Wij hebben fielt lepsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom hebben we dit niet hier?
Dat vind ik nog wel oke maar dat chronische dwang om testen voor toegang straks is totale nonsens.quote:
Zo stel ik mij liefhebbers van reli-metal voor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef Szura het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Jan Hermsen een half kale veertiger was die zich à la Grapperhaus met z’n dikke pens in een wielertenue propte, maar nou blijkt het een of andere langharige 28-jarige metalliefhebber.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef Szura het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat Jan Hermsen een half kale veertiger was die zich à la Grapperhaus met z’n dikke pens in een wielertenue propte, maar nou blijkt het een of andere langharige 28-jarige metalliefhebber.
Thomas Dekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Met wie heeft Karsten niet in de kroeg gezeten?
Willi Willwohlquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Met wie heeft Karsten niet in de kroeg gezeten?
Jan Hermsen is een grote spelerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:51 schreef Szura het volgende:
Zouden de Vlamingen Jan wel pruimen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan Hermsen gaat mainstream, toch een beetje als je favoriete renner die ineens bekend wordt bij het grote publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |