Dat geloof ik direct, de rest lijkt me ook niet echt appetijtelijk.quote:
Google zegt Teriyaki.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Wtf is Subway smaak ook, welk broodje kiezen ze dan?
Als een bepaald persoon daar dan maar wel een review over maakt.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort een vijfgangendiner verpakt in een chipssmaak.
Wel weer een maand wachten tot hij weer een vette hap kan consumeren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon daar dan maar wel een review over maakt.
quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Als een bepaald persoon daar dan maar wel een review over maakt.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 14:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Villareal CF - Manchester United
@:maxi-mus
@:lenny_leonard
@:ggmm
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik heb alle 3 nieuwe smaken geprobeerd (pizzahut, subway, kfc)quote:Op donderdag 27 mei 2021 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt echt als een onwijs kutconcept.
Net zoiets als chips met 'stokbrood met kruidenboter'-smaak.
Roland van Dijk het dikkere broertje van Bradley van Dijk.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 nieuwe smaken geprobeerd (pizzahut, subway, kfc)
alle 3 niet lekker. ik had hoge verwachtingen van subway (teriyaki-ribbel smaak) maarja... is het uiteindelijk niet geworden
@:coco @:lavenderr @:wereldgozer @:erasmus
allemaal gay johquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
alle 3 niet lekker. ik had hoge verwachtingen van subway (teriyaki-ribbel smaak) maarja... is het uiteindelijk niet geworden
Zeker wetenquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
allemaal gay joh
gewoon lays naturel of paprika als je chips vreet
:p :p :p :p :p :pquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Red Bull doet tegenwoordig ook in thee, ja?
Ik hou het net als wereldgozer bij paprikachips.quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |