Dat is hipquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:06 schreef Meridiaan het volgende:
Knappe vrouw hoor. Maar wáárom zo'n badpak aan?
Ik vond het ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
Albanië. Ben een van de weinigen hier die dit wel te pruimen vond volgens mij
Zit ook raar luier-achtig ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:06 schreef Meridiaan het volgende:
Knappe vrouw hoor. Maar wáárom zo'n badpak aan?
Precies en dan vooral in zilveren glitter vorm.quote:
Ik vond het met de visuals heel krachtig overkomen. Ook die delen voordat het refrein begint en ze zo BOEM doet met haar armen en het LED fel wit oplicht.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
Albanië. Ben een van de weinigen hier die dit wel te pruimen vond volgens mij
Moldavië heeft op z'n minst een catchy popnummertjequote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:07 schreef Sableheart het volgende:
Staging hier is effectief, maar niet veel meer dan dat. Vergelijkbaar met Rotterdam dus.
En Albanie was beter dan Moldavie, dus Albanie niet en Moldavie wel zou ik vreselijk onterecht hebben gevonden.
Ik zit vooral op te letten of ze een cameltoe in dat ding heeftquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:07 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb gezwommen vandaag, maar nadien trek ik gewoon wat anders aan
Misschien, maar dit is gigantisch veel beter gezongen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Moldavië heeft op z'n minst een catchy popnummertje
Dat zekerquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Camerawerk is erg goed hier en de zang beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |