Yep. Als artiest ook totáál niet m’n smaak, maar het is echt serieus een hele aardige, leuke kerel. Nu een paar keer gesproken en echt altijd vriendelijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je bedoelt echt serieus deze?
Of bestaat er nog een min of meer bekende naamgenoot die ik niet ken?
In de meeste namen op je lijstje kan ik me wel vinden, maar ik ben benieuwd naar deze naam. Ken je hem persoonlijk of zou je kunnen aangeven waarom je hem sympathiek vindt?quote:
Ken hem niet persoonlijk, maar hij lijkt me gewoon een gezellige 'ouwehoer' om erbij te hebben op een verjaardag.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In de meeste namen op je lijstje kan ik me wel vinden, maar ik ben benieuwd naar deze naam. Ken je hem persoonlijk of zou je kunnen aangeven waarom je hem sympathiek vindt?
Omdat, "De Mensheid Zij Geprezen", Claudia_x, en omdat hij nooit zijn stem verheft.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Da's een bijzondere lijst, @:Za, maar jij bent dan ook een bijzonder persoon.
Ali B. En Adriaan van D. - akkoord. Maar Arnon G.? Heb je de ophef van twee jaar geleden meegekregen? Dat is denk ik de enige keer geweest dat ik in een kwestie aan de kant van Sunny Bergman stond.
Ik kan je uit persoonlijke ervaring zeggen dat Edwin Rutten geen leuke man isquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:08 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Herman Finkers.
Gerard Joling.
Johnny Kraaykamp Jr.
Edwin Rutten (Ome Willem).
[ afbeelding ]
Jaap Jongbloed.
Ted te Braak (inmiddels al 86 jaar, zou hij zijn snor nog hebben?).
Jochem van Gelder.
Paul Haenen.
Bert van Leeuwen.
Frank Lammers.
Jack Wouterse.
Carlo Boszhard.
Aad van Toor (zijn broer Bas daarentegen...).
Mijn lijst is overigens in willekeurige volgorde.
Ik heb ook zo’n ervaring idd.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan je uit persoonlijke ervaring zeggen dat Edwin Rutten geen leuke man is
Arrogant, dwars en ronduit onbeschoft tegen kinderen
Neeeeee! Mijn jeugdheldquote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was hij al toen hij nog in de F3 reed...quote:Op maandag 21 juni 2021 19:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Schijnt prive een arrogant ventje te zijn als ik de verhalen mag geloven
Dat was een versierpoging omdat die vriendin lekker is.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:20 schreef Medusa666 het volgende:
Ali b!
Die kwam een vriendin van mij tegen in de stad en ze vroeg of hij echt ali b was. Ging hij rappen tegen haar.
Dat is ook wat in in de wandelgangen verneem idd.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Schijnt prive een arrogant ventje te zijn als ik de verhalen mag geloven
Waarom zijn ogenschijnlijke kindervrienden in werkelijkheid vaak kinderhaters?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Muck het volgende:
Vreemd hoe vaak je dat hoort, hè?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom zijn ogenschijnlijke kindervrienden in werkelijkheid vaak kinderhaters?
Ik noem een Bassie.
De juffrouw van de zondagsschool (was een vrijwilligster) kon je vroeger ook zo gemeen knijpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom zijn ogenschijnlijke kindervrienden in werkelijkheid vaak kinderhaters?
Ik noem een Bassie.
quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Jammer om te lezen dit.quote:
Sowieso: PSV'ers.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ruud van Nistelrooy is al een paar keer genoemd, maar ook hij is heel vriendelijk. Phillip Cocu ook
Klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nathan Rutjes. wat een top-gozer.
Xander de Buisonjé. relaxed persoon.
Over 't algemeen zijn BN-ers ook maar gewoon mensen. los van de uitschieters in de openingspost.
Denken dat BN-ers onsympathiek, nors en afstandig zijn is niet altijd terecht. in je prive-tijd wil je echt niet jarenlang op straat nageroepen en ongevraagd op de foto moeten met iedereen. De een gaat er leuk mee om en de ander wilt het niet. Heeft niets te maken met sympathie.
Leuk dat je Bassie en Adriaan aanhaalt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik zou er als BNer ook niet blij mee zijn elk moment aangeklampt te worden.
O ja, dat weet ik nogquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Leuk dat je Bassie en Adriaan aanhaalt.
Baron van Neemwegge (Paul van Gorcum) is jarenlang telefonisch lastig gevallen door dronken studenten. die vroegen of de Baron nog een keer "Drommels, drommels en nog eens drommels" wou zeggen.
De beste man stond ooit in het telefoonboek....
Bas van Toor? Die kinderhater? Dat louche figuur?quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:34 schreef An_0_Niem het volgende:
Mijn vader heeft jaren terug gezellig gebabbeld met Bas van Toor/Bassie bij een kinderboerderij in Vlaardingen. Sympathieke man, toen dan
quote:Bas van Toor de man die eens in een kleine gemeente onder de rook van Rotterdam een paar honderd kindertjes voor niets op Bassie en Adriaan liet wachten en weigerde op te treden omdat het podium een paar centimeter te laag was naar zijn zin.
Bas van Toor de man waar artiesten van naam en faam tijdens de tournee bij circus Renz weigerde samen met hem in het programma te staan.
Bas van Toor de man die vele malen beheerders van sporthallen, feestzalen enz. omgekocht heeft om gunstige voorwaarden te hebben voor het gebruik van deze zalen. Dat deed hij met " platmakertjes " zoals hij dat noemde. De beheerder kreeg dan bv een videorecorder als geschenk om een oogje dicht te doen.
Bas van Toor die ik eens in een restaurant in Vlaardingen ontzettend irritant bezig heb gezien en gehoord. Zo irritant en ordinair dat verschillende gasten in dit restaurant zonder verder te eten deze zaak verlieten.
Deze Bas van Toor door velen in de circuswereld niet zo gewaardeerd ( om het maar voorzichtig te zeggen) vindt het nu kennelijk zijn tijd en plaats om ons laatste grote Nederlandse circus en de mensen die hem mede een podium hebben gegeven, een mes in hun rug te steken. Wat zeg ik een mes een heel messenblok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |