abonnement Unibet Coolblue
pi_199706165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom denk je? Probeer zelf eens een reden te verzinnen
En om mijn mening bij te stellen. Ik ben niet tegen vaccins. Maar waarom niet enkel de kwetsbaren en de ouderen vaccineren en stoppen met de flauwekul campagne. En als mensen het willen voor reizen dan nemen ze het vaccin of een andere reden. Maar gewoon stoppen met deze massa hysterie middels sociale druk , massa en sociale media om gezonde mensen en jongeren te gaan vaccineren. Daar worden we echt niet beter van.
Check it out
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:32:19 #277
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199706207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:29 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

En om mijn mening bij te stellen. Ik ben niet tegen vaccins. Maar waarom niet enkel de kwetsbaren en de ouderen vaccineren
Omdat jongeren en niet kwetsbaren het nog steeds kunnen doorgeven en zeker aan kwetsbaren en ouderen bij wie een vaccin minder goed werkt. Daarnaast heb je een grote groep kwetsbaren die zich niet kunnen laten vaccineren
quote:
en stoppen met de flauwekul campagne.
Ik neem aan dat nu je de verklaring leest je de campagne wel snapt
quote:
En als mensen het willen voor reizen dan nemen ze het vaccin of een andere reden. Maar gewoon stoppen met deze massa hysterie middels sociale druk , massa en sociale media om gezonde mensen en jongeren te gaan vaccineren. Daar worden we echt niet beter van.
Laten we ook gezonde babies niet meer vaccineren tegen mazelen en polio... onzin allemaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199706296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Omdat jongeren en niet kwetsbaren het nog steeds kunnen doorgeven en zeker aan kwetsbaren en ouderen bij wie een vaccin minder goed werkt. Daarnaast heb je een grote groep kwetsbaren die zich niet kunnen laten vaccineren
[..]

Ik neem aan dat nu je de verklaring leest je de campagne wel snapt
[..]

Laten we ook gezonde babies niet meer vaccineren tegen mazelen en polio... onzin allemaal
Dat is onzin, gevaccineerden kunnen het virus nog steeds doorgegeven. Misschien wel in mindere mate, maar je bent niet 100 procent veilig. Baby's worden ingeënt met veilige vaccins die al jaren bestaan. En niet met m-rna vaccins. Daarnaast is er niks bekend over lange termijn effecten van de m-rna vaccins. Dat risico moet je met baby's en niet volgroeide volwassenen niet nemen. Voor kwetsbaren zijn de risico van corona veel groter dan het risico van het vaccin, en is dus te verkopen. Maar waarom moeten gezonden mensen zich daar aan wagen.
Check it out
pi_199706324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 95% effectief?
Wat snap je niet aan mensen die zich om medische redenen niet kunnen laten vaccineren?
Wat snap je eigenlijk wel?
Geen risico is ooit 100% uit te sluiten. Degene die in die groep van 5% valt waarbij het vaccin niet werkt moet daadwerkelijk eerst iemand tegen komen die daadwerkelijk covid heeft en besmettelijk is, alvorens besmet te raken. Aangezien ruim 80% bereid is om zich te laten vaccineren is deze kans bijzonder klein om een ongevaccineerd iemand tegen te komen die ook nog eens covid heeft, we doen alsof iedereen op dit moment besmettelijk rondloopt terwijl dit niet zo is.

We bekommerden ons ook nooit om de mensen die omwille van auto immuunziektes en zwangerschappen en een hoog medisch risico risico lopen op ernsig verloop van de griep en dus geen griepprik kunnen nemen. Deze mensen moeten zich dan maar wat vaker afschermen in het griepseizoen, zoals ze ook eerst al deden. Maar nu het ineens covid is moeten we rekening met iedereen en ieder mogelijk scenario houden? Wat een onzin.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:43:37 #280
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199706371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:38 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dat is onzin, gevaccineerden kunnen het virus nog steeds doorgegeven. Misschien wel in mindere mate, maar je bent niet 100 procent veilig.
In zeer veel mindere mate (dacht 30x minder) en wat denk je dat het effect is als veel mensen zijn gevaccineerd? dan wordt dat risico dus nog vele male kleiner. Is dus geen onzin wat ik zeg, wat jij zegt daarentegen....
quote:
Baby's worden ingeënt met veilige vaccins die al jaren bestaan. En niet met m-rna vaccins.
Oh?
Een kleine greep uit de bijwerkingen van het Polio vaccin. kans <1:100
Pijn op de plaats van de injectie, zelden met roodheid, zwelling of harde plek onder de huid.

Flauwvallen. Meestal gebeurt dit vlak voor, tijdens of na de vaccinatie.

Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn, verminderde eetlust, misselijkheid of buikpijn.

Zenuwproblemen, waarbij u last kunt krijgen van een tintelend of doof gevoel in de ledematen.

Overgevoeligheid. U kunt dat merken aan huiduitslag, galbulten of jeuk.

Bij kinderen onder de vijf jaar: stokkende ademhaling, waardoor het kind blauw kan aanlopen en flauwvallen.
quote:
Daarnaast is er niks bekend over lange termijn effecten van de m-rna vaccins.
Jawel daarvan is bekent dat ze binnen 3 weken uit je lijf zijn.
quote:
Dat risico moet je met baby's en niet volgroeide volwassenen niet nemen. Voor kwetsbaren zijn de risico van corona veel groter dan het risico van het vaccin, en is dus te verkopen. Maar waarom moeten gezonden mensen zich daar aan wagen.
Oh nu is het plotseling babies en niet volgroeide volwassenen (whatever dat zijn). Dus volwassenen allemaal wel. Mooi dat je dat iig al inziet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199706446
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

In zeer veel mindere mate (dacht 30x minder) en wat denk je dat het effect is als veel mensen zijn gevaccineerd? dan wordt dat risico dus nog vele male kleiner. Is dus geen onzin wat ik zeg, wat jij zegt daarentegen....
[..]

Oh?
Een kleine greep uit de bijwerkingen van het Polio vaccin. kans <1:100
Pijn op de plaats van de injectie, zelden met roodheid, zwelling of harde plek onder de huid.

Flauwvallen. Meestal gebeurt dit vlak voor, tijdens of na de vaccinatie.

Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn, verminderde eetlust, misselijkheid of buikpijn.

Zenuwproblemen, waarbij u last kunt krijgen van een tintelend of doof gevoel in de ledematen.

Overgevoeligheid. U kunt dat merken aan huiduitslag, galbulten of jeuk.

Bij kinderen onder de vijf jaar: stokkende ademhaling, waardoor het kind blauw kan aanlopen en flauwvallen.
[..]

Jawel daarvan is bekent dat ze binnen 3 weken uit je lijf zijn.
[..]

Oh nu is het plotseling babies en niet volgroeide volwassenen (whatever dat zijn). Dus volwassenen allemaal wel. Mooi dat je dat iig al inziet
Heb je daar een wetenschappelijk bron voor? Ik heb nergens gelezen dat een m-rna na 3 weken uit lichaam is.
En verder is het een leuk verhaal allemaal . Maar conclusie geen vaccin. Ik laat me niet injecteren met een vaccin dat tijdelijk is goedgekeurd en het gaat het RIVM geen ene fuck aan of ik wel of gevaccineerd ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door hjansen82 op 01-06-2021 14:51:40 (fout) ]
Check it out
pi_199706513
quote:
Oranje-doelman Jasper Cillessen mist het EK met het Nederlands elftal. De doelman testte eerder deze week positief op het coronavirus en is om die reden niet naar Portugal afgereisd waar het Nederlands Elftal momenteel traint.

Bondscoach Frank de Boer vindt het een te groot risico om hem mee te nemen naar de Europese eindronde. De doelman van Valencia testte vorige week positief op corona en zit sindsdien thuis in quarantaine.
Dan ben je dus de 1e doelman van het Nederlands elftal en heb je jaren toegewerkt naar zo'n prestigieus toernooi en dan mag je dat toernooi straks op de bank thuis gaan bekijken omdat je je niet wilde vaccineren. |:(

Goede keuze trouwens van de Boer ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:14:46 #283
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199706815
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:48 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Heb je daar een wetenschappelijk bron voor? Ik heb nergens gelezen dat een m-rna na 3 weken uit lichaam is.
En verder is het een leuk verhaal allemaal . Maar conclusie geen vaccin. Ik laat me niet injecteren met een vaccin dat tijdelijk is goedgekeurd en het gaat het RIVM geen ene fuck aan of ik wel of gevaccineerd ben.
Ik ga geen moeite doen bronnen te zoeken als je blijkbaar in onzin als "is tijdelijk goedgekeurd" gelooft
Alle vaccins die je ooit hebt gekregen zijn binnen zeer korte tijd je lichaam uit, dat is precies wat je immuunsysteem doet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199706855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan ben je dus de 1e doelman van het Nederlands elftal en heb je jaren toegewerkt naar zo'n prestigieus toernooi en dan mag je dat toernooi straks op de bank thuis gaan bekijken omdat je je niet wilde vaccineren. |:(

Goede keuze trouwens van de Boer ^O^
Cillessen heeft zich wel laten vaccineren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199706905
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:17 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Cillessen heeft zich wel laten vaccineren.
Bron graag, want elders op het forum wordt Cillessen bespot omdat hij zich niet gevaccineerd zou zijn en aan het feesten was bij de promotie van NEC
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199706966
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef hjansen82 het volgende:
Vroeger had je omgeving en jezelf er nog vertrouwen dat je goed voor jezelf zorgt. En dat de dokter je kan helpen als je ziek bent. Tegenwoordig ben je vanaf je geboorte al ziek en besmettelijk en wordt er een supermens van je gemaakt dat niet meer ziek mag worden omdat het te veel kost. Een mensenleven is tegenwoordig niks meer waard. Als je geen geld meer oplevert dan willen ze van ze van je af en het mag ze niks meer kosten.
Het is altijd fijn om een rookgordijn op te trekken met niet al te specifieke vergelijkingen.

De bekende Pieter Post voorstelling van vroeger waarbij je een gebroken arm verpleegde en iemand gewoon liet sterven aan een nu te bestrijden kankervorm.
pi_199706970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik ga geen moeite doen bronnen te zoeken als je blijkbaar in onzin als "is tijdelijk goedgekeurd" gelooft
Alle vaccins die je ooit hebt gekregen zijn binnen zeer korte tijd je lichaam uit, dat is precies wat je immuunsysteem doet
De vaccins zijn goedgekeurd tot januari 2023 door EMU. Dat is een feit. En als de vaccins je lichaam toch uit gaan dan is het ook onzin om het überhaupt te nemen. Wat een onzin allemaal.
Check it out
pi_199706986
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is altijd fijn om een rookgordijn op te trekken met niet al te specifieke vergelijkingen.

De bekende Pieter Post voorstelling van vroeger waarbij je een gebroken arm verpleegde en iemand gewoon liet sterven aan een nu te bestrijden kankervorm.
Aan kankeronderzoek en een behandeling daarvoor hebben we meer aan, dan al deze covid-19 onzin. De geldstromen voor onderzoek in het Wuhan-lab hebben zich dubbel en dwars weer verdiend.
Check it out
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:29:23 #289
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199707012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:26 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

De vaccins zijn goedgekeurd tot januari 2023 door EMU. Dat is een feit. En als de vaccins je lichaam toch uit gaan dan is het ook onzin om het überhaupt te nemen. Wat een onzin allemaal.
|:( :|W

Nou vooruit dan

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199707013
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:26 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

En als de vaccins je lichaam toch uit gaan dan is het ook onzin om het überhaupt te nemen.
_O- |:( _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199707036
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

|:( :|W
Ik geloof gewoon niet in alle onzin die me allemaal wordt voorgeschoteld. Ik laat me toch ook niet gewillig naar de slachtbank leiden.
Check it out
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:32:38 #292
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199707054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:31 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon niet in alle onzin die me allemaal wordt voorgeschoteld. Ik laat me toch ook niet gewillig naar de slachtbank leiden.
Maar je ziet niet in dat juist door de wetenschap overdreven te wantrouwen je precies doet waar je bang voor bent?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199707074
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O- |:( _O-
Die laatste opmerking is natuurlijk niet een beetje uit het verband gerukt. Maar het vaccin wordt nu zo gebracht alsof Jezus eindelijk op aarde is. Dat is gewoon niet zo. En er zijn genoeg verhalen bekend. Eerst een virusje maken en de wereld in helpen en vervolgens grof verdienen aan het vaccin. Dit valt natuurlijk nooit te bewijzen, maar je mag best kritisch zijn en verder denken dan menig ander mens.
Check it out
pi_199707099
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar je ziet niet in dat juist door de wetenschap overdreven te wantrouwen je precies doet waar je bang voor bent?
De meeste wetenschappers zijn niet onafhankelijk en worden gewoon dik betaald door lobbyclubs.
Check it out
pi_199707111
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:34 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Die laatste opmerking is natuurlijk niet een beetje uit het verband gerukt. Maar het vaccin wordt nu zo gebracht alsof Jezus eindelijk op aarde is. Dat is gewoon niet zo. En er zijn genoeg verhalen bekend. Eerst een virusje maken en de wereld in helpen en vervolgens grof verdienen aan het vaccin. Dit valt natuurlijk nooit te bewijzen, maar je mag best kritisch zijn en verder denken dan menig ander mens.
Je mag jezelf ook wel belachelijk maken van mij met dergelijke uitspraken. Het geeft alleen aan dat je echt totaal niet begrepen hebt wat een vaccin is en hoe dat werkt.

Het is nog een trede erger dan de 'ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' types.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:38:09 #296
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199707143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:34 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Die laatste opmerking is natuurlijk niet een beetje uit het verband gerukt. Maar het vaccin wordt nu zo gebracht alsof Jezus eindelijk op aarde is. Dat is gewoon niet zo. En er zijn genoeg verhalen bekend. Eerst een virusje maken en de wereld in helpen en vervolgens grof verdienen aan het vaccin. Dit valt natuurlijk nooit te bewijzen, maar je mag best kritisch zijn en verder denken dan menig ander mens.
Ok.. je bent een trol.. het is leuk geweest
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199707150
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je mag jezelf ook wel belachelijk maken van mij met dergelijke uitspraken. Het geeft alleen aan dat je echt totaal niet begrepen hebt wat een vaccin is en hoe dat werkt.

Het is nog een trede erger dan de 'ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' types.
De enige reden dat ik dat vaccin zou moeten nemen is om weer vrij te kunnen reizen. Voor de rest zie ik totaal geen reden wat dit vaccin gaat bijdragen aan mijn gezondheid. Ik heb vertrouwen in mijn immuunsysteem, ik ben gezond , eet gezond en ik sport. En als die geile wetenschappers zo blij zijn dat ik een prikje neem ok dan. Dan gun ik ze dat pleziertje misschien wel.
Check it out
pi_199707172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ok.. je bent een trol.. het is leuk geweest
Waarom ben je een trol als je kritisch bent en tegen de stroom ingaat. Of is het misschien een verhaal wat je niet wilt horen. Ik zeg er ook bij dat ik het niet kan bewijzen.
Check it out
pi_199707190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef hjansen82 het volgende:

[..]
Ik heb vertrouwen in mijn immuunsysteem, ik ben gezond , eet gezond en ik sport. En als die geile wetenschappers zo blij zijn dat ik een prikje neem ok dan. Dan gun ik ze dat pleziertje misschien wel.
Dat dachten die tienduizenden jongeren ook die nu long covid hebben.
Als je vertrouwen hebt in je immuunsysteem dan neem je juist dat vaccin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 1 juni 2021 @ 15:41:45 #300
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199707197
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 15:40 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Waarom ben je een trol als je kritisch bent en tegen de stroom ingaat. Of is het misschien een verhaal wat je niet wilt horen. Ik zeg er ook bij dat ik het niet kan bewijzen.
Je bent een trol omdat je met alle standaard argumenten komt die al honderden keren gedebunkt zijn. Als je geen trol bent, dan is de andere mogelijkheid nog minder flatteus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')