Thomas Dekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Met wie heeft Karsten niet in de kroeg gezeten?
Willi Willwohlquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Met wie heeft Karsten niet in de kroeg gezeten?
Jan Hermsen is een grote spelerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef Szura het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Jan Hermsen een half kale veertiger was die zich à la Grapperhaus met z’n dikke pens in een wielertenue propte, maar nou blijkt het een of andere langharige 28-jarige metalliefhebber.
Zouden de Vlamingen Jan wel pruimen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Hermsen gaat mainstream, toch een beetje als je favoriete renner die ineens bekend wordt bij het grote publiek.
Religieuze metalquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zo stel ik mij liefhebbers van reli-metal voor.
Die Christian zat al eens mee hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Venchiarutti en Christian. Voor het eerst in aanval of zo.
Welke gevoelens roepen dat bij je op?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Hermsen gaat mainstream, toch een beetje als je favoriete renner die ineens bekend wordt bij het grote publiek.
Dat is een loper en daarna nog een vallei van 30km.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil Quickstep al schifting op Della Corma?
Ja ik weet het maar ze rijden nu al best hardquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een loper en daarna nog een vallei van 30km.
Aleotti had ik ook nog niet echt veel in beeld gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Venchiarutti en Christian. Voor het eerst in aanval of zo.
Denk dat ze de groep in de afdaling kleiner wilden maken. Wat ze ook lukte in 1e instantie..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ze rijden nu al best hard
Ik denk dat ze de kopgroep niet te ver willen laten wegrijden en voor de etappe gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ze rijden nu al best hard
Je mag Trek overslaan vanwege je Merlier crush.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:20 schreef Momo het volgende:
Brambilla denkt, Momo moet mij nog spelen voor Uno-x laat ik erbij gaan liggen.
Jan moet cult blijven. Als iedereen Jan kent is het laatste beetje charme verdwenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Welke gevoelens roepen dat bij je op?
Omdat Jan ook wel weet dat ie er niks van kan, terwijl die vervelende Limburger denkt dat hij een kruising is tussen Mart Smeets en Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:33 schreef eentwee het volgende:
Waarom is Jan Hermsen cult en moet Sander Kleikers altijd zijn bek houden?
Weinig zin om nu 20e te worden toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje Bouchard.
Cosnefroy-vibes krijg ik hierbij
Er zit nog best een hoop bij. Vind het gewoon wat matigjes als bergtrui snel lostquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Weinig zin om nu 20e te worden toch?
Sparen voor morgen, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ach, in principe is het bergklassement al binnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |