Misschien maakt het voor de doven niet uit of het een man of vrouw is en zijn ze gewoon blij dat ze het kunnen volgen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Mischien vinden vrouwen het wel leuk om een mannelijke doventolk te zien?
Ik ookquote:
Gewoon met vrienden thuis afspreken dus, tuin, balkon, bbq en geen gezeik.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:09 schreef josja het volgende:
Ik word een beetje moe van dat regelgemiereneuk merk ik... regels, uitzonderingen, 30 man, 50 man, 2 man 4 man, binnen, buiten, test geen, test Geen touw meer aan vast te knopen; of misschien wil ik het wel niet meer volgen, kan ook.
Ook dat, ja. Ik erger mij vooral aan het feit dat iemand meent dat een mannelijke tolk daar staat voor de homo's, overigens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien maakt het voor de doven niet uit of het een man of vrouw is en zijn ze gewoon blij dat ze het kunnen volgen?
Exact, het spijt me zeer, misschien ben ik een domme doos maar ik kan/wil het niet meer volgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon met vrienden thuis afspreken dus, tuin, balkon, bbq en geen gezeik.
Ook dat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook dat, ja. Ik erger mij vooral aan het feit dat iemand meent dat een mannelijke tolk daar staat voor de homo's, overigens.
T’is niet snel goed he..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:12 schreef Cynicio het volgende:
Einde van de lockdown? Dat valt wel mee hoor.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is wel een beetje ingewikkeld aan het worden zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |