Nu jij hier bent zullen ze vanzelf wel komen.quote:
Ja ik ben de gangmaker!quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu jij hier bent zullen ze vanzelf wel komen.
Nazorg en zo?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Straks naar het ziekenhuis, geen zin in.
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.quote:
Jasses. Dat zijn niet de leuke bezoekjes lijkt me.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
He bah! klotequote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was je wel thuis?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, zie hier niet zo tegenop hoor, gisteren was dramatischer... dacht echt even dat ik leegbloedde
Zoiets?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:41 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek een hele simpele kleine wandlamp voor in een vaste kast, iemand tips? Er is geen ruimte voor iets groots.
Er hing al jaren een bouwfitting van de vorige bewoner, maar die geeft nu steeds kortsluitingen wil nu dus iets wat het gat helemaal afdekt.
Gelukkig wel, wilde naar kantoor gisteren maar vanaf 7 uur afwisselend op het toilet en in de douche gezeten tot 12 uur.quote:
Zo'n controle is vast minder erg dan die eerdere medicatie afspraak.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, zie hier niet zo tegenop hoor, gisteren was dramatischer... dacht echt even dat ik leegbloedde
Ja, ik snap dat vanwege corona er strengere regels zijn, maar kom op zeg, je kunt o.b.v. afspraak inhoudelijk toch wel uitzonderingen maken zou je denken. Ik zat daar vorige week voor een echo + eventueel medicatie, arts assistent erbij waar niet van werd gevraagd of het okay was en de gynaecoloog die tijdens de echo ook nog even een telefoontje moest afhandelenquote:
Zoiets, maar dan diameter 10 cm ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.ikea.com/nl/n(...)ndlamp-wit-70467434/
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)gFUGqjEaAmhTEALw_wcB
Ja, das wel jammer maar dan oogt het ook meteen strakker toch dan een bouwfittingquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.
Wel weer zuur dat ik geld moet uitgeven, maar kon moeilijk een nieuwe bouwfitting à paar cent eisen van degene die de oude fitting kapot had gemaakt.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat vanwege corona er strengere regels zijn, maar kom op zeg, je kunt o.b.v. afspraak inhoudelijk toch wel uitzonderingen maken zou je denken. Ik zat daar vorige week voor een echo + eventueel medicatie, arts assistent erbij waar niet van werd gevraagd of het okay was en de gynaecoloog die tijdens de echo ook nog even een telefoontje moest afhandelen. En KM op de speaker want die moest dan maar telefonisch meeluisteren.
Dat is wel fijn, lijkt me verschrikkelijk om daarmee op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wilde naar kantoor gisteren maar vanaf 7 uur afwisselend op het toilet en in de douche gezeten tot 12 uur.
Voordeel van Tikkie toch. Kun je laagdrempelig dat soort verzoeken om geld doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.
Wel weer zuur dat ik geld moet uitgeven, maar kon moeilijk een nieuwe bouwfitting à paar cent eisen van degene die de oude fitting kapot had gemaakt.
En dan onderweg naar huisquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, lijkt me verschrikkelijk om daarmee op kantoor te zijn.
Voor minder dan 10 euro begin ik daar niet aanquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel van Tikkie toch. Kun je laagdrempelig dat soort verzoeken om geld doen.
"That's what she said".quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor minder dan 10 euro begin ik daar niet aan.
Ja godver wat een gezeik altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, genieten op FB bij de foto van een Freek Vonk die zich laat vaccineren. Enjoy!
Het blijft altijd zo mooi dat als er om een bron wordt gevraagd voor hun onzin het standaardantwoord iets is van Hahaha er is zoveel te vinden, ga zelf maar zoeken"quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, genieten op FB bij de foto van een Freek Vonk die zich laat vaccineren. Enjoy!
Je snapt hwt ook echt niet he. Het is maar een griepje, dus die maatregelen zijn nooit nodig geweest en die vaccinatie profiteert alleen Bill Gates van, die moet immers een scheiding betalenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:48 schreef STING het volgende:
Eerst zeiken op de maatregelen en zich vervolgens niet willen laten vaccineren
Ik probeer dergelijke posts lezen maar een beetje te doseren, want het is om sjaggie van te worden.
Heb je daar een bron voor?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het blijft altijd zo mooi dat als er om een bron wordt gevraagd voor hun onzin het standaardantwoord iets is van Hahaha er is zoveel te vinden, ga zelf maar zoeken"
Ik dacht een geile foto van Freek aan te treffenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat bij Freek Vonk?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht een geile foto van Freek aan te treffen.
Dat littekenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:21 schreef Tegan het volgende:
Prima normaal aantrekkelijke man die Freek.
Die onder de douche laatst was goed te doenquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:21 schreef Tegan het volgende:
Prima normaal aantrekkelijke man die Freek.
Lipsgewijs had het familie kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen Max Verstappen.
Freek gaat voor Max hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen Max Verstappen.
Daar zijn geen winnaars.quote:
Zonde, deze afgunst.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lipsgewijs had het familie kunnen zijn.
In die wachttijd had je het al besteld gehad nietquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:32 schreef babylon het volgende:
Ik moet vier boeketten bestellen bij topbloemen.nl. Nu in de wacht van de klantenservice, want het lijkt erop dat ik vier keer het gehele proces door moet gaan als ik 4 adressen heb.
Ik was niet niks aan het doen tijdens het wachten, dat scheelde.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In die wachttijd had je het al besteld gehad niet?
Ah, das wel chillquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was niet niks aan het doen tijdens het wachten, dat scheelde.
En uiteindelijk konden ze mij helpen. Via topgeschenken kon het wel en kon ik zelfs de bestelling klonen.
Bloemen naar 4 vrouwen tegelijk sturenquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was niet niks aan het doen tijdens het wachten, dat scheelde.
En uiteindelijk konden ze mij helpen. Via topgeschenken kon het wel en kon ik zelfs de bestelling klonen.
Je moet wat met een haremquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bloemen naar 4 vrouwen tegelijk sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke back stabbers hebben deze post geliked?quote:
Ja, controle was helemaal goed en een heel fijne gynaecoloog die ook echt even de tijd voor me nam en vroeg hoe het ging, zowel lichamelijk als mentaal. Erg fijn en een goede afsluiting voor mijn gevoel.quote:
Fijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, controle was helemaal goed en een heel fijne gynaecoloog die ook echt even de tijd voor me nam en vroeg hoe het ging, zowel lichamelijk als mentaal. Erg fijn en een goede afsluiting voor mijn gevoel.
Dat is bij ons ook zo, als er geen corona was en niet iedereen thuis werktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:19 schreef Tegan het volgende:
Wij hebben gewoon een vaste bloemist die we alleen een afdeling en datum hoeven te geven. Dan dropt hij het netjes bij de receptie en stuurt de factuur met opmerking voor welke afdeling welke kosten zijn.
Ik ging niet voor de rug hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke back stabbers hebben deze post geliked?
Jaa, eindelijk lente!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:00 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Werd wel een keer tijd.
Ik zie dat het mooi weer gaat worden.
Ik moest grinniken, da's altijd een like waard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het een gcjoel-aanmoedigingspost.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie investering in jullie open relatie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah wat fijn. Fijn dat je er nu vanaf bent en naar de toekomst kan kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, controle was helemaal goed en een heel fijne gynaecoloog die ook echt even de tijd voor me nam en vroeg hoe het ging, zowel lichamelijk als mentaal. Erg fijn en een goede afsluiting voor mijn gevoel.
Ah ok. Maar waarom al die moeite dan? Ik had de standaard bloemist gewoon ook de vier adressen gestuurd en dan zoeken ze daar maar uit wat dat extra kost en hoe ze het gaan bezorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook zo, als er geen corona was en niet iedereen thuis werkt
Hrrr. Dat zijn van die dingen die heel logisch zijn, maar het zien is altijd een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:40 schreef Tegan het volgende:
Ze zijn hier bezig met de ventilatie in de keuken. Zoveel stof en vet in die buizen![]()
.
Dat plus schaamte tegenover de werkluiquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrr. Dat zijn van die dingen die heel logisch zijn, maar het zien is altijd een ander verhaal.
Mwah, het is niet alsof je daar makkelijk bij kan om het schoon te maken, volgens mij zouden ze eerder raar opkijken als het brandschoon was.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat plus schaamte tegenover de werklui.
Dat jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is niet alsof je daar makkelijk bij kan om het schoon te maken, volgens mij zouden ze eerder raar opkijken als het brandschoon was.
Topbloemen is onze standaard bloemistquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah ok. Maar waarom al die moeite dan? Ik had de standaard bloemist gewoon ook de vier adressen gestuurd en dan zoeken ze daar maar uit wat dat extra kost en hoe ze het gaan bezorgen.
Dan moet ik een uur (of als ik pech heb anderhalf) buiten "leuk" doen, ik klaag niet.quote:
Hoppa, iedereen met z'n witte melkflessen in de zonquote:
M'n hangmat staat al te wachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoppa, iedereen met z'n witte melkflessen in de zon
Oh lekker!quote:
Ik dit weekend alquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoppa, iedereen met z'n witte melkflessen in de zon
Werkt dat een beetje? Ik zie mezelf al helemaal klooien met dat ding. Dat er te weinig wind is en ik gewoon op zo'n lullig zakje op de grond zit, of dat er te veel wind is en ik dat ding niet onder controle hou.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh lekker!![]()
Ik heb zo'n lucht ligzak, heeft wel wat weg van een hangmat. Ook maar weer opzoeken
Lekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik dit weekend al
Gelukkig zijn mijn armen en hoofd al wel redelijk bruin.
Nee werkt niet echt optimaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik zie mezelf al helemaal klooien met dat ding. Dat er te weinig wind is en ik gewoon op zo'n lullig zakje op de grond zit, of dat er te veel wind is en ik dat ding niet onder controle hou.
Dit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker.
Ik word niet bruinIk ben wit, word rood en dan hooguit een klein beetje donkerderwit
Was ik al bang voor. Het was handig geweest op het strand maar dan kun je meteen vliegeren of je kunt dat ding niet goed dichtknopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee werkt niet echt optimaal.
Wil je hem goed vullen dan ben je als een malloot rondjes aan et draaien of sprintjes aan het trekken.
En dan loopt ie langszaam leeg dus kan je na een half uur weer opnieuw beginnen.
Haha, ik heb ontdekt dat je de wind zelf moet creëren als het er niet is. Op Lowlands ging ik dan met die zak rennen tot 'ie gevuld was, dan vang je uiteindelijk wel genoeg lucht. En thuis vouw ik 'm gewoon om de ventilator tot ie vol isquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik zie mezelf al helemaal klooien met dat ding. Dat er te weinig wind is en ik gewoon op zo'n lullig zakje op de grond zit, of dat er te veel wind is en ik dat ding niet onder controle hou.
Dan heb je geen goedequote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee werkt niet echt optimaal.
Wil je hem goed vullen dan ben je als een malloot rondjes aan et draaien of sprintjes aan het trekken.
En dan loopt ie langszaam leeg dus kan je na een half uur weer opnieuw beginnen.
Dit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker.
Ik word niet bruinIk ben wit, word rood en dan hooguit een klein beetje donkerderwit
Ik zou een beetje bruin wel leuk vinden. Maar inderdaad, belangrijkste is gewoon minder bleek. Zelfs als ik er echt mijn best op heb gedaan krijg ik nog wel eens de vraag of ik wel eens buiten komquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
Ik hoef ook niet bruin te worden, alleen m'n kop minder bleek.
'Ben je niet lekker? Je ziet zo pips.'quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou een beetje bruin wel leuk vinden. Maar inderdaad, belangrijkste is gewoon minder bleek. Zelfs als ik er echt mijn best op heb gedaan krijg ik nog wel eens de vraag of ik wel eens buiten kom
Heb je een beetje ruimte onder je bed? Mijn Fatboy ligt daar in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n ouders staat m'n oude Fatboy nog, ik denk dat ik die ophaal. Vraag me alleen af waar ik hem laat als het regent.
Dat zijn wel de jammere kanten aan zo'n ding. Het lijkt me best chill, maar waar laat je zo'n ding als je 'm niet kan laten staan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n ouders staat m'n oude Fatboy nog, ik denk dat ik die ophaal. Vraag me alleen af waar ik hem laat als het regent.
Nee die zijbalk is heel laag, er past ook geen bak onder. Ik kan hem wel in bad bewaren, en dan eind van de zomer weer naar m'n ouders sturenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je een beetje ruimte onder je bed? Mijn Fatboy ligt daar in ieder geval
Dat jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ben je niet lekker? Je ziet zo pips.'
Zoveel herkenning.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Ben je niet lekker? Je ziet zo pips.'
En áls je dan iets hebt gedaan meteen een kop als een boei en dat valt ook weer opquote:
Kan ook nog, jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijbalk is heel laag, er past ook geen bak onder. Ik kan hem wel in bad bewaren, en dan eind van de zomer weer naar m'n ouders sturen
waT BEn jE ROod JoHquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En áls je dan iets hebt gedaan meteen een kop als een boei en dat valt ook weer opHet is nooit goed.
Echt hequote:
Nee joh, daar heb ik geen zon voor nodig.quote:
Gewoon een trap oplopen is al voldoende inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb ik geen zon voor nodig.
Dat is wel herkenbaar, conditie 0.0quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon een trap oplopen is al voldoende inderdaad
Volgens mij is het niet mijn conditie, maar gewoon het feit dat mijn gezicht blijkbaar zo goed doorbloed is dat bij een beetje inspanning mijn hoofd al rood wordtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, conditie 0.0
M'n conditie is prima hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:17 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, conditie 0.0
Ik ken ook blanke mensen die bij veel inspanning amper rood wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Dat hoort toch gewoon bij het blank zijn.
#proudtobewhite
M'n vriend heeft het amper.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
Dat hoort toch gewoon bij het blank zijn.
#proudtobewhite
Ik zweet én word roodquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n vriend heeft het amper.
Maar die druipt bij minimale inspanning, dus waarschijnlijk is dat 't verschil.
Alles losquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
En vaak ook nog een loopneus bij inspanning
Ook nog, jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook ja
En vaak ook nog een loopneus bij inspanning
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ben ook gewoon altijd warm. Ik ben een kachel voor mijn vriend in de winter
Sterk spul hequote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een fisherman's friend in m;n mond gekiept voor ik m'n mondkapje opzette in de supermarkt. En ik adem nog weleens via m'n mond met zo'n ding op, dus dan kreeg ik die fishermen's friend-adem in m'n neus en ogen.
Niet best.
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik ben ook gewoon altijd warm. Ik ben een kachel voor mijn vriend in de winter
Beter dan in je eigen ogen/neus meuren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een fisherman's friend in m;n mond gekiept voor ik m'n mondkapje opzette in de supermarkt. En ik adem nog weleens via m'n mond met zo'n ding op, dus dan kreeg ik die fishermen's friend-adem in m'n neus en ogen.
Niet best.
Haha, preciesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan in de zomer mopperen dat ik zo warm ben.
Ja echt he. Ik zit nu al tegen de 25 graden op te hikken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ik vind je hartstikke lief, maar HEET"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, precies![]()
'Laat me met rust, ik heb het al zo warm'
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik vind je hartstikke lief, maar HEET"
Andere soort heet.quote:
Why nut?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik straks bij het fruitstandje een belachelijke smoothie halen?
Wat is er belachelijk aan? de prijs?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik straks bij het fruitstandje een belachelijke smoothie halen?
Ik ben blij met mijn airco; goede investering vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Plafondventilator helpt wel trouwens. Aangezien we niet echt zin hebben in een gat in de muur zagen voor een airco.
Ook.quote:
Ik ben blij dat ik tegenwoordig beneden werk. Daar kunnen de deuren tegen elkaar open, en is het sowieso koeler.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik waag me er met m'n gevoelige slijmvliezen niet aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn airco; goede investering vorig jaar.
Oh, goeie, zonwering in het zolderraam regelen is wel wat. Alle warmte die níet binnenkomt als het niet welkom is, is mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik tegenwoordig beneden werk. Daar kunnen de deuren tegen elkaar open, en is het sowieso koeler.
Gordijn in het dakraam helpt ook.
Kijk er meer naar uit dan vorig jaar.
En onthoudt! Op de webcam ziet niemand dat je in naveltruitje en onderbroek zit!
Idd een verademing. Ook zo'n raam afdichting gekocht zodat de warmte niet meer langs de spang naar binnen komt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij met mijn airco; goede investering vorig jaar.
Mijn dak is ongeveer 100 jaar oud. Dat is hier de grootste boosdoener.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Nieuw gordijn vior mijn dakraam is wel een idee om eens naar te kijken.
Verder ben ik benieuwd naar mijn hr++ glas in de zomer. Zien in hoeverre dat ook helpt om de hitte een beetje buiten te houden.
Oh ik zit in de zon te smelten op mijn plekje uit de windquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:26 schreef rival het volgende:
Kom net van buiten en het is gewoon nog koud hoor.
Gewoon lunchpauze in de zon op het balkon toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben op 59% van de vertaling, dan kan ik ook naar buiten.
Eau ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn dak is ongeveer 100 jaar oud. Dat is hier de grootste boosdoener.
Ja, jij vindt het pas warm als het 30+ isquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:26 schreef rival het volgende:
Kom net van buiten en het is gewoon nog koud hoor.
Wij hebben zonwering met zuignappen gekocht voor aan de buitenkant. Schijnt goed te werken. Ben benieuwd.quote:
Vanaf 22 zo'n beetje begint het lekker te wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, jij vindt het pas warm als het 30+ is
Ik vind het hier buiten in de zon al voelen als 22 gradenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf 22 zo'n beetje begint het lekker te worden
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:10 schreef Debsterr het volgende:
Straks afspraak bij hotel/restaurant waar we feestje voor de bruiloft willen doen
Zeg ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Waar ga je kijken? Dan kunnen we tegen die tijd gaan wedding-crashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Zat ik ook naar te kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben zonwering met zuignappen gekocht voor aan de buitenkant. Schijnt goed te werken. Ben benieuwd.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:41 schreef koffief1lter het volgende:
Patatje gehaald, wel verdiend na zoveel bs overleggen vandaag
vietnamese loempias?quote:
Mag best af en toequote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:44 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Compensatie voor al die gezonde zooi ook deze week.
Van die Vietnamese, maar niet die hele kleinequote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vietnamese loempias?
of van die grote units?
Ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van die Vietnamese, maar niet die hele kleine![]()
[ afbeelding ]
Dan is googel de pittige chilisaus vergetenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is googel de pittige chilisaus vergeten
Hier, voor jouquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan is googel de pittige chilisaus vergeten
Wij zitten hier praktisch in het centrum. 5 minuten lopen naar het centrum waar op vrijdag markt is. Elke week iets anders halenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef koffief1lter het volgende:
Bij een van m'n vorige banen in de stad ook altijd op de markt of toko loempia's halen. Nu een onwijs saai industrie gebied, met dito bedrijfskantine.
Of kibbeling of warme stroopwafelsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zitten hier praktisch in het centrum. 5 minuten lopen naar het centrum waar op vrijdag markt is. Elke week iets anders halenEne keer loempia's, dan weer lekkere broodjes ergens
Bijvoorbeeldquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Mooie locatie. Thym is ook fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:03 schreef DrMarten het volgende:
Gevalletje fuck this shit o'clock.
Weekend!
Dat had ik om 9 uur al. Dus naar het strand geweest voor een ochtendwandeling. Daarna in het park in de zon gezeten en net terug van de kapper zodat ik morgen met een knappe kop krullen kan gaan flaneren op de boulevard.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:03 schreef DrMarten het volgende:
Gevalletje fuck this shit o'clock.
Weekend!
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Spontaan last van nostalgische gevoelens. Parkzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja, vonden wij ook. Plus combinatie met hotel wat belangrijk is in verband met veel gasten die van wat verder komen. Helaas is de afspraak zojuist gecanceld en verzet naar woensdag, dus heb ik om 17 uur maar een tafeltje geboekt op het terras 5 minuten vanaf huis.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie locatie. Thym is ook fijn.
Dat is van die zoete saaie meuk voor mietjesquote:
Ik ben er 1x geweest, maar was voordat het Thym heette volgens mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie locatie. Thym is ook fijn.
Eerste beste plaatje dat ik kon vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is van die zoete saaie meuk voor mietjes
Ge wit toch wel wa voila betekent?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:38 schreef gianni61 het volgende:
muziek van Barbara Pravi is best rustgevend.
Ik versta er alleen geen hol van
Ik ookquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerste beste plaatje dat ik kon vinden![]()
Ik ben zelf ook meer van hoe pittiger hoe beter
Ik hoorde ergens in 1 van dr liedjes Café au lait, dat snapte ik nog welquote:
Ik vind Voila wel echt een mooi nummer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens in 1 van dr liedjes Café au lait, dat snapte ik nog wel
Pittig etenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerste beste plaatje dat ik kon vinden![]()
Ik ben zelf ook meer van hoe pittiger hoe beter
Heb je wel eens Da Bomb gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Al merk ik dat mijn mond er beter tegen kan dan mijn maag (en de rest).
Qua smaak hou ik van heel pittig, maar dan heb ik de dag erna wel buikpijn helaas.
Dat was eigenlijk nooit zo, ging altijd naar chilifest en dergelijke.
Mmaar de laatste jaren wel helaas........
Ik luister nu al een uur naar haarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Voila wel echt een mooi nummer.
En de manier waarop ze het zong live, dat was echt uit haar tenen.
Een (heel) oud collega deed altijd z'n pet af met extreem heet eten en begon toen op zijn kale kop te zweten. Mooie vent was datquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Al merk ik dat mijn mond er beter tegen kan dan mijn maag (en de rest).
Qua smaak hou ik van heel pittig, maar dan heb ik de dag erna wel buikpijn helaas.
Dat was eigenlijk nooit zo, ging altijd naar chilifest en dergelijke.
Mmaar de laatste jaren wel helaas........
Was prachtig idd. Mooie compositie, die strijkers, heel subtiel, maar zo mooi. En prachtig gezongen. Voor mij persoonlijk de mooiste actquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Voila wel echt een mooi nummer.
En de manier waarop ze het zong live, dat was echt uit haar tenen.
Mooie mevrouw ook welquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was prachtig idd. Mooie compositie, die strijkers, heel subtiel, maar zo mooi. En prachtig gezongen. Voor mij persoonlijk de mooiste act
Die ken ik niet. En m'n sausjes zijn op omdat chilifest was afgelast dit jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je wel eens Da Bomb gehad?
[ afbeelding ]
Die hebben wij in huis, smerig pittig
Ze zong live niet alles even goed (valse nootjes en achter t temp aan soms), maar dat was meer omdat ze zo opging in t nummer, het verhaal en de emotie. De tranen stonden in haar ogen en zingen met ene brokkie is ook lastigquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was prachtig idd. Mooie compositie, die strijkers, heel subtiel, maar zo mooi. En prachtig gezongen. Voor mij persoonlijk de mooiste act
deze is wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En m'n sausjes zijn op omdat chilifest was afgelast dit jaar
Heb wel nog deze:
[ afbeelding ]
Heel heftig
Live hoeft ook niet altijd perfect te zijn, als er gevoel in zitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zong live niet alles even goed (valse nootjes en achter t temp aan soms), maar dat was meer omdat ze zo opging in t nummer, het verhaal en de emotie. De tranen stonden in haar ogen en zingen met ene brokkie is ook lastigMaar dat deed zoveel met het kippenvel-gehalte
Da's niet gewoon zingen en performen, da's het verhaal weten en vertellen.
In drankjes lijkt het me dan weer niks, maar ik ben sowieso niet van de sterke drankquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En m'n sausjes zijn op omdat chilifest was afgelast dit jaar
Heb wel nog deze:
[ afbeelding ]
Heel heftig
oh, dat heb ik wel vaker gekeken. das leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In drankjes lijkt het me dan weer niks, maar ik ben sowieso niet van de sterke drank![]()
Maar ik kan je Da Bomb aanraden. Als je een idee wil hebben, moet je even Hot Ones van First We Feast op youtube checken. Da Bomb is het 7e sausje dat ze proberen, iedereen gaat stuk op die. Daarom moesten we hem hebben
Sommige wel. Maar Da Bomb moest uit de VS komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik wel vaker gekeken. das leuk.
Kun je die sauzen hier gewoon krijgen?
Ja die heb ik op chilifest gedronken. Je proefde de peper wel (en da's meer dan bij de meeste bieren), maar ik vond hem niet echt heel pittig. Deze wel, van de stadsbrouwerij:quote:
Ja, dat heb ik liever dan loepzuiver maar volledig mechanisch als op de cd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Live hoeft ook niet altijd perfect te zijn, als er gevoel in zit
Eens. Daarom vond ik het ook prachtig. Het was niet perfect, wel echt. De akoestische versie is ook een aanrader trouwens.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zong live niet alles even goed (valse nootjes en achter t temp aan soms), maar dat was meer omdat ze zo opging in t nummer, het verhaal en de emotie. De tranen stonden in haar ogen en zingen met ene brokkie is ook lastigMaar dat deed zoveel met het kippenvel-gehalte
Da's niet gewoon zingen en performen, da's het verhaal weten en vertellen.
https://www.nerdcandy.be/(...)bv1wmehoCdR0QAvD_BwEquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In drankjes lijkt het me dan weer niks, maar ik ben sowieso niet van de sterke drank![]()
Maar ik kan je Da Bomb aanraden. Als je een idee wil hebben, moet je even Hot Ones van First We Feast op youtube checken. Da Bomb is het 7e sausje dat ze proberen, iedereen gaat stuk op die. Daarom moesten we hem hebben
https://www.heatsupply.nl(...)-insanity-hot-sauce/quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.nerdcandy.be/(...)bv1wmehoCdR0QAvD_BwE
Verleidelijk
Edit: O nee, sold out
Website ff opgeslagen (hier is ie goedkoper ook nog).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.heatsupply.nl(...)-insanity-hot-sauce/
Ze hebben 'm nu ook gewoon hier![]()
Met dit tempo mag ik zondag een afspraak makenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:44 schreef Ang3l het volgende:
O, ze zijn al bij 1969-1975 met de vaccins
Dat duurt niet zo lang meer voor mij dan.
#ouwelul
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Met dit tempo mag ik zondag een afspraak maken
Ik hoop zo dat ik geen Pfizer krijg.
Moderna ook 2x hoor. Mag over 4 weken weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Omdat ik dan twee keer moet. Met Janssen of Moderna maar één keer
Alleen Janssen is maar 1x toch? Alle rest 2.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Janssen is maar 1x toch? Alle rest 2.
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Ben je zo oud of heb je een medische indicatie?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moderna ook 2x hoor. Mag over 4 weken weer.
Als je met Cali bent bestempelen mensen je ineens als “essentieel” en mag je een afspraak maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je zo oud of heb je een medische indicatie?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met Cali bent bestempelen mensen je ineens als “essentieel” en mag je een afspraak maken.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moderna ook 2x hoor. Mag over 4 weken weer.
Hmm ok, jammerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen Janssen is maar 1x toch? Alle rest 2.
Nooit meer bij mijn huidige werkgeverquote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:58 schreef Tegan het volgende:
Burp.
Ben benieuwd wanneer we weer verplicht naar kantoor moeten.
Niks is zeker, maar wel een stuk kleinere kans ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:01 schreef Tegan het volgende:
Met één prik wel zeker dat je niet ic-ziek wordt toch? Ik zou wat dat betreft ook ok vinden om gewoon heel Nederland eerst één prik te geven.
Nee, genoeg geld verdiend om minder te gaan werken.quote:
Jaloersquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, genoeg geld verdiend om minder te gaan werken.
Nee, prima naar mijn zin daar dus daar ga ik niet weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jaloers. Maar geen andere werkgever dus?
Nice.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, prima naar mijn zin daar dus daar ga ik niet weg.
Niet oké als het zo'n effect op je heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Ik moet haast janken bij het idee weer vijf dagen naar kantoor te moeten. Maar goed, eerst maar afwachten tot het moet en daarna eerst weer even proberen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Ik moet haast janken bij het idee weer vijf dagen naar kantoor te moeten. Maar goed, eerst maar afwachten tot het moet en daarna eerst weer even proberen.
Ambtenaar voor het leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, prima naar mijn zin daar dus daar ga ik niet weg.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Waar heb je het over?quote:
Ik ben ook niet noodzakelijk op kantoor, dus zal waarschijnlijk 3/4 dagen thuis en 2/1 dag(en) vanuit kantoor zijn. Helemaal prima wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeMaar hoogstwaarschijnlijk kan ik 100% remote blijven.
Zou het niet erg vinden om eens naar kantoor te moeten voor meetings, trainingssessies ed. Maar voor m'n gewone dagelijkse werkzaamheden werk ik het liefst thuis heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik ben ook niet noodzakelijk op kantoor, dus zal waarschijnlijk 3/4 dagen thuis en 2/1 dag(en) vanuit kantoor zijn. Helemaal prima wat mij betreft.
Dat idd. Is ongetwijfeld een prima mix voor te bedenken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden om eens naar kantoor te moeten voor meetings, trainingssessies ed. Maar voor m'n gewone dagelijkse werkzaamheden werk ik het liefst thuis heb ik gemerkt.
Ik merk wel dat thuis aan documenten en processen en producten werken chiller is. Toch mis ik wel het sociale aspect van op kantoor even een bakkie doen of langslopen om iets kort te bespreken ipv via een Zoom.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden om eens naar kantoor te moeten voor meetings, trainingssessies ed. Maar voor m'n gewone dagelijkse werkzaamheden werk ik het liefst thuis heb ik gemerkt.
76 nu krijgt janssen lees ik netquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Met dit tempo mag ik zondag een afspraak maken
Ik hoop zo dat ik geen Pfizer krijg.
Wil ik helemaal niet, wil Pfizer of Modernaquote:
Vind het gewoon heerlijk om ongestoord in m'n eigen tempo te kunnen werkenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:16 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik merk wel dat thuis aan documenten en processen en producten werken chiller is. Toch mis ik wel het sociale aspect van op kantoor even een bakkie doen of langslopen om iets kort te bespreken ipv via een Zoom.
Ja ditquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil ik helemaal niet, wil Pfizer of Moderna
Pfizer en Moderna lijken wat minder bijwerking te hebben. Maar goed, dan ben je er een dag slecht van en hoef je niet 2 keer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom?
1 prik is toch altijd fijner?
Ja precies uiteindelijk maakt het me niks uit.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pfizer en Moderna lijken wat minder bijwerking te hebben. Maar goed, dan ben je er een dag slecht van en hoef je niet 2 keer.
Mij boeide het echt helemaal niet. AstraZeneca was ook prima geweest.
Ditquote:Op zaterdag 29 mei 2021 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies uiteindelijk maakt het me niks uit.
Geef maar gewoon wat
Hier aan de overkant is het behoorlijk bewolktquote:Op zaterdag 29 mei 2021 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben anders blij dat ik me even ingesmeerd heb.
Vanochtend wel ja, nu is het prima. Baalde wel dat ik mijn zonnebril thuis had laten liggen toen ik in de stad liep.quote:
Ah nog 1 of 2 dagen dusquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, die wel, maar 74/75 niet, en ik moet 78, dus duimen maar!
Ik denk dat ze in Zwolle alles wel hebben liggen, zeer grote priklocatie. Ik zie het wel. Aankomende weekquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah nog 1 of 2 dagen dus![]()
Zal ook per locatie verschillen wat ze hebben liggen
Omg dichtbijquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Hier op de camping in Renkum goed te doen. Pas net de trui aan.
Heel veel sterkte gewenstquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Zwolle alles wel hebben liggen, zeer grote priklocatie. Ik zie het wel. Aankomende week
Ja maar ik wilde de hele dag zon.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 17:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend wel ja, nu is het prima. Baalde wel dat ik mijn zonnebril thuis had laten liggen toen ik in de stad liep.
Wel nieuwe kleren in huis
Nu ga ik je opsporenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Hier op de camping in Renkum goed te doen. Pas net de trui aan.
En vandaag? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 30 mei 2021 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was gisteren op de Hoge Veluwe. Ook dichtbij!
Je zit nog helemaal in het seizoen om Q. in het wild te spotten.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En vandaag? Ik vraag dit voor een vriend.
Broedseizoen?quote:Op zondag 30 mei 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit nog helemaal in het seizoen om Q. in het wild te spotten.
Je mag!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Zwolle alles wel hebben liggen, zeer grote priklocatie. Ik zie het wel. Aankomende week
Ja ik moet het nu verderop zoeken nu ik DrMarten gespot hebquote:Op zondag 30 mei 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit nog helemaal in het seizoen om Q. in het wild te spotten.
Gotta Catch 'Em All.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik moet het nu verderop zoeken nu ik DrMarten gespot heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |