OMG..quote:Op maandag 14 juni 2021 12:00 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ik vond de kraamtijd juist extreem chill. Ootje is ons eerste kindje dus we hadden geen flauw idee waar we aan begonnen waren dus we konden zó relaxed en chill opstarten zonder ruis van de buitenwereld. Geen grijpgrage handen in de wandelwagen als we buiten waren, geen verre tantes en ooms die met hun nicotinepoten aan hem zaten. Nu het weer allemaal wat rustiger is en hij de 8 maanden gepasseerd is merk ik wel dat we zelf ook wat relaxter worden en we meer mensen uitnodigen.
Al is nu weer de deur op slot want afgelopen week heeft de kleine man 2 nachten in het ziekenhuis doorgebracht na een (waarschijnlijk) pseudokroep aanval. Maar omdat ie al sinds maart aan de blaftyfus is (hoesten is nooit weggegaan) hebben ze hem wat langer gemonitord en krijgt hij nu puffers. Kan ook zijn omdat ik de hele SEH bij elkaar heb gejankt en geschreeuwd toen de kinderarts hem weer met een setje paracetamol zetpillen naar huis wilde sturen terwijl ie naar adem lag te happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij is alweer 4 maanden, ik vind het veel te snel gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door SQ op 15-06-2021 10:46:50 ]disclaimer
Je mag best gewoon "dikzak" zeggen hoor, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh @:Framblij en @:PKM![]()
@:SQ Goud is echt een flinkerd vergeleken bij Noud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |