Niemand wist ergens van.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stop al.
Hoe staat het met de poule?
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wist ergens van.
Dus ik denk dat je gewoon je gang kan gaan!
Oei uh..quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien dat er nog een leuk prijsje in zit voor de winnaar? Dat lukt bij het dartsen ook wel eens. Wie moet ik daarvoor aanschieten? @:ggmm
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei uh..
@:viv denk ik
Of @:lucky_strike
Of je kan solliciteren als PR en zelf bedrijven mailen of ze willen sponsoren
Iets kleins hoor, een bal ofzo voor de winnaar? Zoiets.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij DRT had @:Tagliano de prijzen zelf geregeld, hij had al een goedlopend contact met die winkel van eerdere jaren.
Aan wat voor prijzen denken jullie?
quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets kleins hoor, een bal ofzo voor de winnaar? Zoiets.
Credits mogen naar @heywoodu toe hoorquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Bij DRT had @:Tagliano de prijzen zelf geregeld, hij had al een goedlopend contact met die winkel van eerdere jaren.
Aan wat voor prijzen denken jullie?
Is dat weggemodereerd?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:19 schreef Zipportal het volgende:
@:RamboDirk is zo 7 likes kwijt als het er niet meer waren? Het was een prima onderzoek. @:Lenny_leonard
Als RamboDirk hier even post een like ter compensatie.
Ah vandaar de melding maar geen post te zienquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:19 schreef Zipportal het volgende:
@:RamboDirk is zo 7 likes kwijt als het er niet meer waren? Het was een prima onderzoek. @:Lenny_leonard
Men is nog altijd even overspannen in COR. Moet je nagaan als de pest er ooit weer komt en 1 op de 3 sterft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:19 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:31 schreef tong80 het volgende:
Vroeger wist je niet of een Europese wedstrijd werd uitgezonden. Nu interesseert me de finale geen ene reet.
Wat hebben jullie gegeten ?
Gebakken aardappelsquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:31 schreef tong80 het volgende:
Vroeger wist je niet of een Europese wedstrijd werd uitgezonden. Nu interesseert me de finale me geen ene reet.
Wat hebben jullie gegeten ?
Wacht daar voortaan even mee tot 20:00quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik doe even heel gek en drink nu een kopje koffie.
Wel mooi dat hij sinds er gelachen werd om de manier waarop hij op een stoel gaat zitten dit stukje er steeds uit kniptquote:
JAAAAAAAAAAA GENOTquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij sinds er gelachen werd om de manier waarop hij op een stoel gaat zitten dit stukje er steeds uit knipt
Hoi meelezende braddie @:modus
Niet geklikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |