Morgen 2728!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:12 schreef SQ het volgende:
[..]
23/24 graden hoor, gewoon lekker voorjaarsweer. Maar omdat omslag vindt iedereen het meteen superwarm volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:54 schreef Aure het volgende:
Ik zweer nog steeds bij van die neuspeertjes (gecombineerd met zoutoplossing), het voelt wel een beetje als je baby martelen, maar werkt hier thuis het beste.Das geen baby martelen hoor, gewoon doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lag net zo heerlijk te slapenHet waren fijne 45 minuten. De eikel slaapt nu uiteraard verder in de draagzak
En dat heeft een reden. Dit is namelijk niet hoe borstvoeding werkt. Je borst moet gestimuleerd worden om melk aan te maken. Iedere keer dat je een flesje afgekolfde melk, donormelk of kunstvoeding geeft zonder zelf af te kolven zal uiteindelijk leiden tot minder melkproductie. Vooral op de leeftijd van jouw kindje. De eerste weken 8-12 keer voeden is heel belangrijk om in de maanden later je productie goed te houden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
dat stukje combineren mis ik al jaren op de gerenommeerde sites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |