quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:46 schreef Tuindier het volgende:
Om die reden heb ik besloten het een tijdje zonder pil te gaan proberen. Dan maar even andere methodes gebruiken om niet zwanger te raken, maar ik slik dat ding al 20 jaar ofzo en ben er wel klaar mee.
Why?quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben niet per se heel enthousiast over 'niet meer de pil slikken'
Spannend is het wel....quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga echt keihard trombose krijgen volgens mijDik, lui, pilslikkend. Komt helemaal goed hier. Ik krijg elke dag meer zin in die fucking prik. Duurt niet lang meer voor ik zover ben dat ik hem oversla geloof ik. Maar goed, ik wil geen echtscheiding dus ik ga maar wel.
Nah, jij was toch degene van de 10k stappen per dag?quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannend is het wel....
Maar om te stoppen met de pil zie ik ook niet zitten
Gewoon over op de spiraalquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:50 schreef Lonaa het volgende:
Tenminste, dat was heel braaf de afgelopen 7 maanden, behalve nu, nu ben ik 5 dagen overtijd.
Hmm ja. Dat wordt wel wennen denk ik, vooral de onvoorspelbaarheid.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Omdat ik nu iedere 28 dagen uit mn doos bloed.
Ik ook, het zit in de lucht, denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:50 schreef Lonaa het volgende:
Tenminste, dat was heel braaf de afgelopen 7 maanden, behalve nu, nu ben ik 5 dagen overtijd.
Ik durf niet te zeggen of ik de pil niet meer wil. Voor mijn gevoel heb ik niet echt een reden om het niet meer te willen? Weet niet.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon over op de spiraal
Ik vond het stoppen wel interessant, maar ik haat het bloeden dus hield het niet lang vol
lang genoeg om te weten dat ik geen pil meer wil.
Ja, maar wel dik en aan de pil.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nah, jij was toch degene van de 10k stappen per dag?
Als jonge puber had ik een enorm voorspelbare cyclus. En nu de afgelopen 7 maand ook. Behalve dus nu.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:52 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Hmm ja. Dat wordt wel wennen denk ik, vooral de onvoorspelbaarheid.
Kan ik me alles bij voorstellen ja. Zo oneerlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind ongesteld zijn echt Heel Naar. Ga er ook niet heel goed op
Echt wel duidelijk vaker zonder reden sip of neerslachtig.quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of ik de pil niet meer wil. Voor mijn gevoel heb ik niet echt een reden om het niet meer te willen? Weet niet.
Waarom wil je niet meer de pil?
Het heeft zo z'n voordelen inderdaad. Zo heerlijk, nooit meer menstruatiequote:Op donderdag 27 mei 2021 15:54 schreef Molo het volgende:
Lekker een spiraal hier, en over paar jaar ben ik verdroogd en hoeft dat ook niet meer
Voordeel van oud wijf worden yooooo![]()
![]()
Ik heb dat idee niet per se bij mezelf geloof ik. Ben nu wel echt geirriteerd door hormonenquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt wel duidelijk vaker zonder reden sip of neerslachtig.
Had het zelf niet eens zo door, maar mijn vriend wees me erop.
Toen ben ik er op gaan letten en het was echt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |