groot verschil tussen locaties, sommige kun je binnen 3 dagen al een afspraak maken, sommigen pas later in juni.
Ja het is ook echt een flinke operatie hier in de Jaarbeurs.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik moest in Amersfoort 10 dagen wachten op de eerste afspraak. Daarna heb ik een Utrechtste postcode ingevoerd en in Utrecht kon ik na 4 dagen langskomen.
quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Wat zijn mensen toch verschrikkelijk makkelijk te beïnvloeden. Ongelofelijk.
Want?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Wordt wakker!11quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Daarom werkt propaganda en reclame ook.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Vaccinatieparanoia ook, maar daarom is dit ook weer een sterk staaltje projectie.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daarom werkt propaganda en reclame ook.
Je bedoelt die wappies? Verbaas ik me ook altijd over.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Dat is dus wel gek, want gisteren kon men helemaal geen afspraak maken in mijn woonplaats, ik kon het vandaag wel. Wel pas 18 juni, maar het kon wel weer.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat in Brabant en Twente sommige locaties wel al helemaal vol zitten
Verlicht ons a.u.b. met je kennis oh heldere denker.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Fijn hoor! Ik had heel graag mijn tweede prik voor mijn vakantie gehad (12-7), maar dat lukt niet meer. Dus ik mag zo gaan proberen om die tweede afspraak te verzetten. Ik hoop dat dat vlot gaat.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:27 schreef TheVulture het volgende:
1e afspraak voor 9 juni, wel een half uur enkele reis but who cares
Zeg dat wel. Al die wappies die in de meest idiote complottheorieën en samenzweringen geloven. Alles blind aannemen zonder enige factchecking. Zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:21 schreef hjansen82 het volgende:
Niet doen, Utrecht voor de Utrechtersquote:Op maandag 31 mei 2021 12:19 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik moest in Amersfoort 10 dagen wachten op de eerste afspraak. Daarna heb ik een Utrechtste postcode ingevoerd en in Utrecht kon ik na 4 dagen langskomen.
Het scheelt dan uiteindelijk ook niet heel veel of je nou een medische indicatie hebt of niet, want ik heb vrijdag de eerste prik gehad (had wellicht een weekje eerder gekund, maar de uitnodiging bleek nog afgeleverd op m'n oude adres).quote:Op maandag 31 mei 2021 12:31 schreef Nielsch het volgende:
Hopelijk kan ik morgen over overmorgen (1982)! Omdat ik een week of 4 geleden Corona heb gehad, hoef ik maar 1 prik als het goed is.
Mijn vriend moest dat vrijdag, die werd 2x uit het gesprek gegooid, pas de derde keer was het raakquote:Op maandag 31 mei 2021 12:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fijn hoor! Ik had heel graag mijn tweede prik voor mijn vakantie gehad (12-7), maar dat lukt niet meer. Dus ik mag zo gaan proberen om die tweede afspraak te verzetten. Ik hoop dat dat vlot gaat.
Chip wordt direct geactiveerd.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Hij zit er in! Geen koffie met cake in de wachtruimte.
Wel mogen de mondkapjes af als je gevaccineerd bent. Werkt dat spul zo snel
Ah, vandaar. Daar had ik niet bij stilgestaan.quote:
We hebben inmiddels glasvezel bijna overal he. Data is in enkele seconden binnengeladenquote:Op maandag 31 mei 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Mondkapje af zodat medewerkers rap kunnen zien of je een (vasovagale) aanval krijgt.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Heeft te maken met gezondheidscheck. Zo kunnen ze je gelaat zien en of er al laserstralen uit je ogen, mond en/of oren komen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:37 schreef miss_sly het volgende:
En of je niet ineens zonder hulp tegen wanden en plafonds kunt klimmen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft te maken met gezondheidscheck. Zo kunnen ze je gelaat zien en of er al laserstralen uit je ogen, mond en/of oren komen.
En of je niet stiekem zelf meegenomen cake zit te eten zonder uit te delen natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft te maken met gezondheidscheck. Zo kunnen ze je gelaat zien en of er al laserstralen uit je ogen, mond en/of oren komen.
Gewoon thermosfles meenemen met bier erin.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En of je niet stiekem zelf meegenomen cake zit te eten zonder uit te delen natuurlijk.
Na een uur nog steeds niets hoorquote:
Er hebben vandaag in totaal 89 mensen door rood gefietst.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Altijd maar weer dat tuig uit het Gooi.
Tijd om de Goelags weer te openen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Er hebben vandaag in totaal 89 mensen door rood gefietst.
Het verbaasd me gewoon wat mensen er voor over hebben om dit jaar maar de Algarve te kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Al die wappies die in de meest idiote complottheorieën en samenzweringen geloven. Alles blind aannemen zonder enige factchecking. Zorgwekkende ontwikkeling.
Ja want dat is ook echt waar het allemaal om gaatquote:Op maandag 31 mei 2021 12:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het verbaasd me gewoon wat mensen er voor over hebben om dit jaar maar de Algarve te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |