Wat lastig lijkt me dit. Wees in ieder geval niet te hard voor jezelf, zolang Hannah goed verzorgd wordt en de nodige knuffels krijgt komt het echt wel goed met haarquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:22 schreef Nanuke het volgende:
Verder heb ik maar weinig bij te dragen. Mijn oudste vraagt/eist zoveel aandacht dat ik geregeld het idee heb dat ik Hannah alleen maar van bed naar box naar borst aan het verplaatsen ben. Ik ben helemaal niet zo'n babymens, maar ik voel me wel soort van verdrietig/schuldig omdat ik zo weinig echte aandacht heb voor haar.
En ik weet dat ik daar ook soort van zelf voor kies, maar ik wil mijn dagen ook nog enigszins leuk houden en dus trekt Hannah vaker dan me lief is aan het kortste eind.![]()
Zwaar he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:22 schreef Nanuke het volgende:
Verder heb ik maar weinig bij te dragen. Mijn oudste vraagt/eist zoveel aandacht dat ik geregeld het idee heb dat ik Hannah alleen maar van bed naar box naar borst aan het verplaatsen ben. Ik ben helemaal niet zo'n babymens, maar ik voel me wel soort van verdrietig/schuldig omdat ik zo weinig echte aandacht heb voor haar.
En ik weet dat ik daar ook soort van zelf voor kies, maar ik wil mijn dagen ook nog enigszins leuk houden en dus trekt Hannah vaker dan me lief is aan het kortste eind.![]()
Herkenbaar ditquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:22 schreef Nanuke het volgende:
Wat een ontzettend lief gebaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Gaddle ik woon in Utrecht, en neem met alle liefde je kindjes een keer mee naar de speeltuin ofzo zodat jij even bij kan slapen, mocht je daar behoefte aan hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bfd gemist, maar moet dit plaatje nog even delen hoor.![]()
Blijkbaar houdt ze niet van douchen (ze gaat altijd in bad). Man man, wat een geluid komt er uit zo'n baby.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat lief van je. Een pm is misschien wel handig.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Gaddle ik woon in Utrecht, en neem met alle liefde je kindjes een keer mee naar de speeltuin ofzo zodat jij even bij kan slapen, mocht je daar behoefte aan hebben!
Leuk! Wij hadden een abo vanaf dat Noor 1 was. Uiteindelijk is het een hele dure speeltuin geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:44 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mijlpaaltje! Ga vandaag voor het eerst alleen met de twee kindjes naar de dierentuin.
Neem de buggy mee, zodat ik ze kan afwisselen met lopen/de draagzak. Ben benieuwd wat Zielie er van gaat vinden.
Bij U. had ik ook een abo en gingen we maandelijks. Ga nu ook weer abo’s afsluiten. Na 2 keer heb je het er al uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk! Wij hadden een abo vanaf dat Noor 1 was. Uiteindelijk is het een hele dure speeltuin geweest
Die in Nuenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:58 schreef Aure het volgende:
Jaaa dierentuinwij zijn laatst weer geweest en hebben het babyolifantje gezien
Binnenkort maar eens even fixen dat al onze abo's op een gezinsding komen te staan nu Jip 3 is geworden.
Ik was je net aan het pm'en toen ik die van jou binnen kreeg, ik heb je geantwoord!quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:30 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Wat lief van je. Een pm is misschien wel handig.
Baby olifantje én baby op één fotoquote:
Oh het is wel je grote? Oepsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |