Nu jij hier bent zullen ze vanzelf wel komen.quote:
Ja ik ben de gangmaker!quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu jij hier bent zullen ze vanzelf wel komen.
Nazorg en zo?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Straks naar het ziekenhuis, geen zin in.
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.quote:
Jasses. Dat zijn niet de leuke bezoekjes lijkt me.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja controle, had vorige week medicatie om de miskraam op te wekken maar die hielpen niet. Nu is toevallig gisteren alles spontaan losgekomen dus kunnen ze mooi nakijken of ik schoon ben nu.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
He bah! klotequote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was je wel thuis?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, zie hier niet zo tegenop hoor, gisteren was dramatischer... dacht echt even dat ik leegbloedde
Zoiets?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:41 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek een hele simpele kleine wandlamp voor in een vaste kast, iemand tips? Er is geen ruimte voor iets groots.
Er hing al jaren een bouwfitting van de vorige bewoner, maar die geeft nu steeds kortsluitingen wil nu dus iets wat het gat helemaal afdekt.
Gelukkig wel, wilde naar kantoor gisteren maar vanaf 7 uur afwisselend op het toilet en in de douche gezeten tot 12 uur.quote:
Zo'n controle is vast minder erg dan die eerdere medicatie afspraak.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:48 schreef Debsterr het volgende:
Maar goed, zie hier niet zo tegenop hoor, gisteren was dramatischer... dacht echt even dat ik leegbloedde
Ja, ik snap dat vanwege corona er strengere regels zijn, maar kom op zeg, je kunt o.b.v. afspraak inhoudelijk toch wel uitzonderingen maken zou je denken. Ik zat daar vorige week voor een echo + eventueel medicatie, arts assistent erbij waar niet van werd gevraagd of het okay was en de gynaecoloog die tijdens de echo ook nog even een telefoontje moest afhandelenquote:
Zoiets, maar dan diameter 10 cm ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.ikea.com/nl/n(...)ndlamp-wit-70467434/
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)gFUGqjEaAmhTEALw_wcB
Ja, das wel jammer maar dan oogt het ook meteen strakker toch dan een bouwfittingquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.
Wel weer zuur dat ik geld moet uitgeven, maar kon moeilijk een nieuwe bouwfitting à paar cent eisen van degene die de oude fitting kapot had gemaakt.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat vanwege corona er strengere regels zijn, maar kom op zeg, je kunt o.b.v. afspraak inhoudelijk toch wel uitzonderingen maken zou je denken. Ik zat daar vorige week voor een echo + eventueel medicatie, arts assistent erbij waar niet van werd gevraagd of het okay was en de gynaecoloog die tijdens de echo ook nog even een telefoontje moest afhandelen. En KM op de speaker want die moest dan maar telefonisch meeluisteren.
Dat is wel fijn, lijkt me verschrikkelijk om daarmee op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wilde naar kantoor gisteren maar vanaf 7 uur afwisselend op het toilet en in de douche gezeten tot 12 uur.
Voordeel van Tikkie toch. Kun je laagdrempelig dat soort verzoeken om geld doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat komt in de buurt, thanks. Goede kleur ook.
Wel weer zuur dat ik geld moet uitgeven, maar kon moeilijk een nieuwe bouwfitting à paar cent eisen van degene die de oude fitting kapot had gemaakt.
En dan onderweg naar huisquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, lijkt me verschrikkelijk om daarmee op kantoor te zijn.
Voor minder dan 10 euro begin ik daar niet aanquote:Op donderdag 27 mei 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel van Tikkie toch. Kun je laagdrempelig dat soort verzoeken om geld doen.
"That's what she said".quote:Op donderdag 27 mei 2021 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor minder dan 10 euro begin ik daar niet aan.
Ja godver wat een gezeik altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, genieten op FB bij de foto van een Freek Vonk die zich laat vaccineren. Enjoy!
Het blijft altijd zo mooi dat als er om een bron wordt gevraagd voor hun onzin het standaardantwoord iets is van Hahaha er is zoveel te vinden, ga zelf maar zoeken"quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, genieten op FB bij de foto van een Freek Vonk die zich laat vaccineren. Enjoy!
Je snapt hwt ook echt niet he. Het is maar een griepje, dus die maatregelen zijn nooit nodig geweest en die vaccinatie profiteert alleen Bill Gates van, die moet immers een scheiding betalenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:48 schreef STING het volgende:
Eerst zeiken op de maatregelen en zich vervolgens niet willen laten vaccineren
Ik probeer dergelijke posts lezen maar een beetje te doseren, want het is om sjaggie van te worden.
Heb je daar een bron voor?quote:Op donderdag 27 mei 2021 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het blijft altijd zo mooi dat als er om een bron wordt gevraagd voor hun onzin het standaardantwoord iets is van Hahaha er is zoveel te vinden, ga zelf maar zoeken"
Ik dacht een geile foto van Freek aan te treffenquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Kan dat bij Freek Vonk?quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht een geile foto van Freek aan te treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |