SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ken ik ook niet...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelde o.a. in Natural Born Killers
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelde o.a. in Natural Born Killers
Ik kijk zelden films, heb maar een stuk of 5 favorieten die ik meerdere keren heb gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.
Goede actrice, aardige zangeres, maar bovenal een sympathiek mens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nare film was dat. Ik vond haar leuk in What's eating Gilbert Grape. Sowieso een leuke film.
Ik heb een tijd lang heel veel films gezien. Ging ik wel 2x per week naar de bioscoop. De meest obscure films ook. Was best leuk, maar tegenwoordig vind ik de bioscoop niet meer zo'n leuk uitje.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk zelden films, heb maar een stuk of 5 favorieten die ik meerdere keren heb gezien.
Ik kijk liever een aflevering van een Engelse detective serie of zo...
Mooi zo...quote:Vanaf 30 juni zijn met toegangstesten grote evenementen als Lowlands weer mogelijk, zo heeft demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdagavond bekendgemaakt tijdens de persconferentie over de coronamaatregelen. Op de evenementen kan de 1,5 meter worden losgelaten.
Ook concerten en kermissen zijn dan met toegangstesten weer mogelijk, aldus De Jonge. Voorwaarde is wel dat de coronacijfers zich goed blijven ontwikkelen. Mensen die volledig gevaccineerd zijn, hoeven zich niet te laten testen.
deze wordt beter naarmate je m vaker hoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |