Dus had ik ook mooi effe te pakkenquote:Op zondag 25 december 2022 19:46 schreef mschol het volgende:
welke game hebben we vandaag? death stranding? of loopt mn tool een dag achter?(want niet gratis)
Ik heb pogingen gedaan maar Epic wil gewoon niks starten bij mijquote:Op zondag 25 december 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis vind ik prima, verder heb ik nog nooit een game opgestart bij epic
er zijn er 1 of 2 die ik wel wil proberen maar goed, genoeg te spelenquote:Op maandag 26 december 2022 10:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb pogingen gedaan maar Epic wil gewoon niks starten bij mijtoch claim ik de gratis games
Wacht maar, het verhaal word beter en beter. Uiteindelijk denk ik 1 van de betere games, zeker qua storyline, die ik gespeeld heb in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 26 december 2022 12:13 schreef Qunix het volgende:
Dead Stranding crashte bij mij omdat mijn Steam Deck te heet werd, bleek dat ik al ruim 2 uur speelde. Dus tot nu toe wel vermakelijk. Ik weet dat vele het niets aan vinden. Ik zie ook wel waarom want het is nogal hetzelfde (pakket bezorgen).
Vooral benieuwd naar di tool waar je 't over hadquote:Op maandag 26 december 2022 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er 1 of 2 die ik wel wil proberen maar goed, genoeg te spelen
ik ben daar mee gestopt. games claimen waar van ik weet dat ik ze toch nooit ga spelen.quote:Op zondag 25 december 2022 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis vind ik prima, verder heb ik nog nooit een game opgestart bij epic
https://play.google.com/s(...)em.freepcgames&pli=1quote:Op maandag 26 december 2022 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar di tool waar je 't over had
meh, veel games wil ik *ooit* minstens proberenquote:Op maandag 26 december 2022 16:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ben daar mee gestopt. games claimen waar van ik weet dat ik ze toch nooit ga spelen.
Al net toch maar death stranding ff geclaimed. No way dat ik het spel echt ga spelen. Maar ff een uurtje rondjes lopen door wat eigenlijk gewoon ijsland is, op ultra met wide screen wil ik nog wel eens proberen
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Worms: Revolution Gold giveaway bij GoG voor de komende 70 uur.
Deze kun je nu ook claimen vanaf vandaag.quote:Op maandag 12 december 2022 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verwachte Amazon Prime Gaming acties (vanaf 27 december)
• Dishonored 2
• Metal Slug
• Metal Slug X
• Metal Slug 3
• Real Bout Fatal Fury
• The King of Fighters 2003
• The Last Blade
• The Last Blade 2
• Twinkle Star Sprites
• SNK 40th Anniversary Collection
quote:Op maandag 26 december 2022 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)em.freepcgames&pli=1
perfect issie zeker niet.. maar meeste games komen netjes langs
[..]
meh, veel games wil ik *ooit* minstens proberen
Goed spul wel trouwens, heb hem ook even geprobeerd en kreeg idd een push melding over mortal.quote:Op maandag 26 december 2022 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)em.freepcgames&pli=1
perfect issie zeker niet.. maar meeste games komen netjes langs
[..]
meh, veel games wil ik *ooit* minstens proberen
nice, hij is nu op. Samen met een standalone uitbreiding voor Shadow Tacticsquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Qunix het volgende:
Morgen trouwens Kerbal Space Program gratis bij EGS.
Aanrader!quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:27 schreef Qunix het volgende:
Morgen trouwens Kerbal Space Program gratis bij EGS.
Wat een grafsite. Ik kan niet eens registreren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
11-11 Memories Retold gratis* steamkey als je je registreerd op de Bandai Namco site tussen 18-01-2023 en 02-02-2023.
*Gelimiteerd tot de eerste 200.000 aanmeldingen
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?quote:
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal downloadquote:Op maandag 30 januari 2023 16:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?
Hangt van de game af.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal download
Klopt, maar het zit allemaal inbegrepen in je Prime abonnement. Heel veel mensen weten het niet eens dat ze elke maand games weggegeven bij Amazon. Wordt ook niet echt breed mee geadverteerd, tenzij je vaak op Twitch zit.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar voor Amazon Prime Gaming moet je toch maandelijks een bedrag voor neerleggen?
Of in dit topic.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, maar het zit allemaal inbegrepen in je Prime abonnement. Heel veel mensen weten het niet eens dat ze elke maand games weggegeven bij Amazon. Wordt ook niet echt breed mee geadverteerd, tenzij je vaak op Twitch zit.
Shhhhtoerrrrr toggg!quote:Op maandag 30 januari 2023 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gok dat die bedoeld dat die heel stoer is en zijn games illegaal download
Is nu beschikbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
De Amazon Prime Gaming freebies van Februari:
• The Elder Scrolls III: Morrowind GOTYE
• BATS
• Bloodsucker Anti-Terror Squad
• Onsen Master
• Aerial Knights
• Divine Knockout
• One Hand Clapping
• Space Crew Legendary Edtion
• Space Warlord Organ Trading Simulator
• Tunche
En vanaf volgende week 2 februari op EGS:
Dishonored: Death of the Outsider
City of Gangsters
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
EGS-freebies van vandaag:
Adios
Hell is Others
De Amazon Prime Gaming freebies van Februari:
• The Elder Scrolls III: Morrowind GOTYE
• BATS
• Bloodsucker Anti-Terror Squad
• Onsen Master
• Aerial Knights
• Divine Knockout
• One Hand Clapping
• Space Crew Legendary Edtion
• Space Warlord Organ Trading Simulator
• Tunche
En vanaf volgende week 2 februari op EGS:
Dishonored: Death of the Outsider
City of Gangsters
Morgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En de EGS-giveaway van vandaag (vanaf 17:00) is: Warpips
Klopt, Ik zat met m’n gare hoofd al op donderdag op één of andere manier..quote:
En ik zat met mijn volle verstand op de site te kijken, terwijl ik ook best wel weet dat het nog maar woensdag was.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, Ik zat met m’n gare hoofd al op donderdag op één of andere manier..
Misschien alleen in het weekend bier drinken?quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En ik zat met mijn volle verstand op de site te kijken, terwijl ik ook best wel weet dat het nog maar woensdag was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |