Aha die ijsmassa daar gaat snel smelten volgens jou?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan neem je Antarctica same story
Maar steek lekker je kop in het zand. Ik zie het niet als mijn taak om jou te overtuigen
En binnen een dag is daar al de 1e van de 6 die de gevolgen van zijn keuze onder ogen moet zien:quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh.. eerste klas.
Zes spelers Oranje slaan coronavaccinatie af
Spelers van het Nederlands elftal kunnen in het trainingskamp in Zeist ingeënt worden tegen het coronavirus. Dat heeft voetbalbond KNVB georganiseerd met het oog op het Europees Kampioenschap.
"Wij hebben altijd gezegd dat eerst gewoon - in het begin - de zorg voor moet gaan, en de mensen die het het hardst nodig hebben. Nu vinden wij, als KNVB, dat het ook een keuze kan zijn om ons te vaccineren, vooral de spelers", aldus bondscoach Frank de Boer.
De vaccinatie is vrijwillig. De meeste spelers hebben gebruikgemaakt van de mogelijkheid. Zes spelers wilden de prik niet.
Van de NOS.
quote:Cillessen test positief op corona en gaat niet mee op trainingskamp met Oranje
https://www.ad.nl/euro-20(...)met-oranje~a40a4134/
Uhuh, de temperatuur stijgt op veel plaatsen en dat gaat dan gepaard met het smelten van ijs. Klopt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja, jij wil alsnog bewijs hebben dat water nat is..
Als je gewoon om je heen kijkt zie je de veranderingen gewoon.
Ga voor de gein eens in de Alpen naar een gletsjer kijken, dan kun je aan de erosie gewoon zien hoeveel kleiner ze zijn geworden.
De aarde warmt op, dat is een feit. Dat het door ons toedoen komt is gezien de korte tijd dat verandering plaatsvind ook zeer aannemelijk. Dat opwarming allerlei consequenties met zich meebrengt is ook onomstreden.
En zelfs als je dit allemaal wil ontkennen, dan nog lijkt mij dat je niet tegen een beter milieu kunt zijn.
Propaganda.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De angst voor die variant werkt wel:
[..]
Ga jij je anders even informeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oh pls ludo niet weer dat zeespiegelstijging-geneuzel. Ga jezelf eerst eens informeren voordat je domme dingen roept
Dat wordt ook niet ontkent. Het gaat mij om die kolder verhaaltjes die voor waarheid worden aangenomen als "Dat wordt heel duur voor Nederland om de dijken op te hogen".quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De antropogene oorzaak van de opwarming van de aarde is door vele honderden, zo niet duizenden, onafhankelijke bronnen gestaafd. We zouden het dus ook wel 'bewezen' kunnen noemen.
Stuur je collega ff dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:
Ik zie het niet als mijn taak om jou te overtuigen
Alleen is dat geen kolder.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet ontkent. Het gaat mij om die kolder verhaaltjes die voor waarheid worden aangenomen als "Dat wordt heel duur voor Nederland om de dijken op te hogen".
Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen hè?quote:
Een symptoom van domme mensen is dat ze niet voor langere termijn kunnen plannen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen hè?
Als het bij die 5mm blijft niet, maar als dat er 50 worden wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh voor 5mm stijging in 10 jaar hoef je opzich geen dijk heel erg op te hogen hè?
25% stijging!$$@$!! We gaan dood, 80 meter zeespiegel stijging.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou, ga klagen over de politiek in 1990?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Een symptoom van domme mensen is dat ze niet voor langere termijn kunnen plannen.
Dat is geen klimaatprobleem maar een dijkdoorbraak.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:18 schreef Isdatzo het volgende:
Als er 3x per decennium een '1953' plaatsvindt dan is het zo klaar hè.
Stel, we willen de zeespiegel op jaarbasis 50 mm laten stijgen voor 2050, wat moeten we dan doen? Alle atoombommen van de wereld afvuren op antarctica? Ik denk niet dat dit een haalbaar scenario is hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:16 schreef Isdatzo het volgende:
Als het bij die 5mm blijft niet, maar als dat er 50 worden wel.
Als jouw horizon slechts tot 2050 reikt dan begrijp ik dat je weinig urgentie voelt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stel, we willen de zeespiegel op jaarbasis 50 mm laten stijgen voor 2050, wat moeten we dan doen? Alle atoombommen van de wereld afvuren op antarctica? Ik denk niet dat dit een haalbaar scenario is hoor.
Wat zou het verband tussen die twee kunnen zijn 🤔 ?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is geen klimaatprobleem maar een dijkdoorbraak.
Die is er niet. Bottem line is dat er sprake is van menselijk falen omdat de dijk in dat geval niet sterk genoeg was. Of dat nou -2 NAP is of -12.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zou het verband tussen die twee kunnen zijn 🤔 ?
En in welk geval heb je een betere dijk nodig?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die is er niet. Bottem line is dat er sprake is van menselijk falen omdat de dijk in dat geval niet sterk genoeg was. Of dat nou -2 NAP is of -12.
Ik ben voornamelijk tegen de massale kapitaalsverkrachting die we nu zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jouw horizon slechts tot 2050 reikt dan begrijp ik dat je weinig urgentie voelt.
Doet niks af aan het bovenstaande.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En in welk geval heb je een betere dijk nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |