abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:32:04 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

2-3 in de verlenging, seconden voordat ze naar strafschoppen zouden gaan.
Hij vraagt een uitslag geen VIPRO artikel.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 15:32:56 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199628080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat kan niet, dom varken.
Oh nee. Voetvolk kan dat inderdaad niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 mei 2021 @ 15:33:09 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199628087
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij vraagt een uitslag geen VIPRO artikel.
2-3. Mand.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:33:38 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628098
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

2-3. Mand.
Nu ga je voor 2-3 na 90 minuten hé.
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 mei 2021 @ 15:33:59 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_199628103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nu ga je voor 2-3 na 90 minuten hé.
Ja.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:34:21 #56
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628110
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja.
Dan ga ik kijken!
  Forum Admin woensdag 26 mei 2021 @ 15:34:28 #57
35723 crew  GGMM
pi_199628111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Forum admin @:ggmm geeft deze post een like. :o
Omdat het een grappige verwijzing is en ik weet dat de moeder van maxi-mus nog leeft :)

Ze heeft CDA gestemd
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:35:10 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Omdat het een grappige verwijzing is en ik weet dat de moeder van maxi-mus nog leeft :)

Ze heeft CDA gestemd
Leuk zo'n leider die wel interesse in het voetvolk heeft. :)
  woensdag 26 mei 2021 @ 15:50:43 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628408
@Scrummie weer aan het janken in het Feyenoord topic. Wat is er toch met die gozer?
  Trouwste user 2022 woensdag 26 mei 2021 @ 15:51:48 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_199628427
Iemand al geneukt vandaag? Ik stel het uit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_199628574
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie weer aan het janken in het Feyenoord topic. Wat is er toch met die gozer?
Helemaal niets.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:01:44 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628620
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Helemaal niets.
Doe dan eens een keer lief tegen Gurney.
pi_199628622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Helemaal niets.
In Rotterdam
pi_199628637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Doe dan eens een keer lief tegen Gurney.
Rot op met je gedram.
  Moderator woensdag 26 mei 2021 @ 16:02:23 #65
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199628640
De dag op VBL is niet compleet zonder het gejank van @Scrummie :)
What can change the nature of a man?
pi_199628649
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:02 schreef Coco het volgende:
De dag op VBL is niet compleet zonder het gejank van @:scrummie :)
Ook opdonderen.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:03:09 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Rot op met je gedram.
Het is een vriendelijk verzoek. Er zijn ook in FB al een aantal klachten over je binnengekomen.
pi_199628663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het is een vriendelijk verzoek. Er zijn ook in FB al een aantal klachten over je binnengekomen.
Niet mijn probleem.
pi_199628676
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het is een vriendelijk verzoek. Er zijn ook in FB al een aantal klachten over je binnengekomen.
Hij zei rot op
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:08:42 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet mijn probleem.
Je gedraagt je maar, dit loopt de spuigaten uit.
  Forum Admin woensdag 26 mei 2021 @ 16:10:56 #71
35723 crew  GGMM
pi_199628858
Pest scrummie niet zo.

Nu ben ik vergeten wat ik hier kwam vertellen godverdomme
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin woensdag 26 mei 2021 @ 16:11:15 #72
35723 crew  GGMM
pi_199628868
Oh ja, ik weet het weer.

Net een nectarine gegeten :)

@KingRoland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_199628877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je gedraagt je maar, dit loopt de spuigaten uit.
Als mijn posts je niet aan staan: plaats een TR of ga klagen in FB. Doen anderen ook en volgens mij werkt dat prima.

Val mij verder niet lastig met dit vermoeiende gedram.
  woensdag 26 mei 2021 @ 16:12:31 #74
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199628898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
Pest scrummie niet zo.

Nu ben ik vergeten wat ik hier kwam vertellen godverdomme
Ik stop al.

Hoe staat het met de poule? :)
pi_199628901
Verder probeer ik deze SC zo goed als mogelijk links te laten liggen maar mag wel 15 mentions wegklikken op een dag. Opdonderen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')