SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
absoluutquote:Op donderdag 27 mei 2021 06:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Goed om dat oranje poppetje weer door het beeld te zien lopen...
Die is vandaag naar kantoor...quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:28 schreef Rafeiro het volgende:
Moguh Symph, brother en Diaan,
Mist peaceman nog een beetje.
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie makenquote:
Ik heb al een afspraak mogen maken i.v.m. medische indicatie, a.s. maandag mag ik komen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie maken
Mijn afspraken zijn op dezelfde dagen als Symph, maar op een andere locatie en een ander tijdstip. Prima, ik ga echt niet bellen of we tegelijk kunnen.
Ik heb 1e spuitje gehad, 2e afspraak staat ook en kreeg weer een uitnodiging.quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt een afspraak voor de vaccinatie maken
Mijn afspraken zijn op dezelfde dagen als Symph, maar op een andere locatie en een ander tijdstip. Prima, ik ga echt niet bellen of we tegelijk kunnen.
Eet smakelijk alvast...quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:06 schreef Fogel het volgende:
OK, ik heb naar jullie geluisterd. 24/6 ga ik Sivert live beleven
Dat is niet nodig volgens mij. Ze maken het per gemaakte afspraak klaar en niet per uitnodiging.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zal zo wel even bellen, niet dat ze 2 doses vaccin vasthouden die niet gezet gaan worden.
Ze houden geen vaccins vast, ze hebben er simpelweg genoeg voor de personen die zich hebben aangemeld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zal zo wel even bellen, niet dat ze 2 doses vaccin vasthouden die niet gezet gaan worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig volgens mij. Ze maken het per gemaakte afspraak klaar en niet per uitnodiging.
Dat het tijdslot niet zo strak was weet ik. Ik stond ongeveer buiten toen ik hem zou krijgen. Na 15 minuten zitten dus. Maar wou niet verspillen. Maar niet nodig dus, dan ga ik de lijn ook maar niet bezet houden.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze houden geen vaccins vast, ze hebben er simpelweg genoeg voor de personen die zich hebben aangemeld.
Meld je je voor een tweede keer aan, dan wordt je aanmelding gewoon afgewezen.
Meld je je niet aan, dan staat er ook niks voor jou klaar...
Het is allemaal niet zo strikt.
Gisteren waren we bijna 20 minuten te vroeg op de prik locatie en dat maakte dus helemaal niks uit.
Mw. MM kon meteen naar binnen en had 15 minuten voor haar afspraak de injectie al binnen...
Ha, het antwoord op mijn vraag gisteren...quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:23 schreef Fogel het volgende:
Hier zijn ze superstrict, je komt de vaccinatiehal niet binnen voordat het precies die tijd is die je hebt gekregen, bv 13:42.
Ik ben waarschijnlijk in juli aan de beurt, vriendin is al klaar (vanwege haar werk).
Kloptquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, het antwoord op mijn vraag gisteren...
Misschien zijn ze bij jullie punctueler, maar het feit dat mijn echtgenote meteen door kon lopen op een eerder tijdstip zegt misschien wel genoeg voor de situatie hier...
Niet te ernstig hoop ik?quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt
Dingen gaan iets trager nu vanwege pijnstillers. Maar beter traag dan geen antwoord, toch?
Nee, ouderdomquote:
Sure.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt
Dingen gaan iets trager nu vanwege pijnstillers. Maar beter traag dan geen antwoord, toch?
quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ouderdomspier verrekt oid vanwege iets proberen op te rapen.
Niet gevallen en niks gebroken dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ouderdomspier verrekt oid vanwege iets proberen op te rapen.
Dingen breken ben ik slecht in, is me maar een keer gelukt en ik ben echt een lompe koe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet gevallen en niks gebroken dan maar
Oh vervelend voor je, gelukkig heb je hulp bij het aan- en uitkledenquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dingen breken ben ik slecht in, is me maar een keer gelukt en ik ben echt een lompe koe.
Maargoed, met die pillen is het uit te houden, zaterdag kon ik mezelf niet eens aankleden vanwege de pijn, dus toen maar even een arts bezocht.
Mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:38 schreef Fogel het volgende:
Oh MM, een dezer dagen ga ik batch 2 van de mjød op fles doen.
Cool, letterlijk en figuurlijk...quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:08 schreef Fogel het volgende:
Achja, gaat wel weer over.
Thanks allen!
[ afbeelding ]
Totaal ongerelateerd, maar deze kwam ik vrijdag tegen.
Da’s nog eens leuk. Ik was deze week bij Scapino gaan kijken voor iets van Skechers ofzo, maar het was het allemaal net niet. Binnenkort maar eens een nieuwe poging wagen, al komt nu het blote voetenweer er toch echt aan en dan kan ik na een korte wenperiode gewoon weer wandelen op mijn Birkenstocksquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:51 schreef Rafeiro het volgende:
Gisteren 3 paar Nike's gekregen 2e hands maar zgan. Met het mooiere weer eindelijk in aantocht wel fijn voor het wandelen. hoop dat dan toch echt 3-5 keer per week te doen weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Top!
Mw. MM krijgt net haar uitnodiging voor vaccinatie op medische gronden binnen...
Toen ze er 4 weken geleden naar vroeg viel ze niet binnen de doelgroep, aldus onze huisarts...quote:
Ergens gaat er iets niet goed. Slordig én onduidelijk!quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ze er 4 weken geleden naar vroeg viel ze niet binnen de doelgroep, aldus onze huisarts...
Uhm, euh, juist jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Top!
Mw. MM krijgt net haar uitnodiging voor vaccinatie op medische gronden binnen...
Dank dat je dit met ons wilt delenquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef FaithHealer het volgende:
Hey lieve mensen hier. Ik was ooit Gooddeal, de partner van Mo_Muffin. Ik wil met jullie delen wat ons samenbracht.
dan komen ze nog wel 'n keertje terugquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen deurbel uit. Buuf zegt net dan ze morgen om 07:40 komen voor de kozijnen,
Ik pleur zo mandje in. Deurbel uit. Maak gvd een afspraak. Welke koekwous doet om half acht open zonder afspraak, ik niet en zet de deurbel dus maar uit.
Hoi Gooddeal. Ik ben aan het luisteren. Mooie herinnering denk ik. Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef FaithHealer het volgende:
Hey lieve mensen hier. Ik was ooit Gooddeal, de partner van Mo_Muffin. Ik wil met jullie delen wat ons samenbracht.
Lief. Ik mis hem zo.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dank dat je dit met ons wilt delen![]()
Je bent toch nog steeds Mo's partner al is hij er helaas niet meer!
Ik begrijp dat, Mo was toch een lieve markante man! Kom anders een gezellig langs hier als een DJ draaitquote:
10 juni zijn de uitslagen al, maar daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik werd 2 weken gebeld door iemand die zei dat ze op 10 juni een overleg wilde plannen waar ik bij moest zijn, maar dat in mijn agenda stond dat ik dan afwezig was. Dus ik zeg met mijn stomme kop dat dat vast een foutje was, want dat ik niks had op 10 juni.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef just me het volgende:
Wat zullen jullie opgelucht zijn als het achter de rug is, en hoe dan verder? Wanneer zijn de uitslagen bekend en wanneer er herkanst mag worden ?
Ik stort me op mijn werk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Gooddeal. Ik ben aan het luisteren. Mooie herinnering denk ik. Hoe gaat het met je?
Oops, maar je wilt natuurlijk gewoon thuis zijn als hij gebeld gaat worden, kun je je afspraak niet terugdraaien ?quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
10 juni zijn de uitslagen al, maar daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik werd 2 weken gebeld door iemand die zei dat ze op 10 juni een overleg wilde plannen waar ik bij moest zijn, maar dat in mijn agenda stond dat ik dan afwezig was. Dus ik zeg met mijn stomme kop dat dat vast een foutje was, want dat ik niks had op 10 juni.
Dus nu zit ik in de situatie dat mijn zoon vanaf 13.00 gebeld kan worden en ik in een overleg zit van 13.00 - 15.00.
Mijn zoon boeit het gelukkig niet zo.
Klinkt inderdaad als een prima alternatief. Het Aambos toevallig? Dat is een mooie plek.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:00 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik stort me op mijn werk.
Zijn zoon wil de as niet uitstrooien. Ik ben vorige week weer na 9 maanden naar Heerlen geweest, heb in het bos waar hij uitgestrooid wilde worden wat zand meegenomen, daar laat ik een ring van maken, is voor mij een goed alternatief.
Als het voor jou goed is, dan is het gewoon goedquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:00 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik stort me op mijn werk.
Zijn zoon wil de as niet uitstrooien. Ik ben vorige week weer na 9 maanden naar Heerlen geweest, heb in het bos waar hij uitgestrooid wilde worden wat zand meegenomen, daar laat ik een ring van maken, is voor mij een goed alternatief.
Ik ben wel thuis, dus dat scheelt. Ze wilden dat ik op kantoor kwam, maar ik heb gezegd dat ik via Teams meedoe. Ach, en als hij gebeld wordt moet hij vervolgens toch naar school. Want dan moet hij diezelfde dag nog met zijn mentor overleggen over herkansingen. Dat moet je meteen 10 juni aangeven.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Oops, maar je wilt natuurlijk gewoon thuis zijn als hij gebeld gaat worden, kun je je afspraak niet terugdraaien ?
Kapellebos. Leenderkapel in Landgraaf.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een prima alternatief. Het Aambos toevallig? Dat is een mooie plek.
Oh slim om via Teams mee te doen!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel thuis, dus dat scheelt. Ze wilden dat ik op kantoor kwam, maar ik heb gezegd dat ik via Teams meedoe. Ach, en als hij gebeld wordt moet hij vervolgens toch naar school. Want dan moet hij diezelfde dag nog met zijn mentor overleggen over herkansingen. Dat moet je meteen 10 juni aangeven.
Die ken ik niet zo goed, maar alle bossen zijn mooi daar in die omgeving. Heb je al een ring uitgekozen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Kapellebos. Leenderkapel in Landgraaf.
Hi 'Gooddeal', mooi dat je dit deelt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef FaithHealer het volgende:
Lief.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi 'Gooddeal', mooi dat je dit deelt.
De tijd vliegt voorbij, de herinneringen blijven.
En die zijn mooi als het om Mo gaat, toffe gozer was het...
Ja, ik heb het idee dat er bij mijn dochter veel meer tijd zat tussen laatste examen en uitslag. Maar dit jaar gaat sowieso alles anders, want de leerlingen mochten dit jaar zelf kiezen per examen of ze het in het 1e tijdvak (nu dus) of in het 2e tijdvak (herkansingen) doen. Mijn zoon heeft er voor gekozen om al zijn examens nu te doen, maar er zijn er dus ook die alles pas doen tijdens de herkansingsperiode en ook leerlingen die een deel nu doen en een deel in de 2e periode.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Oh slim om via Teams mee te doen!
Wat een drukke dag gaat het dan de 10e worden
Ja. Heb een ring met zijn vingerafdruk, en daar komt nu een ring bij met zijn geboortegrond, soort aanschuifring zeg maar.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, maar alle bossen zijn mooi daar in die omgeving. Heb je al een ring uitgekozen?
Mo en ik kwamen ongeveer gelijk hier binnen, vanuit de 40+ club.quote:
Ingewokkeld.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat er bij mijn dochter veel meer tijd zat tussen laatste examen en uitslag. Maar dit jaar gaat sowieso alles anders, want de leerlingen mochten dit jaar zelf kiezen per examen of ze het in het 1e tijdvak (nu dus) of in het 2e tijdvak (herkansingen) doen. Mijn zoon heeft er voor gekozen om al zijn examens nu te doen, maar er zijn er dus ook die alles pas doen tijdens de herkansingsperiode en ook leerlingen die een deel nu doen en een deel in de 2e periode.
Dus al met al zijn er niet eens zoveel leerlingen die 10 juni al een uitslag krijgen. En dan komt er dit jaar dus nog een 3e tijdvak voor de leerlingen die pas na het 2e tijdvak hun uitslag krijgen en dan nog moeten herkansen.
Snapt u het nog? Allemaal dankzij corona.
Radio 49 was zijn ding.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mo en ik kwamen ongeveer gelijk hier binnen, vanuit de 40+ club.
We hebben elkaar nooit ontmoet, maar hij kon zo beeldend vertellen dat ik 'm altijd als het ware voor me zag.
We hebben veel gelachen...
Je mag ook nog een vak wegstrepen (behalve Wiskunde, Engels en Nederlands) als je met het wegstrepen van een vak wel slaagt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ingewokkeld.
En dan mag je toch ook nog 1 vak onvoldoende hebben of zo en dan toch slagen?
Ach, het is wel een manier om ontspannen aan het tweede deel te beginnen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
Een vriendje van mijn zoon heeft t/m woensdag examen gedaan en is vandaag naar Ibiza gevlogen. Heeft daar 2 weken vakantie en komt dan terug om de rest van zijn examen in het 2e tijdvak te doen.
Tja, dat kan dus dit jaar. Iets zegt me dat dat nou niet helemaal de bedoeling was van het hele verhaal.
Kan in theorie.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
dan komen ze nog wel 'n keertje terug
je bent vast vroeg wakker dan kun je toch voor ze opendoen
Ingetuned.quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Klaar met de TV, turn the music up!
De stream staat aan...
quote:21:50 : Rhythm Quest - Closer To All Your Dreams (Piano Mix)
21:53 : The Klf - What Time Is Love (Wandaful Mix)
21:58 : Rhythm On The Loose - Rhythmology
22:01 : Format - Solid Session (DJ Misjah XXXLarge mix)
22:04 : Snap! - The Power (Remix '96)
22:07 : S.O. Project - Direct Dizko (Original Version)
Drankje goed vasthouden!quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:15 schreef just me het volgende:
Onder het genot van een drankje luister ik eventjes mee
zou wel fijn zijn als je weer ergens naar toe kunt !!quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drankje goed vasthouden!
Ik droom stiekem van een bezoek aan Wooferland in augustus...
Ik hoef geen tent in, mij toch vaak veel te druk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn als je weer ergens naar toe kunt !!
quote:22:10 : DJ Misjah & DJ Tim - Access (IttyBitty & BoozyWoozy Mix)
22:14 : Innerdrive - Beat On My Drum (Brian Casper & L. McFish Space Mix)
22:20 : The Prodigy - Omen - Noisia Remix
Daar kun je toch naar toe? Mijn dochter heeft ook al tickets voor festivals in juli en in september.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoef geen tent in, mij toch vaak veel te druk.
Gewoon in het gras liggen en luisteren...
Waar waren we gebleven:
[..]
Ik heb zoveel kaartjes.quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kun je toch naar toe? Mijn dochter heeft ook al tickets voor festivals in juli en in september.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |