SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar inderdaad, dat een vrij jonge renner die al erg goed bergop reed bij een beduidend betere ploeg ineens beter gaat rijden. Dat zou je echt niet verwachtenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg vermoeiend dat iedereen bij Ineos in een wereldklasse renner transformeert
Ja want Martinez kan pas sinds dit seizoen een bergje opquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg vermoeiend dat iedereen bij Ineos in een wereldklasse renner transformeert
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, dat een vrij jonge renner die al erg goed bergop reed bij een beduidend betere ploeg ineens beter gaat rijden. Dat zou je echt niet verwachten
Dat staat er niet. Er staat wereldklasse.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja want Martinez kan pas sinds dit seizoen een bergje op.
Ja, van subtop naar top als je ouder wordt en bij een topploeg gaat rijden. Dat is toch echt totaal niet bijzonder joh. Vergeet ook niet dat hij niet (in tegenstelling tot de kopmannen) tot aan de top volle bak moet rijden, zijn etappes zijn korter.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er niet. Er staat wereldklasse.
Hij lijkt een beetje op Scarponiquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind Caruso wel een beetje op Karsten lijken, wat jullie?
Vohters heeft nog net geenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weten we nog dat Vohters liever Carthy wilde houden dan Dani Martinez?
En dan als 3e binnenkomenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:03 schreef DIJK het volgende:
Het leek of Bernal nog verbaasd was dat martinez de laaste kilometer afgaf
Hij eindigt volgens mij stevast een paar seconden achter de kopmannen of in dezelfde groep, maar goed. Ik vind het frappant dat er een ploeg is die werkelijk iedereen in een kanon transformeert. Ik denk niet dat veel mensen hadden verwacht dat Martinez eigenlijk de 2de of 3de beste klimmer in deze Giro is, maar goed, totaal niet bijzonderquote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, van subtop naar top als je ouder wordt en bij een topploeg gaat rijden. Dat is toch echt totaal niet bijzonder joh. Vergeet ook niet dat hij niet (in tegenstelling tot de kopmannen) tot aan de top volle bak moet rijden, zijn etappes zijn korter.
Hun dokters lijken ook erg op elkaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Caruso vooral heel erg op Danilo Di Luca lijken.
Vindt het meer een hoofd van TU-Delft student.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Iwan Spekenbrink heeft een hoofd voor hoofd-opleidingen.
Vooral een erg goed radiohoofd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vindt het meer een hoofd van TU-Delft student.
Niet een deelnemer aan Boer Zoekt Vrouw?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vindt het meer een hoofd van TU-Delft student.
Klopt wel, scheidkundige vergelijking met Patbonus als wegvallende katalysator.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder het streepje lul.
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |