Lekker. Dat wil ik komende dagen ook gaan doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo met camera, verrekijker, vogelboek in de rugzak naar 2 natuurgebiedjes. Wandelen, kijken, foto's maken
Leukquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
Ik ga zo met camera, verrekijker, vogelboek in de rugzak naar 2 natuurgebiedjes. Wandelen, kijken, foto's maken
Hier vooralsnog geen bijwerkingenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft afsprakenHelaas op een maandag en een dinsdag dus met wat ongeluk kost dat een aantal dagen omzet door de bijwerkingen. Maar het is niet anders.
Over de 2e pfizer kan ik nog niets zeggen, maar bij de eerste heb ik gewoon gewerkt. Arm deed zeer en ik had het ijskoud, maar daar was prima mee te werken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft afsprakenHelaas op een maandag en een dinsdag dus met wat ongeluk kost dat een aantal dagen omzet door de bijwerkingen. Maar het is niet anders.
Beterquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier vooralsnog geen bijwerkingenBehalve een gevoelige arm.
J werkt meestal wel door als hij ziek is. In zijn werk is ziek zijn niet echt een optie. Maar vanuit huis werken en de halve dag van afspraak naar afspraak rijden is wel een groot verschil. Hij maakt geen afspraken de dag na elke vaccinatie en verder wachten we gewoon af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over de 2e pfizer kan ik nog niets zeggen, maar bij de eerste heb ik gewoon gewerkt. Arm deed zeer en ik had het ijskoud, maar daar was prima mee te werken.
Koorts etc, dat zou ik ook niet gedaan hebben.
Met een zere arm is ook autorijden geen optie denk ik, lijkt me niet veilig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beter
[..]
J werkt meestal wel door als hij ziek is. In zijn werk is ziek zijn niet echt een optie. Maar vanuit huis werken en de halve dag van afspraak naar afspraak rijden is wel een groot verschil. Hij maakt geen afspraken de dag na elke vaccinatie en verder wachten we gewoon af.
Nee, nooit. Hij is zo iemand die er na een half jaar studie al achter kwam dat hij nooit iets in de microbiologie wilde doen maar heeft het toch afgemaakt. Hij vond het wel erg interessant en is ook altijd wel dat vakgebied blijven volgen, hij vergeet ook nooit iets.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:37 schreef Blues het volgende:
Heeft jouw J ooit nog iets met zijn studie gedaan Lucky vraag ik me ineens af?
Nou, het voelt aan als spierpijn. Daar kun je best veilig mee rijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met een zere arm is ook autorijden geen optie denk ik, lijkt me niet veilig.
Ik kreeg mij arm niet van naast me hangend, op de tafel, dat moest ik echt met de andere arm doen, optillen en neerleggen. Typen ging ook niet, dat was niet zozeer pijn maar een soort geen controle, doofheidquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het voelt aan als spierpijn. Daar kun je best veilig mee rijden
Dat je er nu pas achter komt, na al die jaren wonen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:07 schreef z80 het volgende:
Droog. En dan kan ik het dak op.
Even wat pannen verwijderd en direct duidelijk waar het probleem zit/zat. Stelletje hazen die het raam ooit geplaatst hebben. Even wat gootjes veer recht gebogen en een loodslap tijdelijk verlengt met een stuk kunststof.
Zeerwaarschijnlijk nu wel stormproof. En ja deze oplossing is ook type haas, maar wel waterdicht.
Hoe lang zit er nu tussen dit bericht en dat je terecht kan voor een prik?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet al langer dat er ergens een lak zat. Echter uitvinden waar is een uitdaging. Het water kwam op de badkamervloer beneden uit. Direct onder het raam. Die gaf ik dan ook de schuld.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat je er nu pas achter komt, na al die jaren wonen.
Of is het een plek gevoelig voor de windrichting oid?
2 x 2 Pfizer hier in huis en nergens last van.
En ik ben weer op mijn vrijdagse werkplek.Even bijpraten met die en gene, die ter plekke hebben doorgewerkt.
Voor mij. Pas eind van de dag aanmelden ivm werk. Ongeveer anderhalve week.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe lang zit er nu tussen dit bericht en dat je terecht kan voor een prik?
Ben benieuwd!
En sip dat er nu vertraging komt door janssen
Valt mee dus. Nja ben benieuwd wanneer wij mogenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor mij. Pas eind van de dag aanmelden ivm werk. Ongeveer anderhalve week.
Vandaag afspraak gemaakt voor de 7e. Lekker snel dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Ik kon vanaf vandaag een afspraak maken en mijn 1e vaccinatie staat voor dinsdag (2e vaccinatie 7 juli).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |