SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 26-05-2021 18:03:58 ]mag het weten
State of Play skip ik, moet deel 1 nog spelen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:01 schreef Joosie200 het volgende:
Star Wars, Virtua Fighter meh.
Meer weten over Forbidden West: count me in. En Operation Tango lijkt me een geinige game na A Way Out. Doet me denken aan XIII lekker cartoon sketchy.
Ben niet zo onder de indruk van state of play de sale dan. En live dingen checken /skip. On demand ftwquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
State of Play skip ik, moet deel 1 nog spelen.![]()
Ooit.
Zoals bijna altijd dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Friday12 het volgende:
Dus 2 weken voor E3 weer alle announcements
Die grafische engine is zo mooiquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:19 schreef Drankster het volgende:
Nu nog een symphonic soundtrack en dit is de beste release ooit.
Hopen op remasters ipv nieuwe gamesquote:Op donderdag 27 mei 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die grafische engine is zo mooiZo mogen er wel meer re-releases komen. Bijvoorbeeld Chrono Trigger of Final Fantasy VI
Sorry @:pheno
Ik won regelmatig (veel noobs in het begin) en toen duurde level 40 al vies lang.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vanmorgen weer een trophy gehaald voor Fall Guys. Hopelijk deze week nog die voor level 40, voor alles legendary hebben en voor 50 items kopen.
Nee, ik wil necrofilische thema's met ontgroeide families, wanhoop en lijden. Het mag wel klaar wezen met al die vrolijkheid.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragoeno Kwesto Twelb is helaas alleen maar een teaser dus. Hopelijk niet te duister, DQ moet wel vrolijk blijven met kleurtjes enzo.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:31 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nee, ik wil necrofilische thema's met ontgroeide families, wanhoop en lijden. Het mag wel klaar wezen met al die vrolijkheid.
Nice!quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Kingside het volgende:
Hoppaaa net PS5 bij Coolblue kunnen bestellen!![]()
Nu hopen dat die niet gecancelled wordt
Yeah!!!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Kingside het volgende:
Schijnbaar heeft Coolblue een fout gemaakt en worden alle bestellingen geannuleerd..quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Kingside het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Coolblue een fout gemaakt en worden alle bestellingen geannuleerd..![]()
Echt!quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft Coolblue een fout gemaakt en worden alle bestellingen geannuleerd..![]()
Ach hopelijk doen ze hetzelfde als mediamarkt en worden jullie bovenaan de lijst gezet, als het waar is.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ah nee....quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dan geven de Goden hun PS5 gewoon door aan de stervelingen als ze die pro kopenquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Tegen de tijd dat een gewone sterveling een ps5 kan kopen is de pro er al.
Ja dat zou zeker prima zijn als ze dat doen. Hoef ik het ook niet meer steeds in de gaten te houden om er een te krijgen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ach hopelijk doen ze hetzelfde als mediamarkt en worden jullie bovenaan de lijst gezet, als het waar is.
Haha echt een flinke dooie mus is dit jaquote:
Ik haal redelijk vaak de finale. Ben daar alleen niet goed inquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik won regelmatig (veel noobs in het begin) en toen duurde level 40 al vies lang.
Maar je kan gewoon voor de plat gaan dus. Misschien squad mode proberen voor die 20 wins?
Sick.quote:
Zou raar zijn.......als er al een lijst is en je zou bovenaan staan dan zou je plaats moeten maken voor iemand die met een beetje mazzel toevallig even op de pagina keek.quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ach hopelijk doen ze hetzelfde als mediamarkt en worden jullie bovenaan de lijst gezet, als het waar is.
Bij MM kan ik niet eens een optie vinden om op een lijst te komenquote:Op donderdag 27 mei 2021 13:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet zeker of er een lijst is/was, maar Mediamarkt had meer PS5's verkocht dan ze beschikbaar hadden, en die mensen waarvan de order geannuleerd was kregen hem toen bij de volgende lading.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zou raar zijn.......als er al een lijst is en je zou bovenaan staan dan zou je plaats moeten maken voor iemand die met een beetje mazzel toevallig even op de pagina keek.
Klopt. Ik was zo'n persoon.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet zeker of er een lijst is/was, maar Mediamarkt had meer PS5's verkocht dan ze beschikbaar hadden, en die mensen waarvan de order geannuleerd was kregen hem toen bij de volgende lading.
Ik sta als het goed is ook nog op de lijst bij MM. Nog geen mail gehad dat ik er eentje kan bestellen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet zeker of er een lijst is/was, maar Mediamarkt had meer PS5's verkocht dan ze beschikbaar hadden, en die mensen waarvan de order geannuleerd was kregen hem toen bij de volgende lading.
ik ook, en ook bij CB, daarom ook wat verbaast dat je nu ineens op die pagina zou kunnen bestellen zonder dat je daar ook maar iets van te horen hebt gekregen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik sta als het goed is ook nog op de lijst bij MM. Nog geen mail gehad dat ik er eentje kan bestellen.
Ik bestel de mijne wel op Ali Expressquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:58 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ik ook, en ook bij CB, daarom ook wat verbaast dat je nu ineens op die pagina zou kunnen bestellen zonder dat je daar ook maar iets van te horen hebt gekregen.
Het wachten word nu ook wel vervelend hooren dan op Marktplaats telkens diezelfde lui PS5's zien aanbieden
Nog ff en ik doe een ripdeal
Die dronken opa is wel baas.quote:
Sonic naar Amazon Lunaquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:11 schreef DKUp het volgende:
Sonic Colors Ultimate voor PS4, Xbox One en Switch.
Sonic Colors Animatie
Oude Sonic ports….
Volgende maand begint ook het EK voetbal 2020.quote:
Nou ja en dan eindig je ook met een nietszeggende teaser.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sonic naar Amazon LunaTof voor die 6 mensen
Niet afgekeken. Nog wel ff genoten van wat vlugge beelden van de Megadrive-beelden van Sonic the Hedgehog 2quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja en dan eindig je ook met een nietszeggende teaser.
mehquote:Op donderdag 27 mei 2021 18:29 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig het gouden eind 2022 trio Dying Light 2, Horizon 2 en Far Cry 6 vandaag en morgen
quote:
Stond in die Epic vs Apple lawsuit documenten.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:25 schreef 2dope het volgende:
Schijnbaar heeft te maken met het feit dat Sony tamelijk absurdistische bedragen vraagt aan uitgevers om crossplay toe te staan, waar andere platforms niets rekenen. Wist ik niet (geen idee ook of dat allemaal klopt verder)
Ja of eigenlijk niet Randy/Gearbox maar 2K want die blokkeren het nu. Die zijn rijker dan God, gaan ze een beetje principieel lopen doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 18:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Stond in die Epic vs Apple lawsuit documenten.
Maar dat is dus al tijden zo en nu doen ze moeilijk?
Randy is gewoon een lul cc @:mmarsu
Tof, zou wel weer spelenquote:
quote:
Toch goed nieuws, hij wordt volgende week alsnog geleverd!quote:Op donderdag 27 mei 2021 13:18 schreef Kingside het volgende:
[..]
Bijna 2 uurquote:
KOMT IE DANquote:Op donderdag 27 mei 2021 21:10 schreef DKUp het volgende:
Jeetje weer Dying Light 1 en nog steeds geen Pro/5/X-versie
Waarom niet van Far Cry 4quote:Op donderdag 27 mei 2021 22:39 schreef DKUp het volgende:
Far Cry 6 gameplay LEAKED
https://files.fm/u/w3unc3dht#/view/rxxrmg7zq
Combi van Far Cry 2, Far Cry 3, Far Cry 5, Just Cause en Ghost Recon Wildlands
Sweeeeeeet!quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef 2dope het volgende:
Combat lijkt weer een stuk beter gewordenheerlijke gameplaybeeld0n. Zal de trailer straks nog wel even posten voor @:rickocum
Met mijn xbox series X breh?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:47 schreef Jimbo het volgende:
binnenkort deel 1 spelen met een fok party? @:rickocum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |