Wat een grafsite. Ik kan niet eens registreren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
11-11 Memories Retold gratis* steamkey als je je registreerd op de Bandai Namco site tussen 18-01-2023 en 02-02-2023.
*Gelimiteerd tot de eerste 200.000 aanmeldingen
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?quote:
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal downloadquote:Op maandag 30 januari 2023 16:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?
Hangt van de game af.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal download
Klopt, maar het zit allemaal inbegrepen in je Prime abonnement. Heel veel mensen weten het niet eens dat ze elke maand games weggegeven bij Amazon. Wordt ook niet echt breed mee geadverteerd, tenzij je vaak op Twitch zit.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?
Of in dit topic.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, maar het zit allemaal inbegrepen in je Prime abonnement. Heel veel mensen weten het niet eens dat ze elke maand games weggegeven bij Amazon. Wordt ook niet echt breed mee geadverteerd, tenzij je vaak op Twitch zit.
Shhhhtoerrrrr toggg!quote:Op maandag 30 januari 2023 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal download
Is nu beschikbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
De Amazon Prime Gaming freebies van Februari:
• The Elder Scrolls III: Morrowind GOTYE
• BATS
• Bloodsucker Anti-Terror Squad
• Onsen Master
• Aerial Knights
• Divine Knockout
• One Hand Clapping
• Space Crew Legendary Edtion
• Space Warlord Organ Trading Simulator
• Tunche
En vanaf volgende week 2 februari op EGS:
Dishonored: Death of the Outsider
City of Gangsters
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
EGS-freebies van vandaag:
Adios
Hell is Others
De Amazon Prime Gaming freebies van Februari:
• The Elder Scrolls III: Morrowind GOTYE
• BATS
• Bloodsucker Anti-Terror Squad
• Onsen Master
• Aerial Knights
• Divine Knockout
• One Hand Clapping
• Space Crew Legendary Edtion
• Space Warlord Organ Trading Simulator
• Tunche
En vanaf volgende week 2 februari op EGS:
Dishonored: Death of the Outsider
City of Gangsters
Morgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de EGS-giveaway van vandaag (vanaf 17:00) is: Warpips
Klopt, Ik zat met m’n gare hoofd al op donderdag op één of andere manier..quote:
En ik zat met mijn volle verstand op de site te kijken, terwijl ik ook best wel weet dat het nog maar woensdag was.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, Ik zat met m’n gare hoofd al op donderdag op één of andere manier..
Misschien alleen in het weekend bier drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En ik zat met mijn volle verstand op de site te kijken, terwijl ik ook best wel weet dat het nog maar woensdag was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |