Natuurlijk, dat hele Kop over Kop is pure aids.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Jeroen en Karsten horen die nog wat nababbelen (op de breakloze stream gaan ze ook gewoon door). Niet Sander Kleikers die schoolkrantvraagjes aan Bobbie Traksel stelt, afhankelijk van de gast soms ook nog over onderwerpen die helemaal geen betrekking op de Giro hebben. Die vraagjes kan Krijn overigens ook wel stellen.
Sander als commentator is veel erger, dat wel.
Dat valt ook weer mee. Zoals Emery ook koning van de Europa League i... ho had ik het daar ovet voetjebal?quote:
Krijn is me voor (en na) die ene Giro eigenlijk nooit opgevallen. Dat kun je van Edward niet zeggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ben je toch niet met hem eens mag ik hopen.
Hij zit nu altijd in het metsjcenter van Langs de Lijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Krijn is me voor (en na) die ene Giro eigenlijk nooit opgevallen. Dat kun je van Edward niet zeggen.
Koerst in mijn beleving al zo'n beetje 30 jaar.quote:
Dat kan kloppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zit nu altijd in het metsjcenter van Langs de Lijn.
Die was zo goed in de laatste San Remo zege van Oscarito.quote:
Als zij ook de Tour zouden doen dan zou ik Eurisport verkiezen boven Sporza, ondanks de Cauwer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind Jeroen en Karsten echt een prima commentaarduo.
Mooi. Op zeker wel een voldoende?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PrimaVeel beter dan die van vorige week iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |