quote:
Hij heeft toch niks te doen.quote:
Aldus de werkloze tong80 met een uitkering.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft toch niks te doen.
Hup Sevilla
Domheid valt niet te herhalen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:05 schreef kasper het volgende:
tong80, wanneer laat je nogmaals weten hoe je over Jan Boskamp denkt?
Afgehandeldquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen allen. @:Paul @:GGMM @:Lenny_Leonard
Jij steunt tong door dik en dun dus het is waar.quote:Op [url=nttps://forum.fok.nl/topic/2608489/1/200#p199632628]woensdag 26 mei 2021 19:57[/url] schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aldus de werkloze tong80 met een uitkering.
Present maat (ik ben een stille genieter)quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een massale belangstelling hier!
Hoe kunnen we Senna en Forlan om vergeving vragen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
''Riquelme was echt een geweldenaar , weet je wie nog meer een geweldenaar was daar''
Jan-Jood met een serieuze toon '' Kromkamp''
@:el-stinho
Ja, sorry. Meer kan ik er niet van maken. Villarreal teveel voetbal en statisch, United als asfalthijgers op de counter en de altijd onzekere Rulli op goal.quote:
Bedankt nu hoeven we niet meer te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, sorry. Meer kan ik er niet van maken. Villarreal teveel voetbal en statisch, United als asfalthijgers op de counter en de altijd onzekere Rulli op goal.
Moeten ook Sorin , Cazorlagod en Tacchinardi smeken om vergevingquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kunnen we Senna en Forlan om vergeving vragen?
Volgend jaar komen technisch directeur Cordon van toen en Pellegrinigod keihard terug in het gezicht van Jan-Joost met een UEL-eindzege voor Betis.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ook Sorin , Cazorlagod en Tacchinardi smeken om vergeving
Je hebt geen ESPN?quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teun de Boer, precies wat deze finale nog miste.
Wie is daar?quote:
Waarom kijkt die man naast Van Basten zo boos?quote:
Jan Joost zal dan wel in blinde paniek roepen dat een ex PSV-er hier ook deel van uitmaakt .quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar komen technisch directeur Cordon van toen en Pellegrinigod keihard terug in het gezicht van Jan-Joost met een UEL-eindzege voor Betis.
Bij Real staat er wel meer in brand.quote:
Feyenoord wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook al zoveel zin in de Conference League?
Tegen wie moeten ze (mogelijk)?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord overleeft de voorronde niet.
U las het hier voor het eerst.
Is Rijeka een mogelijke opponent?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord overleeft de voorronde niet.
U las het hier voor het eerst.
quote:
Het zijn niet de minsten.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Rijeka een mogelijke opponent?
Wie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Het zijn niet de minsten.
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo staat er geen gifje in deze post?quote:
Dat is @Zipportal z'n taakquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo staat er geen gifje in deze post?
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geen dark mode.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Onlogisch ontsnapt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ter verdediging ; Ik heb het plaatje van @:Caland
Sympathieke tegenstandersquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Prima, en in huize onlo?quote:
Ik eis nog een mention.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je mijn superleuke Space Jam 2 topic had gelezen wist je dit
Hopen op Paide Linnameeskondquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiste tegenstanders voor Feyenoord
Klasse maatquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja weer vergeten
Maar ik had wel gesport vandaag ja
Neymar in shambles.quote:
Lindeleuf houdt zelf vast.quote:
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Waardeloos
Zit PSV niet mee de laatste jaren
Altijd tegen jullie.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:30 schreef PSVCL het volgende:
Waardeloos
Zit PSV niet mee de laatste jaren
Leg even uitquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend voor PSV, maar ik vind het altijd toch wel een beetje matig om voor een voorrondeplekje te juichen.
Oprechte vraag: heeft PSV zich ooit wel eens gekwalificeerd via de voorrondes?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend voor PSV, maar ik vind het altijd toch wel een beetje matig om voor een voorrondeplekje te juichen.
99/00quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oprechte vraag: heeft PSV zich ooit wel eens gekwalificeerd via de voorrondes?
Er zijn dagen dat ik mij niet druk maak om een voorronde plek.quote:
Op zich een sterke poule toen toch? Rangers waren toen goed en Valencia won volgens mij de CL in die periode.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99/00
Om vervolgens lekker tegen Rangers, Bayern en Valencia of zoiets af te gaan.
Valencia 2 finales. En PSV wordt vaak 1e of 3e, maar slechts zelden 2e, ja. In de tijd van de 3e plaats -> voorronde gebeurde het nog wel eens.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op zich een sterke poule toen toch? Rangers waren toen goed en Valencia won volgens mij de CL in die periode.
Tijdje terug dus alweer, maar jullie hebben er ook niet zo veel gespeeld. Wij hebben die vreselijke voorrondes tegen Kopenhagen en zulke clubs steeds verneukt.
Ik las vandaag een artikel bij de NOS en daar vinden ze dat Donny niet geflopt is.quote:
Al mijn prachtige topics sneeuwen onderquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Tong80 poept het EK forum weer onder. @:de_kraam
Concurrentie is sterkquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel bij de NOS en daar vinden ze dat Donny niet geflopt is.
Ik zag het inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Tong80 poept het EK forum weer onder. @:de_kraam
Voor Boyata bij Hertha ook.quote:
Wie weet gaan we wel verlengen.quote:
Bij de NOS vinden ze hun eigen commentatoren ook goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik las vandaag een artikel bij de NOS en daar vinden ze dat Donny niet geflopt is.
Ik weiger de zegels.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ik snap niet waarom ze ook nog eens dik aan die cape willen verdienen door 5 euro te vragen, nadat je al gespaard hebt
Als United de 1-1 maakt voor de 85e minuut winnen ze nog in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel verlengen.
Daar heb ik nu al zin in!
Lukte ook bij de auto van MaxGodquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Ik snap niet waarom ze ook nog eens dik aan die cape willen verdienen door 5 euro te vragen, nadat je al gespaard hebt
Doe jij vaker valse beloftesquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie je Snollebollekes juichcape al binnen?
quote:
Je zusje is al een tijdje niet meer langs geweest neequote:Op woensdag 26 mei 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
afkickverschijnselen wellicht
(niet van eten)
Nee, nee doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je zusje is al een tijdje niet meer langs geweest nee
0/10quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je zusje is al een tijdje niet meer langs geweest nee
Donny van de Benchquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:57 schreef Slobeend het volgende:
We gaan kijken of Van de Beek in de tweede helft gaat spelen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteWhat can change the nature of a man?
Dit zou een uitstekende zet zijn.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:02 schreef Coco het volgende:
waarom zit je daar alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente
Wat moet ik hiermee? (Tevens: Placeboquote:
Ik ga lekker GTA V spelen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Server was up maar was het verder vergeten.
Uitdoelpunten tellen toch al niet meer dubbel?quote:
Was het liedje tijdens de reclame.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? (Tevens: Placebo)
Als de keeper een helmpje draagt wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen toch al niet meer dubbel?
Kan beter maar er is iig gescoord en nog spannendquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel net in. Leuke wedstrijd?
Jawel want je voorspelling houdt stand.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik schakel net in. Leuke wedstrijd?
Ik haak ook af.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel want je voorspelling houdt stand.
@:maxi-mus haakt af.
in dit?quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:16 schreef Drekkoning het volgende:
Als er niet meer gescoord wordt in dit zomaar eens een lange avond worden
https://www.voetbalprimeu(...)vierde-plek-mis.htmlquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:13 schreef PSVCL het volgende:
was een pingel.. zelfs als psv niet speelt worden we genaaid door de var
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |